Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Politie ergernis topic.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Ik mag niet, mijn iq is te hoog!

En werkloos blijven, als het aan mij ligt niet. Maar ja, het ligt niet enkel aan mij he.
    Het eerste jaar dat je werkloos bent is dat inderdaad nog een dooddoener die je mag gebruiken maar na 5 jaar mag je toch wel met een gerust hart zeggen dat het aan jezelf ligt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
      Het eerste jaar dat je werkloos bent is dat inderdaad nog een dooddoener die je mag gebruiken maar na 5 jaar mag je toch wel met een gerust hart zeggen dat het aan jezelf ligt.

Zelfkennis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
        Zelfkennis.
        Ik ben halverwege juli in het jaar dat ik afstudeerde begonnen voor mijn eerste werkgever

Comment

Als ge maar aan een goe lief geraakt zijt!

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Wilt ge eens komen zien wat mappen ik hier vol heb steken met bewijzen van de sollicitaties dat ik doe? 't gvd een heel archief!
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Wilt ge eens komen zien wat mappen ik hier vol heb steken met bewijzen van de sollicitaties dat ik doe? 't gvd een heel archief!
              zijde gij al 5 jaar aan het doppen ?

Comment

Ik zeg niet dat je geen moeite doet. Ik zeg gewoon dat het aan uzelf ligt. Of dit nu positief of negatief is laat ik in het midden.

Comment

Ik zeg niet dat je geen moeite doet. Ik zeg gewoon dat het aan uzelf ligt. Of dit nu positief of negatief is laat ik in het midden.
                  Met te zeggen dat het aan mij ligt zegde dat ik niet genoeg, of niet op de juiste manier of weet ik veel wat zoek.
                  Maar dat is niet het geval, ik heb jobclub gedaan, ik het toora gedaan, ... (allemaal via vdab)
                  En het enige wat ik altijd hoor is dat ik goed bezig ben, en dat ze niks vinden dat ik fout zou doen!
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Ik had het eerder over een situatie als deze:

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Met dien eerste indruk is nooit iets mis geweest.

Mijnen eerste indruk van bepaalde werkgevers was echter minder goed, zitten gvd soms individuen tussen die ge enkel een faillisement toewenst!

Comment

• facepalmigheid

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                          facepalmigheid

Comment

Mijnen eerste indruk van bepaalde werkgevers was echter minder goed, zitten gvd soms individuen tussen die ge enkel een faillisement toewenst!
                            Prospeed, ga van knight-rider zijne account gdvme!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                              Mijn laatste post. Blijkbaar is elk forum toch niet hetzelfde. Deze morgen kwam ik op het werk toe en ik moest direct naar de grote baas zijn bureau. Er stonden twee agenten in burger bij hem en zij kwamen even een praatje maken over uitlatingen op het internet. Het waren eerder een pak dreigementen en een hoop lullige machopraat. Gelukkig is mijn baas ook geen politievriend en heeft hij die mannen eens deftig op hun plaats gezet. Op een moment werd er wel heel hard geroepen en getierd naar die gasten en mochten ze met spoed het gebouw verlaten of de beveiliging had hun wel geholpen. En toch blijven dreigen. Het bleef bij een waarschuwing. Precies of ze konden iets doen, mijn baas dacht al om er een jurist bij te roepen en overwoog om klacht te gaan neerleggen tegen die gasten. Nadien heeft mijn baas me wel gevraagd om niets meer op het internet te plaatsen. Hij begrijpt volledig mijn standpunt en mening want hij denkt er identiek zo over. Voor alle zekerheid ging hij toch een bevriende procureur de namen van die twee doorgeven en vragen om die mannen eens uit te leggen dat ze echt wel verkeerd bezig zijn. Die kunnen de volgende vijf jaar een mogelijke promotie op hun buik schrijven. Het is wel een grote vraag hoe ze aan mijn identiteitsgegevens komen en de gegevens van mijn werkgever, en zeker zo snel want het ging over enkele posts van de afgelopen dagen en vooral van gisteren. In ieder geval weer een mooie levensles : zien, horen en zwijgen in België. Ik denk dat ik ook maar eens mijn verlofdagen ga opnemen en even een last-minute ga boeken want sinds deze morgen staat er nu al heel de voormiddag een combi aan de overkant van de straat geparkeerd. Als ze hier in de namiddag nog staan zou er wel eens iemand tot daar kunnen gaan en zijn gedacht zeggen. Mijn baas heeft gezegd dat ik mijn wagen beter in de parking laat staan en ofwel met het openbaar vervoer naar huis ga of dat een collega me naar huis doet. België politiestaat. Vandaag het mooiste bewijs gekregen.
                              Amai, hier geloof ik precies de botten van.

Had dit topic nog niet gevolgd en ineens de laatste week hier bijgelezen.

OMG, was da nu weer?

dat je met een functie problemen hebt tot daar toe maar omdat iemand een job doet ermee lachen dat een mens bijne verongelukt? De zijn grenzen en das er over.

Das zoals met rotte eieren naar de lokale pastoorbeginnen gooien omdat van geluwe in het nieuws is of zo.

Hopelijk was het dan echt z'n laatste post, en wat voor één, verwijt de politie hun machogedrag en het hioger geplaatst zijn, wat is dit dan?

Pot ketel ...

discussion closed zeker?

Tot zover mijn optreden buiten de CC

Comment

• Helaasheid der dingen op het autoforum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                                  Dan zal ik maar nooit reageren als ze nog eens ne smurf omverschieten want dan valt ge misschien van uwe stoel. Zelf vond ik mijn uitspraak hierboven nog braaf. Sommigen stelden al de vraag of ik ziek was omdat ik niet heftiger reageerde. En als een uitspraak zoals ik gedaan heb niet aan de normen en regels van een forum voldoet maar wel wettelijk aanvaard wordt dan mogen ze mij direct blokkeren. Dat zegt dan meer over de moderators dan ik!
                                  Boete's uitschrijven e.d. is nog geen reden om iemand dood te wensen...
                                  Last edited by ; 11/09/2010, 13:09.

Comment

• Comment

• Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                        Zalig
                                        Mocht het u interesseren, we hebben zo een gans topic vol met dit cartoontje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                          Mocht het u interesseren, we hebben zo een gans topic vol met dit cartoontje
                                          Link?

Comment

Working...
                                          X