Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Iemand een idee hoe het mogelijk is dat ik vandaag de melding kreeg: 23 nieuwe vaste flitspalen toegevoegd.
Dat kan toch niet dat de politie ineens 23 nieuwe flitser heeft geïnstalleerd?2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenWeet er iemand wat dit nieuwe icoon betekent rechtsonder? Zag het al toen ik met coyote in Frankrijk reed maar nu dus ook in België.
Lijkt op een pijl die de richting waar een file staat laat zien
Sent with a Galaxy Note 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten@CoyoteBenelux: pijl naar rechts wijst op stabiele verkeerssituatie. Barometer duidt op de dichtheid v.h verkeer i.v.m. de 'normale' situatie.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk BerichtenMijn Mini Coyote Plus is vandaag spontaan beginnen uiteen te vallen? Zo warm was het nu toch ook weer niet? Zijn er nog mensen met dit probleem?
Aankoopdatum helaas net buiten garantie (15/05/2012) Of is er meer dan 2Yr garantie?
Bijkomend heeft de nieuwe exact hetzelfde... kan dus na een week met de nieuwe rondbollen terug naar Waver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichtenverdorie, pas terug van Frankrijk en op tal van plaatsen verkeerde snelheidsaanduidingen doorgekregen, Lyon, Nimes, Lille, enz..., zou toch rapper moeten worden aangepast, wel geen mobiele flitsers tegengekomen,
Ik vertrek zaterdag naar bordeaux. En in de kranten schrijven ze van een ware heksenjacht op buitenlanders.
Comment
-
Ik weet niet of er ergens een topic over de New Coyote bestaat, maar ik ben heus ontevreden. De voice control werkt soms niet of verkeerd, het touchscreen laat het vaak ook afweten zodat je als een idioot aan het duwen bent zonder resultaat.
Vaak geeft die van mij een melding door zonder enige input van mij...
En dat terwijl het toestel niet echt goedkoop is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk weet niet of er ergens een topic over de New Coyote bestaat, maar ik ben heus ontevreden. De voice control werkt soms niet of verkeerd, het touchscreen laat het vaak ook afweten zodat je als een idioot aan het duwen bent zonder resultaat.
Vaak geeft die van mij een melding door zonder enige input van mij...
En dat terwijl het toestel niet echt goedkoop is.
Het is een haat-liefde relatie geworden... Ik zou dat spel zo graag op de grond smijten maar langs de andere kant kan ik niet zonder en heeft het mij al ontelbare keren een mooie boete bespaart.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
Is de misere van die toestellen nu nog niet opgelost?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk BerichtenMijn Mini Coyote Plus is vandaag spontaan beginnen uiteen te vallen? Zo warm was het nu toch ook weer niet? Zijn er nog mensen met dit probleem?
Aankoopdatum helaas net buiten garantie (15/05/2012) Of is er meer dan 2Yr garantie?
Daar sta je dan op de terugweg in Frankrijk.
Comment
-
triestige prullen vind ik het....
word crazy van dat gepiep, heb dit maandje gebruikt gehad , toen het pas uit was....Hoeveel jaar dat al terug is niet direct een idee... (Niks mini of kleurkes scherm die van mij)
heb dat op de kant gegooid en sindsdien nooit meer gebruikt....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichtentriestige prullen vind ik het....
word crazy van dat gepiep, heb dit maandje gebruikt gehad , toen het pas uit was....Hoeveel jaar dat al terug is niet direct een idee... (Niks mini of kleurkes scherm die van mij)
heb dat op de kant gegooid en sindsdien nooit meer gebruikt....den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenIk deel uw mening en begrijp niet dat men daar nog maandelijks voor bij betaald ook.
Hoewel het dus veel geld kost heeft het mij wel al veel geld uitgespaard. Ik spreek enkel over mezelf natuurlijk. Er is ook helemaal geen beter/legaal alternatief.
Ja je kan 120 rijden maar dat is een andere discussie.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
5 jaar voor 59 euro dacht ik.
Ik heb nog de coyote 1.
Gps ontvanger van m'n coyote heeft precies zijn beste tijd gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenVoor de smartphone users, weer een korting, €30 voor een jaar
ik heb al bijna 4 jaar een Coyote , en betaal elk jaar keurig 144€ , lijkt me opeens dom...
beter een degelijke smartphone kopen ipv het nieuwere toestel dan ?
waarom überhaupt nog een Coyote toestel kopen als ik de prijzen van abbo's op smartphones 4x goedkoper zie...,
Comment
Comment