Oorspronkelijk geplaatst door Teus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Politie ergernis topic.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenOpgeruimd staat netjes. Ik vind zulk een uitlatingen, naar eender wie gericht, niet door de beugel kunnen.
In het eerste geval hadden ze hem beter eerst een waarschuwing gegeven en later eventueel bannen voor een bepaalde periode.
In het tweede geval mogen ze voor mijn part de moderator verzoeken elders het moreel verval aan te pakken.
Ik beweer hier niet dat Mcclane z'n positie misbruikt heeft maar ben toch benieuwd hoe Prospeed z'n gegevens zo snel openbaar werden.
......als het verhaal al tenminste klopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDe enige vereiste om flik te worden is dat u IQ lager is dan u schoenmaat!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWat is er nu bedenkelijker? Een forumlid die extreme (ongepaste) uitlatingen doet of een moderator die z'n positie misbruikt en privégegevens doorstuurt naar de politionele diensten.
In het eerste geval hadden ze hem beter eerst een waarschuwing gegeven en later eventueel bannen voor een bepaalde periode.
In het tweede geval mogen ze voor mijn part de moderator verzoeken elders het moreel verval aan te pakken.
Ik beweer hier niet dat Mcclane z'n positie misbruikt heeft maar ben toch benieuwd hoe Prospeed z'n gegevens zo snel openbaar werden.
......als het verhaal al tenminste klopt.
Ik doelde enkel op de uitspraken van Prospeed jegens agenten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenGeen flauw idee. Ik vind het verhaal twijfelachtig, maar ik heb anderzijds ook straffere dingen gezien. McClane zal er niet voor verlegen om zijn om naam en toenaam door te spelen naar anderen binnen het korps, en wat die doen is natuurlijk hun zaak.
Wie kan er bewijzen dat hij het gedaan heeft?
Net zomin dat er bewijs is dat prospeed de waarheid verteld.
Ik vind al die conclusies wel heel voorbarig.
Denk dat het tijd wordt dat dit topic op slot gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDe forumregels zeggen nl. dat je geen leden van het forum mag beledigen. Als die motoragent geen lid is van het forum, heeft prospeed niks verkeerd gedaan, maar insinueren dat knightrider agent moet worden is er wel over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenik vind dat men hier wel heel persoonlijk wordt.
Wie kan er bewijzen dat hij het gedaan heeft?
Net zomin dat er bewijs is dat prospeed de waarheid verteld.
Ik vind al die conclusies wel heel voorbarig.
Denk dat het tijd wordt dat dit topic op slot gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk BerichtenAllez, waarom stelt ge u niet kandidaat? Of ga je werkloos blijven voor de rest van je leven?
En werkloos blijven, als het aan mij ligt niet. Maar ja, het ligt niet enkel aan mij he.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenKnightrider houdt reeds toezicht op verscheidene chatsites, dat is meer dan voldoende.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten... En ergens vind ik het jammer dat iemand zo jong pro censuur is... Prospeed heeft alle recht om zijn braaksel uit te braken, al was het maar omdat hij van dezelfde rechten gebruikt maakt als jij die jouw mening ventileert.
Ik ben wel van mening dat dergelijke uitspraken absoluut niet thuishoren op een autoforum. Dan moet hij zijn mening maar op een of ander extremistenforum gaan ventileren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenGoh, één van de mods is agent en heeft alle toegang tot welk ipadres de gebruiker gebruikt, en welke echte naam hij heeft opgegeven. Kan je wel wat mee doen.
Er is niks strafbaars gebeurd, maar dat is het doel ook niet als onze vriend de waarheid spreekt. Ten eerste weet z'n werknemer nu dat ie uitlatingen doet op een forum, al dan niet tijdens werktijd. Niet alle werkgevers zijn daarvan gediend, en het doel is dan ook om de werknemer in diskrediet te brengen bij zijn werkgever. Ten tweede is het natuurlijk ook het laten zien wat voor macht de betrokken agenten hebben, dat men je op minder dan een week kan terugvinden op ogenschijnlijke basis van een anonieme posting op het internet.
Ik wil heel graag geloven dat prospeed uit z'n nek lult, maar ik weet dat men zelfs eens een keertje een burger op de snelweg heeft achtervolgd met een helicopter en met veel machtsvertoon heeft klemgereden nadat die burger een paar deksels teveel had opgelicht bij lokale en federale politiediensten... Per sjans dat de aanklachten in eerste aanleg en in beroep vrolijk van tafel werden gezwierd en de rechters niet onder een hoedje speelden met het parket en politie.
Nee, het politie-apparaat is er niet ter bescherming van de burger, maar ter bescherming van de politie...
Ik vind het alleen spijtig dat men zulke dingen hier neerschrijft terwijl men de betrokken persoon niet kent/aan de hand heeft gehad.
Ik kan morgen ook de krant openslaan en de geîntervieuwde trucker verwijten en verwensen.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenInderdaad, ook niet echt dus
Ik zou het wel heel straf vinden dat de politie de moeite zou doen om hier een zaak van te maken. En op basis van welk misdrijf wou men kunnen naar de verantwoordelijke van dit forum stappen om de gegevens (ip-adres van het bedrijf waar hij werkt en dus naar dit forum surft?) op te vragen?
Is dat misdrijf dan al zo zwaar dat men ook nog eens gaat posten voor zijn deur?
Ik weet hoeveel moeite het kost om een anonieme wagen voor je deur te krijgen, daar is volgens mij een beetje toogpraat verkopen op een forum niet genoeg voor ...
Of zit er hier iemand op het forum die met deze gegevens naar de politie is gestapt? Dan zou dat al bijna zelf iemand moeten zijn met een politieachtergrond want anders klasseren ze zoiets toch direct ...Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenGoh, één van de mods is agent en heeft alle toegang tot welk ipadres de gebruiker gebruikt, en welke echte naam hij heeft opgegeven. Kan je wel wat mee doen.
Er is niks strafbaars gebeurd, maar dat is het doel ook niet als onze vriend de waarheid spreekt. Ten eerste weet z'n werknemer nu dat ie uitlatingen doet op een forum, al dan niet tijdens werktijd. Niet alle werkgevers zijn daarvan gediend, en het doel is dan ook om de werknemer in diskrediet te brengen bij zijn werkgever. Ten tweede is het natuurlijk ook het laten zien wat voor macht de betrokken agenten hebben, dat men je op minder dan een week kan terugvinden op ogenschijnlijke basis van een anonieme posting op het internet.
Ik wil heel graag geloven dat prospeed uit z'n nek lult, maar ik weet dat men zelfs eens een keertje een burger op de snelweg heeft achtervolgd met een helicopter en met veel machtsvertoon heeft klemgereden nadat die burger een paar deksels teveel had opgelicht bij lokale en federale politiediensten... Per sjans dat de aanklachten in eerste aanleg en in beroep vrolijk van tafel werden gezwierd en de rechters niet onder een hoedje speelden met het parket en politie.
Nee, het politie-apparaat is er niet ter bescherming van de burger, maar ter bescherming van de politie...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenAfdeling computer-crime?....
En voor diegene die het zich nog zouden afvragen; neen ik vul m'n dienst niet met het schrijven van verkeersovertredingen. Politiewerk is meer dan dat. En een blokje rondrijden saat niet in mijn woordenboek.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten...
Ik vind het alleen spijtig dat men zulke dingen hier neerschrijft terwijl men de betrokken persoon niet kent/aan de hand heeft gehad.
Ik kan morgen ook de krant openslaan en de geîntervieuwde trucker verwijten en verwensen.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten... En ergens vind ik het jammer dat iemand zo jong pro censuur is... Prospeed heeft alle recht om zijn braaksel uit te braken, al was het maar omdat hij van dezelfde rechten gebruikt maakt als jij die jouw mening ventileert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk mag niet, mijn iq is te hoog!
Trouwens, opvallend ..
prospeed heeft nog geen vrienden gemaakt
Comment
Comment