Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
    amai da belooft.
    Ik vertrek zaterdag naar bordeaux. En in de kranten schrijven ze van een ware heksenjacht op buitenlanders.
    terug,van gisteren en toch 2 keer geluk gehad toen ze met een speedgun achter een hoekje,stonden.
    Wel spijtig dat de coyote daar met zones werkt. Rijd niet lekker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sammy11 Bekijk Berichten
      waarom zo veel kortingen met smartphone-gebruik...?
      ik heb al bijna 4 jaar een Coyote , en betaal elk jaar keurig 144€ , lijkt me opeens dom...
      beter een degelijke smartphone kopen ipv het nieuwere toestel dan ?
      waarom überhaupt nog een Coyote toestel kopen als ik de prijzen van abbo's op smartphones 4x goedkoper zie...,
      Zoals Zorba zegt, je bent inderdaad gewoon beter af met een smartphone. Grote prijsverschil ligt volgens mij vooral aan het feit dat bij de smartphones het internetgebruik via uw belkrediet gaat, terwijl het Coyotetoestel zelf ook natuurlijk een verbinding moet hebben.
      Alleszins, smartphone een pak goedkoper en handiger, vooral als je met verschillende wagens rijdt wat bij mij het geval is.

Comment

• Haha, en weeral...

Comment

• is inderdaad interessant , ik ga het ook op de beide smartphones nemen
          TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Als mijn abbo op de vaste coyote gedaan is ga ik ook over naar de smartphone

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
              Haha, en weeral...

en deze mail kreeg ik terug toen ik vd promotie wou genieten , f*ckers ...

Geachte,
              Ik heb uwmail in goede staat ontvangen. Helaas dit is een fout promotie. Vandaar dat ude betaling niet kan uitvoeren.
              Dezepromotie was voor de Franse klanten niet voor u bedoeld.
              Excuus voorhet ongemak.
              Metvriendelijke groeten,
              Salimata

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                en deze mail kreeg ik terug toen ik vd promotie wou genieten , f*ckers ...

Geachte,
                Ik heb uwmail in goede staat ontvangen. Helaas dit is een fout promotie. Vandaar dat ude betaling niet kan uitvoeren.
                Dezepromotie was voor de Franse klanten niet voor u bedoeld.
                Excuus voorhet ongemak.
                Metvriendelijke groeten,
                Salimata
                Serieus?

Ik vond het al raar dat het zo snel opeen volgde.

Comment

• Maar de affiche is wel in het Nederlands, communicatie kennen ze daar toch niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    Maar de affiche is wel in het Nederlands, communicatie kennen ze daar toch niet
                    Service of een correcte werkwijze trekt inderdaad op geen zak.

Comment

• indeed , een mail in het NL voor hun Franse klanten , lijkt me niet echt juist te zijn ...

Comment

• Staat d'r ergens vermeld dat ze niet verantwoordelijk zijn voor fouten of zo?
                        Want anders zijn ze wel verplicht hen aan die promotie te houden (wettelijk gezien)
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Mijn Coyote heeft ook z'n beste tijd gehad. Is al een paar keer uit mekaar gevallen, en ook het gps-signaal werkt soms niet.
                          Als ik dat hier zo lees kan ik ook beter deze app op m'n iPhone zetten. Moet je dan telkens die app activeren, of werkt dat automatisch als je begint te rijden? En best dan ook deze iPhone in een houder plaatsen?
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Mijn Coyote heeft ook z'n beste tijd gehad. Is al een paar keer uit mekaar gevallen, en ook het gps-signaal werkt soms niet.
                            Als ik dat hier zo lees kan ik ook beter deze app op m'n iPhone zetten. Moet je dan telkens die app activeren, of werkt dat automatisch als je begint te rijden? En best dan ook deze iPhone in een houder plaatsen?
                            App moet je gewoon opstarten ja. Je kan hem natuurlijk best in een houder zetten, zodat je alles visueel kan zien. Echter kan je de iPhone ook gewoon locken als de app openstaat, dan hoor je nog altijd de waarschuwingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Mijn Coyote heeft ook z'n beste tijd gehad. Is al een paar keer uit mekaar gevallen, en ook het gps-signaal werkt soms niet.
                              Mijn New Coyote faalt gigantisch. Wat een kut apparaat.

Met je iPhone heb je tenminste een goed toestel.

Vergeet wel je kabeltje niet, want de coyote app zuigt je batterij leeg.

Comment

• Ik zet ook vaak men scherm af van men Android en coyote loopt mooi verder. Als ik dan iets moet bevestigen/melden moet ik natuurlijk wel een handeling meer doen, spraak herkenning zoals op een tomtom zou handig zijn, gewoon ja of nee kelen :-)

Tapatalked via Android, the future of mobile!
                                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Momenteel grote aktie op mini coyote plus...

aan het twijfelen. Dit of wachten op nieuwe aktie iCoyote??

Comment

• iCoyote

Comment

• vandaag is het eindelijk de promotie voor de mobiele gebruikers , registreren voor 1 jaar @ 29.99 euro , tot middernacht geldig ...

Comment

• Dat is dus echt telkens ' in your face' voor de niet ICoyote gebruikers... Daar zijn nooit acties voor.
                                        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Waarom staan er soms meldingen links en soms rechts zoals hier:

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                          2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                          2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                          dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                          http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Working...
                                          X