Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Politie ergernis topic.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stoere "grote baas van het werk zelf" hoor, echt.

Comment

• Dat heeft niets met stoer doen te maken. Enkel om aan te tonen dat ze op privédomein niets te zeggen hebben en dat mijn baas weet hoe het syteem in elkaar zit. Hadden ze recht van spreken gehad dan hadden ze wel een dikke PV opgesteld of actie ondernomen. Nu zijn ze met de staart tussen hun benen weggereden. Als gij dat stoerdoenerij vindt is dat uw probleem. Iemand van +50 jaar moet zich niet meer bewijzen door stoer te doen.

Comment

• Zelfs met open poort had de interceptie moeten gebeuren op de openbare weg.

Nu, sjans dat er ook domme mensen zijn... De dronken kerel die ik enkele jaren geleden aangaf kwam uit eigen wil terug buiten toen de agenten gearriveerd waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
          Dat heeft niets met stoer doen te maken. Enkel om aan te tonen dat ze op privédomein niets te zeggen hebben en dat mijn baas weet hoe het syteem in elkaar zit. Hadden ze recht van spreken gehad dan hadden ze wel een dikke PV opgesteld of actie ondernomen. Nu zijn ze met de staart tussen hun benen weggereden. Als gij dat stoerdoenerij vindt is dat uw probleem. Iemand van +50 jaar moet zich niet meer bewijzen door stoer te doen.
          Heeft niks met privédomein te maken hé, de zogezegde feiten waren op de openbare weg. Of anders gezegd : uw baas had hen evengoed op straat kunnen uitlachen... Ze hebben 14 dagen om een PV op te sturen.

Comment

• Een PV voor richtingsaanwijzers kunnen ze doen, maar een alcoholtest is niet meer mogelijk.

Comment

• yeps, bij ons staat de bierfrigo ook in de garage
              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Als gij dat stoerdoenerij vindt is dat uw probleem. Iemand van +50 jaar moet zich niet meer bewijzen door stoer te doen.
                Te snel rijden, pinkers niet gebruiken en dan rap wegvluchten achter zijn poort en de politie wat uitlachen, uitkafferen en belachelijk maken, wat bewijst dat dan? Volwassenheid zal er in ieder geval niet bij zijn, "+50" of niet.
                Had hij normaal gereden, had de politie hem niet gevolgd. En dan nog, kon hij hen op een normale manier van antwoord dienen.
                Het is duidelijk dat "normaal" en "volwassen" ongekende begrippen zijn daar in die coté.

Comment

• Eigenlijk zou ik op zo een recatie niet mogen reageren maar toch. Als een combi u ettelijke kilometers volgt zonder te reageren dan zijn ze belachelijk aan het doen en aan het provoceren. En wat is te snel? Hoe kunnen zij nu in hun combi zien dat ge 60 ipv. 50 rijdt? Daarbij mijn baas gebruikt altijd zijn richtingaanwijzers. Of toch als er iemand met hem meerijdt (als hij alleen rijdt kunnen we het moeilijk controleren). En wegvluchten achter zijn poort > hij kan moeilijk op straat in zijn auto blijven zitten En als de flikken zo belachelijk en achterbaks doen moogt ze toch een beetje terug provoceren. Dan hadden ze maar een proces wegens smaad moeten gevn. maar zelfs dat durfden ze niet

Comment

• Vandaag toch iets gezien. Flikkencombi rijdt enkele wagens voor mij door het centrum. Ineens zet die zijn zwaailichten aan en vier pinkers en stopt midden op de baan, vervolgens loopt hij een bakker binnen. Ik vertragen en zien dacht dat er een overval misschien of ambras aan de hand was. Een handvol seconden later komt die flik gewoon buiten met een brood in zijn hand, stapt de combi in, zwaailichten uit en rijdt verder Heb wel niet gezien of hij nu heeft voorgeschoten in de rij.

Comment

Eigenlijk zou ik op zo een recatie niet mogen reageren maar toch. Als een combi u ettelijke kilometers volgt zonder te reageren dan zijn ze belachelijk aan het doen en aan het provoceren. En wat is te snel? Hoe kunnen zij nu in hun combi zien dat ge 60 ipv. 50 rijdt? Daarbij mijn baas gebruikt altijd zijn richtingaanwijzers. Of toch als er iemand met hem meerijdt (als hij alleen rijdt kunnen we het moeilijk controleren). En wegvluchten achter zijn poort > hij kan moeilijk op straat in zijn auto blijven zitten En als de flikken zo belachelijk en achterbaks doen moogt ze toch een beetje terug provoceren. Dan hadden ze maar een proces wegens smaad moeten gevn. maar zelfs dat durfden ze niet
                      Durden ze niet hoezo, ze hebben zijn nrplaat, ze hebben zijn adres. Kunnen ze omdat hij de deur niet open doet dan geen PV opsturen ofzo?

Comment

• regio Leuven begot, dat is een politiestaat. echt geen probleem als je met hen lacht of ze een kloot afdraait.

politie Leuven is de voornaamste reden dat ik nooit van mijn leven in Leuven wil wonen.

Comment

• Als je al deze posts leest,de kranten openslaat en afgaat wat er zoal verteld wordt binnen je vriendenkring en van andere contacten durf je je nog afvragen of de politie nog andere zaken doet buiten het verkeer?

Is er dan echt zoveel weinig misdaad en criminaliteit in dit land?

Comment

• ieder z'n job
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• gisteren cadeauke gekregen van frituur de blauw streep.
                              voetganger in gevaar gebracht ! 3de graad . lap.

situeer de feiten.
                              Sta na de vestconcerten in de anton bergmann laan in lier OP het zebrapad (na aangeschoven te hebben) om richting lisperstraat te draaien. OP omdat je anders geen lap ziet of er aankomend verkeer te bespeuren is. Was rond elf uur dus redelijk veel volk dat z'n biezen pakt op dat moment, politie keuvelt nog even na aan het bushokje enkele meters verder. Kijk links, geen auto in de verte te bespeuren. Kijk rechts, geen auto dus begin af te draaien en merk (te laat) op dat er ene die nog snel zijn hond heeft laten schijten in't park
                              niet kan wachten en nog snel voor de truck wil passeren (maar zich nog naast de auto bevindt als ik me in beweging zet).
                              Begint die daar van z'n kloten te maken schreeuwend: hela paljas, jan m'n klote stront in ij ogen of wa ...... ik gebaar van 'excuses makker, had je niet gezien' en rij rustig verder om gene zever te maken. Maar door z'n geroep enkele gezichten onze kant uit, ook die van de arm der wet en jackpot maw.

Antwoordbrief invullen zal weer geen flap uithalen vrees ik. 150 dollar aan m'n pan

Comment

• Wees blij dat ze bij ons het rijbewijs met punten nog niet hebben ingevoerd. Het zou nogal iets geven wanneer de flikken zich constant bezighouden met zo'n pestboetes

Comment

• tja, probeer maar eens te discusieren tov de "vaststellingen" van een beedigd ambtenaar .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cete2004 Bekijk Berichten
                                    Ik rij elke dag van bij mij tot in Brussel en merk op mijn traject (sinds maanden!) dat er in meerdere gemeentes verkeersborden staan die geplooid zijn of helemaal niet zichtbaar zijn door bomen of zelfs borden die zodanig geplooid zijn dat ze op de baan liggen (dit sinds maanden bij het binnenrijden van Asse komende van Lebbeke).
                                    In Aalter is er niemand die Brugge en Oostende nog kan vinden

Captain Turbo
                                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                      regio Leuven begot, dat is een politiestaat. echt geen probleem als je met hen lacht of ze een kloot afdraait.

politie Leuven is de voornaamste reden dat ik nooit van mijn leven in Leuven wil wonen.
                                      Politie Leuven boven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                        maar een alcoholtest is niet meer mogelijk.
                                        Tuurlijk wel, er werd vastgesteld dat het voertuig van de openbare weg kwam. (en een vermoeden van sturen onder invloed mogelijks). Het verrichten van vaststellingen vormt dan geen enkel probleem. (en voeren we geregeld uit, het zou 'iets te simpel' zijn)

Bij verkeersongevallen met vlucht gebeuren dergelijke vaststellingen soms zelfs nog uren na de feiten, in de woning van de verdachte, zelfs als die beweert ondertussen alcohol genuttigd te hebben.

Er worden zelfs geregeld voertuigen wegens 'niet-verzekering' op privé-domein in beslag genomen.

Weetje: de rechtspraak bepaalt zelfs dat een oprit van een woning, in kader van de verkeerswetgeving, als openbare plaats aanzien wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cete2004 Bekijk Berichten
                                          Degenen die denken dat de politie "over ons waakt" inzake verkeersveiligheid hebben het echt wel bij het verkeerde eind.

Waarom?

Eind vorig jaar rond eindejaar is er in onze straat een licht ongeval gebeurd waarbij een auto tegen hoge snelheid geslipt is en tegen een verkeersbord reed die de snelheid aangaf van het begin van de bebouwde kom.

Nu,meer dan 8 maand later,is dit bord nog steeds niet hersteld en kunnen de aankomende chaufeurs moeilijk weten dat ze hun snelheid moeten aanpassen waardoor ze (meestal) tegen volle snelheid blijven doorrijden in de bebouwde kom.
                                          Klinkt gevaarlijk,nietwaar?

Combineer dit met het feit dat er regelmatig flitscontroles in de straat zijn en je kunt besluiten dat dit een zeer lucratieve business is.

Ik rij elke dag van bij mij tot in Brussel en merk op mijn traject (sinds maanden!) dat er in meerdere gemeentes verkeersborden staan die geplooid zijn of helemaal niet zichtbaar zijn door bomen of zelfs borden die zodanig geplooid zijn dat ze op de baan liggen (dit sinds maanden bij het binnenrijden van Asse komende van Lebbeke).Om nog maar te zwijgen van de vele putten in het wegdek waardoor je moeilijk je positie op de rijbaan stabiel kunt houden en een extra risico inhoudt voor andere bestuurders en vice versa.

Ik zie bijna dagelijks politiewagens rijden op deze baan en blijkbaar wordt hier geen melding van gemaakt bij de bevoegde instanties.Moest dit wel zo zijn zou het al lang aangepast zijn.

Het feit dat dit ook voorkomt in verschillende gemeentes die los van mekaar liggen en onafhankelijk van mekaar opereren betekent ook dat dit geen uniek geval is maar blijkbaar meer regel dan uitzondering.

Moest een burger of private maatschappij eigenaar zijn van deze verkeersborden zou er al lang een pv opgemaakt zijn wegens het in gevaar brengen van de weggebruikers door onduidelijke (eigenlijk eerder afwezige) signalisatie.

Blijkbaar is verkeersveiligheid enkel van belang als de staat eraan verdient.....
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Cete2004 Bekijk Berichten
                                          Mijn irritatie:

Tijdje geleden reed er in dendermonde op een grote baan een rij wagens van de MP en agenten op de moto van de MP (militaire politie?)

Toen ik een rotonde opreed stond er een motoragent OP de rotonde (uiteraard met zonnebril ) en wees met zijn vingers tegen de grond om me duidelijk te maken dat ik moest stoppen zodat de aankomende wagens van de MP konden doorrijden zonder te stoppen,deze wagens waren nog niet in zicht toen ik stopte,dus beeld jullie in hoe lang ik stilstond.
                                          Ik vond dit eerst en vooral gevaarlijk omdat dit een grote baan is en je toch stilstaat OP een rotonde,je hebt 1 persoon nodig die van de overkant komt en je te laat ziet staan en je hebt het zitten.
                                          Hetgeen me ook ergerde was zijn "superieur" gedrag door met zijn vinger te wijzen dat ik voor zijn voeten moet stoppen.Typisch gedrag van iemand die zich wil laten gelden door zijn macht te misbruiken.

Over motoragenten gesproken trouwens: weet niet wat ze hebben maar denk dat het jongens zijn die liever bij de hells angels waren gegaan maar omdat ze homo zijn mochten ze niet meedoen
                                          1. Verkeersborden zijn de verantwoordelijkheid van het gemeentebestuur, niet van de politie.

2. Een kolonne mag je niet onderbreken.

Comment

Working...
                                          X