Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zitplaatsen lichte vracht vooraan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zitplaatsen lichte vracht vooraan

Sommige camionettes lichte vracht type citroen berlingo (nieuw model) hebben plaats voor 3 personen vooraan
    Bij bijvoorbeeld een caddy heb ik nog nooit een 3e zitplaats gezien.
    Is dit dus eigen aan het model of er al dan niet een 3e persoon wettelijk mag meerijden.

Dus indien 3 zetels, mogen naast de bestuurder 2 kinderen vooraan zitten , bv. 1 in een maxi-cosy en 1 van 4 jaar die op zo verhoogje zit?
    Is dit wettelijk?

Gr

Er mogen maximaal zoveel personen plaats nemen als er zitplaatsen (met gordels) zijn.

Dat een Caddy is volgens mij eigen aan het model.
    Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

nog iemand een antwoord op vragen ivm kids vooraan?

Comment

de maxicosie mag, bij het uitschakelen van de airbag.
        het verhoogde zitje durf ik niet met zekerheid zeggen, maar ik vermoed van wel aangezien er geen andere plaatsen (achterin) zijn.
        wimoptiek.be op

Comment

is de 3e zitplaats vooraan volledig reglementair in het genre auto's peugeot partner of citroen berlingo?
          zou de caddy ook bestaan met 3 zitplaatsen vooraan?

Comment

als er een gordel voorzien is ja.
            maar ik heb wat twijfels of je een verhoogde zitting en een maxicosie gemakkelijk gaat kunnen installeren op die plaatsen. die plaatsen zijn immers nauw bemeten en de hulpmiddelen voor je kleintjes zijn net het omgekeerde. (breder dan een standaard plaats)
            wimoptiek.be op

Comment

Ik plaats mijn kinderen alleszins in mijn Ducato zo.
              Ik vraag mij wel af, krijg je in een Berlingo 3 personen naast mekaar. Dat kan toch niet echt ruim zijn.

Comment

is er dan veel meer plaats in een ducato

ps. zou maar toevallig zijn dat er naast bestuurder eens 2 kinderen (of kind en baby in maxicosy zitten)

Comment

je kan een berlingo bij wijze van spreken achteraan in een ducato rijden, dus die zal wel wat meer plaats hebben
                  wimoptiek.be op

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                      je kan een berlingo bij wijze van spreken achteraan in een ducato rijden, dus die zal wel wat meer plaats hebben
                      zal alleszins niet veel schelen, ne Fiat Panda rij ik er zo los in , mits goed laden, misschien zelfs ne 2de LOL

laat ons zo zeggen, als ik mijn rechterarm strek zit ik nog een heel eind af van de passagiersdeur.

Zelfs ne Scudo of Jumpy of expert is pak breder dan Berlingo en consoorten. Echt ik zou niet weten waar die 3de persoon daar moet zitten.

on topic: als je een gorder hebt, is er normaal geen probleem. Controleer wel even je verzekering om te zien of daar geen beperking in is. Lichte vracht is vaak standaard maar 2 personen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KIREDERF Bekijk Berichten
                        Wat? je gaat een berlingo toch niet gaan vergelijken met een ducato zeker?
                        ik schrijf niets negatief over een berlingo, maar een berlingo is de maat van een gewone wagen terwijl de ducato een echte bestelwagen is. dat zie je toch direct.
                        wimoptiek.be op

Comment

mijn vraag gaat over de camionnettekes genre caddy, berlingo , peugeot partner enz....
                          fiat ducato ken ik niet

Comment

puur informatief voor ik weer men neus kwijt ben.
                            berlingo

ducato
                            wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KIREDERF Bekijk Berichten
                              mijn vraag gaat over de camionnettekes genre caddy, berlingo , peugeot partner enz....
                              fiat ducato ken ik niet
                              België rijdt er vol mee (of met de broers en zussen, Citroên Jumper, Peugeot Boxer)

edit: wisali was mij voor

Comment

juist ja tzitten daar veel agressievelingen tussen

enfin we wijken af he

tgaat over de kleine cammionettekes

Comment

Volgens mij moet je in het formaat van een Jumpy, Vito, Transporter,... gaan om 3 zitplekken vooraan te hebben. De bestelwagens die jij opnoemt bestaan volgens mij niet met 3 zitplaatsen vooraan die bruikbaar zijn.

Waar je het ook hebt denk ik is bij bepaalde pick-ups en die zijn ook altijd lichte vracht.
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

de nieuwe berlingo kan je als 3-zitter krijgen. maar het is eerder een bredere passagierszetel dan volwaardige stoelen. zo moet de middelste persoon zijn benen naast de versnellingspook wringen om ze te laten rusten bij de passagier.
                                    korte ritjes zijn mogelijk maa rlangere ritten.... eerder 2.5dus.
                                    wimoptiek.be op

Comment

Of ne Fiat Multipla ?? Of de Honda FR-V ??

Comment

ik ben er van overtuigd dat als je kleine naast je zit je beter rijdt
                                        of dat hoop ik althans

Comment

Working...
                                        X