Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zitplaatsen lichte vracht vooraan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

fiat multipla?? das lijk ne verkrachte pausmobiel
    honda is ook iets raar

en ook das geen lichte vracht he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KIREDERF Bekijk Berichten
      honda is ook iets raar

is echter wel zo breed als een Mercedes S-klasse en degenen die het hebben zijn er tevreden over. Looks zijn discutable idd.

Van elke auto kan in weze een lichte vracht gemaakt worden

Comment

Die kermis is toch gedaan (zie Touraeg, cayenne enz) ?

Comment

honda is ook iets raar

Ik begrijp eigenlijk niet goed wat je wilt en al helemaal niet wat je hier wilt bereiken op dit forum met uw laat ons zeggen nogal ruwe stijl
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
            Ik begrijp eigenlijk niet goed wat je wilt en al helemaal niet wat je hier wilt bereiken op dit forum met uw laat ons zeggen nogal ruwe stijl
            Idd... Als ge iets komt vragen, lees dan ook de antwoorden ipv u zelf te blijven herhalen en sta dan ook open voor de antwoorden...

Tis hier ondertussen al duidelijk genoeg gesteld.

a) van iedere wagen kan je een lichte vracht maken. Meestal moet de achterbank er dan wel uit.
            b) je mag met zoveel personen in een wagen stockeren/vervoeren als er zetels en gordels zijn (aa,tal plaatsen ook steeds vermeld op keuring, inschrijving en gelijkvormigheidsattest.
            c) of dadde nu een konijn, een maxicosi of uw bomma op dienen wettelijke zetel zet, daar heeft niemand interesse in
            d) hoe groter (breder) hoe meer comfort
            e) nen caddy heeft geen drie plaatsen voorin. Nen caddy heeft geen drie plaatsen voorin. En nen caddy heeft voorin geen drie plaatsen. Mss kunde anders es naar een volkswagen garage bellen om te vragen of nen caddy voorin geen drie plaatsen heeft?
            f) ge vindt nen multipla lelijk, we hebben uw punt. Nochtans zoude da beter eens deftig gaan bekijken, want da is mss de oplossing voor al uw problemen. Hopelijk worde der ook wa vrolijker van.
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Motoren & Tjeurisme

Comment

ja kga moeten meer smileys (lachende smileys) gebruiken, dat jullie mij nie verkeerd begrijpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                is echter wel zo breed als een Mercedes S-klasse en degenen die het hebben zijn er tevreden over. Looks zijn discutable idd.

Van elke auto kan in weze een lichte vracht gemaakt worden
                Mits toelating van de constructeur en die geeft dit niet (meer) op elk model.
                De kermis is idd gedaan.

Comment

nog iemand een antwoord op vragen ivm kids vooraan?
                  Er mogen maar zoveel personen zitten als er zitplaatsen zijn. Er mag dus nog maar 1 kind meegenomen worden.

Comment

is de 3e zitplaats vooraan volledig reglementair in het genre auto's peugeot partner of citroen berlingo?
                    zou de caddy ook bestaan met 3 zitplaatsen vooraan?
                    Die voertuigen hebben een PVG nr (proces-verbaal van goedkeuring) en zijn dus getest en toegelaten op de markt. Anders kon men deze voertuigen niet inschrijven logischerwijze.

Comment

klik op binnenruimte

inderdaad veel plaats is er niet , maar toch handig voor als het eens nood doet (die extra 3e zetel die neerklapt)

Comment

http://www.newberlingo-pro.citroen.com/be-nl/

klik op binnenruimte

inderdaad veel plaats is er niet , maar toch handig voor als het eens nood doet (die extra 3e zetel die neerklapt)
                        Yep, maar dit bestond in oudere modellen niet, de nieuwe Berlingo is dan ook duidelijk breder geworden dan zijn voorganger. Al wil ik wel is een beeld zien waarop er effectief 3 mensen vooraan zitten in deze Berlingo

Ik heb ervaring met de Vito met 3 vooraan en dat is nipt om daar met 3 vooraan in te zitten dus ik vrees voor deze Berlingo dat het echt een hoge nood zetel is. Het plaatsen van een kinderzitje op die 3de plek lijkt me helemaal onmogelijk.

Waarom zoek je eigenlijk een lichte vracht, waarvoor moet hij dienen?
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Lichte vracht is zeer interessant voor mijn bijberoep (weekend)
                          Is als 2e auto dus Vito is geen optie (zou tijdens week meestal stil staan)
                          Tijdens de week sporadisch mee naar het werk en wil kijken wat de mogelijkheden zijn voor personenvervoer (voor als het eens nodig is)

Comment

Lichte vracht is zeer interessant voor mijn bijberoep (weekend)
                            Is als 2e auto dus Vito is geen optie (zou tijdens week meestal stil staan)
                            Tijdens de week sporadisch mee naar het werk en wil kijken wat de mogelijkheden zijn voor personenvervoer (voor als het eens nodig is)
                            Dan is de New Berlingo voorlopig de enige denk ik die 3 plaatsen aanbied en toch de buitenafmetingen heeft van een gemiddelde personenwagen.
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

ja kdenk het ook
                              de peugeot partner biedt dat niet aan , al zijn die twee toch bijna identiek

Comment

als ik van U was, ging ik eens met zen 3 naar een garage en zette ik mij daar in.

Die middelste persoon gaat volgens mij wreed in de weg zitten, want die zit knal voor Uw versnellingspook, bereikbaarheid handrem?, gaat volgens mij echt een noodzitje zijn.

Als ik met zen 3 in de Ducato zit, als chauffeur nog genoeg plaats maar je merkt dat soms die middenpassagier in de weg zit.

Comment

'k Zou eventueel ook de Life-versie eens overwegen ( tweedehands?).
                                  Deze heeft ook een achterbank.
                                  Is wel geen lichte vracht maar 285 euro tax per jaar tov 105 euro weegt niet op tegen
                                  het gebruiksgemak.

Die achterbank is in twee delen gesplitst. Je kan beide rugleuningen volledig naar
                                  voren klappen. Het geheel kan je dan ook nog eens omklappen waardoor
                                  je een bagegeruimte hebt die echt niet veel verschilt van de lichte vracht-uitvoering.
                                  Bovendien veeeel beter geïsoleerd. Zeer aangenaam rijden, ook voor lange afstanden.

De Life is natuurlijk wel wat duurder dan de lichte vracht...

Kies zeker voor de tdi 105 Pk. De 2.0 SDI 70 Pk gaat voor geen meter vooruit, je moet hiermee konstant in de hoge toeren gaan om het verkeer te kunnen bijhouden.
                                  De tdi 75 Pk is al iets beter maar vind ik ook wat ondergedimensioneerd.

Absolute aanrader, zo ne Caddy !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
                                    'k Zou eventueel ook de Life-versie eens overwegen ( tweedehands?).
                                    Deze heeft ook een achterbank.
                                    Is wel geen lichte vracht maar 285 euro tax per jaar tov 105 euro weegt niet op tegen
                                    het gebruiksgemak.

Die achterbank is in twee delen gesplitst. Je kan beide rugleuningen volledig naar
                                    voren klappen. Het geheel kan je dan ook nog eens omklappen waardoor
                                    je een bagegeruimte hebt die echt niet veel verschilt van de lichte vracht-uitvoering.
                                    Bovendien veeeel beter geïsoleerd. Zeer aangenaam rijden, ook voor lange afstanden.

De Life is natuurlijk wel wat duurder dan de lichte vracht...

Kies zeker voor de tdi 105 Pk. De 2.0 SDI 70 Pk gaat voor geen meter vooruit, je moet hiermee konstant in de hoge toeren gaan om het verkeer te kunnen bijhouden.
                                    De tdi 75 Pk is al iets beter maar vind ik ook wat ondergedimensioneerd.

Absolute aanrader, zo ne Caddy !
                                    KBC Autolease biedt je bedrijf mobiliteitsoplossingen in functie van je medewerkers. Ontdek ons aanbod autoleasing, fietsleasing en andere vervoersmodi.

Zo eentje dus, heeft niet het voordeel van de lichte vracht maar is voor de rest wel een mooie combinatie voor personen en vracht. Qua formaat is dat ook doenbaar om te parkeren en dergelijke.
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                      http://www.kbcautolease.be/autozone/...cca_pk_id=1774

Zo eentje dus, heeft niet het voordeel van de lichte vracht maar is voor de rest wel een mooie combinatie voor personen en vracht. Qua formaat is dat ook doenbaar om te parkeren en dergelijke.
                                      Yep ( heb je post juist pas gezien )

Van deze is ook de volledige onderhoudshistory beschikbaar,
                                      gegarandeerde km-stand dus.

Parkeren valt idd goed mee, ze zijn wel hoog maar breedte en lengte zijn goed te doen.
                                      Voor 'amper' 105 Pk in een vrij zware bak gaat het toch nog goed vooruit,
                                      meestal ligt hier de BJB-motor in.
                                      Verbruik iets hoger wegens hoogte van het bakje, die pakt veel wind hé.
                                      Ergens tussen 5.5 en 6.8 ltr. valt dus best mee

Comment

Working...
                                      X