Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb m'n icoyote account ook geactiveerd (gratis voor mensen die al abo hebben).

Nu merk ik dat m'n huidige snelheid wel wordt weergegeven, maar ik zie precies nergens de toegestane Vmax? Wat mis ik hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Ik heb m'n icoyote account ook geactiveerd (gratis voor mensen die al abo hebben).

Nu merk ik dat m'n huidige snelheid wel wordt weergegeven, maar ik zie precies nergens de toegestane Vmax? Wat mis ik hier?
      Is extra betalend sinds een paar maand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
        Dat is dus echt telkens ' in your face' voor de niet ICoyote gebruikers... Daar zijn nooit acties voor.

Dat begint mij dus ook hard tegen te steken, nog 213dagen abbonnement en dan ga ik overschakelen naar Icoyote.

Tenzij ze dit kunnen overzetten? Mail sturen dus!

Comment

• Nevermind, het is gelukt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            Is extra betalend sinds een paar maand.
            Maar ik betaal al een abonnement via m'n New Coyote. Dieven!

Comment

• Mini Coyote - legale radarverklikker

Dubbele post

Comment

Maar ik betaal al een abonnement via m'n New Coyote. Dieven!
                Welkom in de wereld waar ze uit alles geld kunnen slaan

Vond het ook belachelijk, maar wat doet ge eraan. Is ook de reden waarom ik er nooit meer dan €50 aan zou hangen.

Comment

Welkom in de wereld waar ze uit alles geld kunnen slaan

Vond het ook belachelijk, maar wat doet ge eraan. Is ook de reden waarom ik er nooit meer dan €50 aan zou hangen.
                  Bimmer gast joenge ongelooflijk! Ik kon de snelheidsbeperkingen voor België gratis downloaden. Hoe graaf is da ni gast?

Comment

Bimmer gast joenge ongelooflijk! Ik kon de snelheidsbeperkingen voor België gratis downloaden. Hoe graaf is da ni gast?
                    Omdat ge een 'normale' Coyote hebt dan?

Comment

Omdat ge een 'normale' Coyote hebt dan?
                      Als je met "normaal" zo een New Coyote bedoelt, waarvan het touch screen en de voice control amper werken, dan ja.

Comment

Als je met "normaal" zo een New Coyote bedoelt, waarvan het touch screen en de voice control amper werken, dan ja.
                        Inderdaad dit is echt een schande, heb ook een New Coyote en de helft vd tijd werkt het gewoon niet. Niet reageren op aanrakingen, zelf mobiele flitsers doorgeven (en als ge dat dan op tijd ziet en wilt cancelen reageert ie niet LOL en gaat de melding door), reageert amper op stem, geeft de helft vd tijd verkeerde max snelheden weer (30km/u op autostrade) etc.
                        Men vorige coyote met fysieke knoppen was vele beter, alhoewel die na een tijd spontaan is uitelkaar gevallen. Het is gewoon typisch voor een Frans bedrijf om zoiets in de markt te zetten. Ook als je 'juiste' max snelheden doorgeeft, blijven die onaangepast tot in de eeuwen der eeuwen. Nooit hebben ze bij Coyote ooit iets gedaan met de gecorrigeerde info die ik heb doorgestuurd.
                        Jammer want voor de rest ben ik wel voor het concept.
                        2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Mini Coyote - legale radarverklikker

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                          Waarom staan er soms meldingen links en soms rechts zoals hier:

Het lijkt me dat flitsers rechts komen en de andere meldingen links?

Als ik het me goed herinner toonde hij bij mij vorige week alle meldingen zoals objecten op de weg of stilstaande wagens links en de flitsers rechts.

Van het touchscreen voorlopig geen klachten meer na het eens te kuisen, doet perfect wat hij moet doen op dit moment.
                          Last edited by SilentSpring; 27/08/2014, 00:42.
                          2018 BMW X1 18d

Comment

• Ik had zaterdag voor de 1e maal voor dat ik de melding kreeg 'rijdende mobiele flitser'.

Comment

• Enige dat me meer en meer tegensteekt is de support. Mijn bluetooth werkt al 3 dagen niet, heb mailtje gestuurd maar dat gaat weer weken duren vooraleer ik antwoord krijg... als ik er krijg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                                Inderdaad dit is echt een schande, heb ook een New Coyote en de helft vd tijd werkt het gewoon niet. Niet reageren op aanrakingen, zelf mobiele flitsers doorgeven (en als ge dat dan op tijd ziet en wilt cancelen reageert ie niet LOL en gaat de melding door), reageert amper op stem, geeft de helft vd tijd verkeerde max snelheden weer (30km/u op autostrade) etc.
                                Same here, ik heb mijn 'new' coyote enige tijd verkocht omdat deze telkens ik hem gebruikte valse meldingen deed uit mijn naam en kon deze ook niet annuleren, telkens verhoogde het volume ook altijd als ik dat probeerde - hilarisch eigenlijk . En dit zelfs na een hele reeks updates,... triest.

Sidenote: Bij support zeiden ze toen trouwens ook dat het gebruikte scherm van dezelfde makelij was als de iphone...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xircon Bekijk Berichten
                                  Sidenote: Bij support zeiden ze toen trouwens ook dat het gebruikte scherm van dezelfde makelij was als de iphone...
                                  LOL, beste joke ooit!
                                  Even tegen die mannen zeggen, het is niet omdat het 'made in China' is, dat het van de zelfde makelij is als de iPhone...
                                  2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                  2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                  2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                  dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                  http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                    LOL, beste joke ooit!
                                    Even tegen die mannen zeggen, het is niet omdat het 'made in China' is, dat het van de zelfde makelij is als de iPhone...
                                    Lololol scherm. Hou het eens onder een bepaalde hoek en je ziet zo de rasters on het scherm lopen.

Het is gewoon ruft, zoals vrijwel alles dat uit Frankrijk komt.

Comment

• oude mini plus was opengesprongen , werkte nog , maar heb toch van de promo gebruik gemaakt om 2 jaar abonnement te nemen en een "nieuwe" mini plus voor 1€ erbij te krijgen.
                                      de mini plus heeft me voor de rest nog niet in de steek gelaten...

Comment

• Ook mijn oude Coyote is opengesprongen. Ik bevind me momenteel echter in Italië voor enkele maanden. Kan ik hier een ander toestel kopen en de taal laten veranderen naar Nederlands? Volgens de Italiaanse verkoper was dit geen probeem, ik wil dit toch eerst bevestigd zien Ik heb reeds een mail gestuurd naar de support van Coyote, ik krijg echter nog geen antwoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Morhe Bekijk Berichten
                                          Ook mijn oude Coyote is opengesprongen. Ik bevind me momenteel echter in Italië voor enkele maanden. Kan ik hier een ander toestel kopen en de taal laten veranderen naar Nederlands? Volgens de Italiaanse verkoper was dit geen probeem, ik wil dit toch eerst bevestigd zien Ik heb reeds een mail gestuurd naar de support van Coyote, ik krijg echter nog geen antwoord.
                                          Je kan de taal zelf instellen als ik het mij goed herinner dus dit zou geen probleem mogen zijn. Test het anders samen uit met de verkoper als hij er zo zeker van is?
                                          2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                          2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                          2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                          dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                          http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Working...
                                          X