Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Politie ergernis topic.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wacht Knight-rider op een managementpositie?

Heb je al werkervaring? Want normaal gezien na 5 jaar ben je makkelijk terug op het niveau van schoolverlater...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
      Link?
      Zoek en U zal vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Wacht Knight-rider op een managementpositie?

Heb je al werkervaring? Want normaal gezien na 5 jaar ben je makkelijk terug op het niveau van schoolverlater...
        Managementpositie neen dank u.

Werkervaring, een stage en dan wat interimmekes magazijnier / magazijnbediende. Sinds ik serieus met mijne rug ben beginnen sukkelen (dik 2 jaar terug) niks meer.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
          Link?
          Mijne excuses jonge heer maar dat bevindt zich in een deel van het forum gereserveerd voor de anciens.

Iedereen die 500+ posts heeft en meer dan 6 maanden geregistreerd en banvrij is kan daar een aanvraag voor indienen.

Als je daar aan voldoet, zeker doen zou ik zeggen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
            Zoek en U zal vinden
            klik klak klop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
              klak klop

Tnx. (maar dat is toch een link naar de CC?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                Tnx. (maar dat is toch een link naar de CC?)
                idd, maar mensen zonder toegang zijn daar toch niks mee dus ik zie het probleem niet, als het weg moet die ik het wel hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                  Het zijn die zwaantjes die langs u komen rijden, u komen afblaffen en u een PV schrijven omdat zij denken dat ge over een witte lijn zijt gereden of hun gehinderd hebt. Zwaantjes zijn nog de ergste soort. Die hebben pas echt haantjesgedrag. En McClane, moderator of niet, ik zeg mijn vrije mening hoe ik over jullie denk. Jullie worden nog altijd vrijwillig agent en ik scheer jullie over dezelfde kam. Ik heb ooit in een post verteld over een familielid dat agent is geworden. Awel als die dat moest voor hebben of erger ik trakteerde mezelf op een fles champagne. Maar ik denk dat eerder zijn ouders dan een groot feest zullen geven. Als uw collega een stomme fout maakt en op zijn bakkes valt moet een burger daar niet voor opdraaien. Die burger betaalt wel mee jullie loon. Denk daar misschien eens aan als ge de volgende keer iemand een belachelijke boete geeft. Als ge morgen zegt dat ge nooit in uw leven iets verkeerd doet en de wet 100% volgt dan hebt ge recht van spreken, anders niet.

Waarom wordt ge agent? Om de wereld te verbeteren of de klootzak uit te hangen. En de wereldverbeteraars zien na een paar jaren dat het zinloos is en worden depresessief en de grootste klootzakken. Iedereen kan een boete schrijven voor de minste prul maar bij een inbraak of gewapende overval kruipen ze zo ver mogelijk weg. De gewone hardwerkende burgers kloten. Als ge daarvan uw beroep maakt en nog betaald wordt hebt ge het ver gebracht Ge moogt trots zijn op uw eigen! Kijk dan eens in uw vriendenkring hoeveel echte vrienden ge hebt. Niet de vrienden die mooi in uw gezicht meepraten (we moesten hem nog eens vandoen hebben) maar echte vrienden die u zouden verder helpen als ge morgen in de goot zou zitten. Ik heb er tientallen en het spijtige voor jullie de agenten is dat ze allemaal zoals mij hetzelfde denken. En sommigen nog pakken extremer. Ze vinden mij dan nog een softy. En nu als moderator een dreigende PM sturen of me blokkeren? Want zelfs die macht hier hebben jullie blijkbaar

manmanman
                  mijn broer is agent en is geene mensenkloter en ook geene 'wereldverbeteraar'.
                  t is gewoon geen slechte job,veel afwisseling en verdiend ook niet zo slecht(en ja er zijn idd klootzakskes bij maar die zijn er overal).
                  t is natuurlijk wel altijd hetzelfde soort dat het aan de stok heeft met de politie(lees marginalen).
                  2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                    t is natuurlijk wel altijd hetzelfde soort dat het aan de stok heeft met de politie(lees marginalen).
                    Ey rustig eh, ik had net al gezegd dat de forumregels eruit bestaan dat je leden niet mag beledigen! Nu noem je 80% van autoforum marginaal!

Comment

Ey rustig eh, ik had net al gezegd dat de forumregels eruit bestaan dat je leden niet mag beledigen! Nu noem je 80% van autoforum marginaal!

Maar 80%
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                        idd, maar mensen zonder toegang zijn daar toch niks mee dus ik zie het probleem niet, als het weg moet die ik het wel hoor.
                        Neenee, voor mij geen probleem. Ah, in signatures mag het niet zeker?

Comment

geen 80% post in de flitsdraad

Comment

hehe,oeps sorry ze
                            die gast is gewoon hopeloos,ook zn verhaaltje met zn baas,wie gelooft dat nu lol
                            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Man man man ... wat een topic Zo om de maand kom ik hier eens kijken en telkens weer barst het van de onzin. Gelukkig zitten die zieligaards (prospeed op kop) niet over heel het forum verspreid of ik had mijn account al lang gewist. Gegroet
                              Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                                Man man man ... wat een topic Zo om de maand kom ik hier eens kijken en telkens weer barst het van de onzin. Gelukkig zitten die zieligaards (prospeed op kop) niet over heel het forum verspreid of ik had mijn account al lang gewist. Gegroet
                                Ik vind da Prospeed zich terug in de debatten moet mengen, kwestie van wa meer AMBIANCE te brengen !

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Het Antwerpse politieparket trekt aan de alarmbel. De toevloed van processen-verbaal is niet meer te overzien, dus worden lichte verkeersovertredingen niet meer vervolgd, schrijven de Coreliokranten.

Door de toename van het aantal flitscamera's stapelen de pv's zich op. In 2007 stonden er 14.449 zaken op de agenda, in 2008 waren dat er 16.059 en in 2009 16.726. Niet minder dan 61 mensen zijn dag in, dag uit, bezig met de verwerking van de pv's voor lichte verkeersovertredingen.
                                  allez, dus best gezamenlijk zo'n boetes niet meer betalen en het systeem nog meer overbelasten.

enne, als die klojo's zo'n 200 dagen per jaar effectief op hun bureau zitten én die gegevens kloppen, verwerken ze 1,39 pv's per dag?
                                  1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Er is een reden waarom ambtenaren niet in de privé werken .

Comment

• dus oké, we moeten er niet meer van uit gaan dat de pestboetes dienen om de tekorten in de kas van de steden of de staat te vullen, maar om werkgelegenheid te verschaffen aan mensen die anders aan de dop/ocmw zitten?

die 61 mensen zijn waarschijnlijk wel gewone burgers, en geen mensen die een dure politieopleiding hebben genoten?
                                      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Het parket krijgt niet meer geld als ze meer vervolgen. De enige winnaars van snelheidscontroles zijn de gemeenten die meer inkomsten krijgen waarvan ze moeten beloven dat ze enkel voor verkeersveilige dingen aangewend worden. Dat kan dus gaan om een herinrichting van een weg, tot kegels en bordjes, tot een volledig uitgeruste gloednieuwe BMW X5 voor de commissaris met verborgen flitslichten en sirene voor die ene verkeerscontrole dat ie wil doen per maand.

Antwerps politieparket gaat lichte overtredingen niet meer vervolgen

08:20 Het politieparket van Antwerpen kan de toevloed van processen-verbaal niet meer aan. Het parket voelt zich genoodzaakt om lichte verkeersovertredingen niet meer te vervolgen. De Antwerpse politie is niet opgezet met de maatregel.

Het Antwerpse politieparket krijgt als maar meer processen-verbaal te verwerken. Dat wordt vooral geweten aan de exponentiële toename van het aantal flitscamera's in het straatbeeld. "De pv's van onbemande camera's komen terecht bij onbemande parketten", zegt parketwoordvoerder Paul Van Tigchelt in Het Nieuwsblad.
                                        In een brief aan de elf politiezones van het gerechtelijk arrondissement Antwerpen vraagt procureur des Konings Herman Dams om lichte parkeer- en snelheidsovertredingen niet meer te beboeten. Zo zullen chauffeurs die in de bebouwde kom werden geflitst aan 56 km/u en die weigeren hun boete te betalen, niet meer vervolgd worden.
                                        Merci om trager te rijden

De Antwerpse politie zit erg verveeld met deze demarche van het parket. Net nu pakt de politie immers uit met de campagne 'Merci om trager te rijden'. De agenten krijgen nu de opdracht om geen vaststellingen meer te doen als het niet zeker is of ze vervolgd worden. "Op die manier kunnen we ons extra focussen op de zware overtredingen, waarbij andere personen in gevaar worden gebracht", zegt politiewoordvoerder Alfons Bastiaenssens.
                                        Het Antwerpse parket ziet een oplossing in het zelf innen van de opgelegde boetes, zonder tussenkomst van een rechter. Dat zou heel wat tijd en personeel besparen.
                                        Dus, in plaats van te vervolgen en een rechter te beslissen of je argumenten dat jij die overtreding niet gepleegd hebt waarheid zijn, gaat het parket nu oordelen of de vaststellingen van de heren agenten waarheidsgetrouw zijn? Het wordt al erg als zelfs het parket de splitsing van de machten en de basis van onze rechtstaat de deur uit keilt.

Comment

• En toch blijven er hier veel beweren dat ge elke boete moet betalen of dat ge het voor de politierechter moogt komen uitleggen. Het systeem is : ge krijgt een eerste brief met de overtreding en minnelijke schikking voor betalen, daarna een herinnering, nogmaals een herinnering, bezoek van de wijkagent voor een verklaring, na een paar maanden nogmaals een herinnering voor betalen en daarna nog eens een laatste herinnering. Dan pas uitnodiging voor het gerecht. Maar in 9/10 gevallen voor gewone overtredingen stopt het al na de tweede brief. De wijkagent ziet ge nooit en de boete wordt geklasseerd.

Zoals als ze u tegenhouden en vragen onmiddellijk te betalen. Wie doet dat nu? Boetes voor niet dragen van de gordel, bellen met gsm in de hand, niet gebruiken van richtingaanwijzers, een vaststelling zoals over de witte lijn gereden enz. hoe dikwijls moet ge zoiets echt betalen? Laat ze maar werken voor hun centen en het systeem overbelasten. En in de meeste gevallen betaald ge nooit een cent.

Comment

Working...
                                          X