Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Politie ergernis topic.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
    Mijn grote ergernis : Ze houden mensen met -overduidelijk- aftermarket, blauwe xenonlichten niet eens tegen om waarschuwing te geven. Zelfde geldt voor fietsers zonder licht.
    Fietsen zonder licht maak ik me ook al eens schuldig aan, ik weet dat het fout is
    Maar die blauwe-verblindende-aftermarket-xenons zijn inderdaad verschrikkelijk irritant, hier rijdt er een getunede Fiësta rond met zo'n kitje en als ik hem 's nachts kruis zie ik een minuut erna nog een vlek voor m'n ogen

Comment

• Als je dat getunede Fiesta'ke weet staan zijn lampen gewoon afplakken met zwarten tape .....

Comment

• wreed irritant zijn die mannen die met hun grote faren op achter u in de file staan...
        bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
          De nieuwe rage, zo'n groot blauw kruisbeeld vooraan in je vrachtwagen. Telkens je een vrachtwagen voorbij gaat, en je ziet dan in de achteruitkijkspiegel die blauwe lamp verschijnen ... of je ziet blauwe led's aan de overzijde tegemoet rijden ... Ge moet dat eens proberen als automobilist, t'zal rap aan de kant zijn. Maar het komt me voor dat er voor vrachtwagens een 'gedoogbeleid' is.
          Ik stoor me daar niet aan als ik dat tegenkom, het verschil tussen een camion en een auto met een blauw licht is niet bepaald klein. Ik vraag me gewoon af of die mannen daar zelf geen last van hebben 's nachts, dat licht moet toch het zicht verminderen?

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
          Als je dat getunede Fiesta'ke weet staan zijn lampen gewoon afplakken met zwarten tape .....
          Zo moet ik ook nog eens de velgen van een Polo gaan afvijzen, na wat hij deed met mijn 190 verdient hij dat wel. Gelukkig weet ik hem staan!

Comment

• Als het mij zou storen, zou het in "Het grote ergernis"-topic staan. Nu staat het in "Het grote Politie ergernis"-topic. En waarom staat het daar ? Omdat er in het verkeersreglement geen onderscheid wordt gemaakt tussen een vrachtwagen of een auto die blauwe verlichting voert, genre zweedse lampen en/of dat blauwe kruisbeeld. Het is mijn gedacht dat een vrachtwagenchauffeur daar véééééél minder op aangesproken zal worden, dan een automobilist. Ongeacht of die nu op de autosnelweg rijdt, of op N-wegen. Om dat eventuele subjectieve gevoel te testen, heb ik mij ook zo'n blauw led-kruis aangeschaft, prominent van voor onder mijne spiegel gemonteerd, en zal ik het enkel ontsteken op de autosnelweg. Ik gok op maximum 1 week vooraleer ik daarmee aan de kant ga.

Comment

Als het mij zou storen, zou het in "Het grote ergernis"-topic staan. Nu staat het in "Het grote Politie ergernis"-topic. En waarom staat het daar ? Omdat er in het verkeersreglement geen onderscheid wordt gemaakt tussen een vrachtwagen of een auto die blauwe verlichting voert, genre zweedse lampen en/of dat blauwe kruisbeeld. Het is mijn gedacht dat een vrachtwagenchauffeur daar véééééél minder op aangesproken zal worden, dan een automobilist. Ongeacht of die nu op de autosnelweg rijdt, of op N-wegen. Om dat eventuele subjectieve gevoel te testen, heb ik mij ook zo'n blauw led-kruis aangeschaft, prominent van voor onder mijne spiegel gemonteerd, en zal ik het enkel ontsteken op de autosnelweg. Ik gok op maximum 1 week vooraleer ik daarmee aan de kant ga.
              Natuurlijk, een auto kan makkelijker aanzien worden als politievoertuig dan een vrachtwagen. Het mag beiden niet, maar het is logisch dat ze een auto sneller gaan beboeten daarvoor.

Comment

Als het mij zou storen, zou het in "Het grote ergernis"-topic staan. Nu staat het in "Het grote Politie ergernis"-topic. En waarom staat het daar ? Omdat er in het verkeersreglement geen onderscheid wordt gemaakt tussen een vrachtwagen of een auto die blauwe verlichting voert, genre zweedse lampen en/of dat blauwe kruisbeeld. Het is mijn gedacht dat een vrachtwagenchauffeur daar véééééél minder op aangesproken zal worden, dan een automobilist. Ongeacht of die nu op de autosnelweg rijdt, of op N-wegen. Om dat eventuele subjectieve gevoel te testen, heb ik mij ook zo'n blauw led-kruis aangeschaft, prominent van voor onder mijne spiegel gemonteerd, en zal ik het enkel ontsteken op de autosnelweg. Ik gok op maximum 1 week vooraleer ik daarmee aan de kant ga.
                Ik gok op langer dan een week. , ben benieuwd!
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

. Ik snap niet wat je wil bereiken...
                  Beetje heel dikke onzin.

Comment

• tis wel zo dat vrachtwagens kerstbomen kunnen zijn, vind dat eigelijk wel gezellig

Comment

• holidays are coming \o/
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                        Zo moet ik ook nog eens de velgen van een Polo gaan afvijzen, na wat hij deed met mijn 190 verdient hij dat wel. Gelukkig weet ik hem staan!
                        Doen, aan een 190 wordt NIET geraakt. Punt.

Comment

• Al iemand aan gedacht een blauwe halve maan te monteren ??

Comment

• Mogen flieken roken in een flitsvoertuig of zo een camionette met een blauwe streep over?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                              Mogen flieken roken in een flitsvoertuig of zo een camionette met een blauwe streep over?
                              Roken op de "werkvloer" mag niet.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                Mogen flieken roken in een flitsvoertuig of zo een camionette met een blauwe streep over?
                                Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                Roken op de "werkvloer" mag niet.
                                Inzake de werkplaatsen gelden de volgende principes. Elke werknemer heeft het recht te beschikken over werkruimten en sociale voorzieningen, vrij van tabaksrook (artikel 12). De werkgever verbiedt het roken in de werkruimten en de sociale voorzieningen, evenals in het vervoermiddel voor gemeenschappelijk vervoer van en naar het werk dat door hem ter beschikking wordt gesteld van het personeel (artikel 13, eerste lid). De werkgever moet ook de nodige maatregelen nemen om erover te waken dat derden die zich in de onderneming bevinden, geïnformeerd worden over de maatregelen die de werkgever toepast in het kader van deze wet (art. 13, tweede lid).

(Wet 22 december 2009 betreffende een algemene regeling voor rookvrije gesloten plaatsen toegankelijk voor het publiek en ter bescherming van werknemers tegen tabaksrook, BS 29 december 2009, err. BS 4 januari 2010)

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                  Inzake de werkplaatsen gelden de volgende principes. Elke werknemer heeft het recht te beschikken over werkruimten en sociale voorzieningen, vrij van tabaksrook (artikel 12). De werkgever verbiedt het roken in de werkruimten en de sociale voorzieningen, evenals in het vervoermiddel voor gemeenschappelijk vervoer van en naar het werk dat door hem ter beschikking wordt gesteld van het personeel (artikel 13, eerste lid). De werkgever moet ook de nodige maatregelen nemen om erover te waken dat derden die zich in de onderneming bevinden, geïnformeerd worden over de maatregelen die de werkgever toepast in het kader van deze wet (art. 13, tweede lid).

(Wet 22 december 2009 betreffende een algemene regeling voor rookvrije gesloten plaatsen toegankelijk voor het publiek en ter bescherming van werknemers tegen tabaksrook, BS 29 december 2009, err. BS 4 januari 2010)
                                  waarom kom ik dan altijd flieken tegen die roken in hun voertuig??
                                  mag ik daar dan een foto van nemen en ze opsturen naar hun baas?? of een beetje afpersen ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Fietsen zonder licht maak ik me ook al eens schuldig aan, ik weet dat het fout is
                                    Maar die blauwe-verblindende-aftermarket-xenons zijn inderdaad verschrikkelijk irritant, hier rijdt er een getunede Fiësta rond met zo'n kitje en als ik hem 's nachts kruis zie ik een minuut erna nog een vlek voor m'n ogen
                                    Dat is nu juist het probleem. 's Nachts tegenouden is enkel een kleine boete. Overdag kan je ermee naar de keuring met als gevolg een rode kaart.
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Dit is het "Het Grote Politie ergernis topic." en geen viskraam voor roddelaars.

Graag opnieuw ON-Topic.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Hier verdwijnen berichten!!!!!

Comment

• En nog niet een beetje. Mijn bericht van gisteren is ook al direct terug verwijderd. Ik kan al raden welke moderator dit doet. Triestige vent is het

Comment

Working...
                                          X