Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Politie ergernis topic.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Hier verdwijnen berichten!!!!!

Spookyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Spookyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
      hier verdwijnen zelfs heel der profielen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door im back Bekijk Berichten
        hier verdwijnen zelfs heel der profielen
        Ge kunt gij da niet weten want je hebt nog maar 2 posts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
          Ik gok op maximum 1 week vooraleer ik daarmee aan de kant ga.
          Busted !
          Onderschepping door anoniem voertuig, Politie - Volgen , mee naar de parking. Geen boete, enkel een vermaning/waarschuwing. Mijn ingestudeerd verhaaltje à la "het hangt normaal in mijne camion maar ik vond het zo schoon da'k het nu ook in mijne auto heb gehangen want alle truckers hebben dat" heb ik maar achterwege gelaten, t'zagen er geen gemakkellijke uit, of niet goed gezind omdat ze op Kerstdag moeten werken. Nog wat vragen gehad over de cam aan boord, maar verder geen opmerkingen. Geen idee of ze me in de tegenovergestelde richting hebben opgemerkt, gedraaid en dan de achtervolging ingezet, of dat ze met het verkeer meekwamen.
          Last edited by ; 26/12/2010, 16:14.

Comment

• Ik ben 43 en ik hou me met zever bezig

Comment

Busted !
              Onderschepping door anoniem voertuig, Politie - Volgen , mee naar de parking. Geen boete, enkel een vermaning/waarschuwing. Mijn ingestudeerd verhaaltje à la "het hangt normaal in mijne camion maar ik vond het zo schoon da'k het nu ook in mijne auto heb gehangen want alle truckers hebben dat" heb ik maar achterwege gelaten, t'zagen er geen gemakkellijke uit, of niet goed gezind omdat ze op Kerstdag moeten werken. Nog wat vragen gehad over de cam aan boord, maar verder geen opmerkingen. Geen idee of ze me in de tegenovergestelde richting hebben opgemerkt, gedraaid en dan de achtervolging ingezet, of dat ze met het verkeer meekwamen.
              Zie je wel dat ik gelijk heb.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                Ik ben 43 en ik hou me met zever bezig
                Uwe tijd komt nog

Comment

• vreemd maar grappig

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                    Ik ben 43 en ik hou me met zever bezig
                    Vrij jong. Meestal beginnen mensen zich pas te vervelen na hun pensioen.

Comment

• Vanmorgen heb ik iets raar meegemaakt in Mechelen-zuid. Ik wil rond 0700 de E19 oprijden, ik zag achter mij een wagen met enkel zijn standlichten op.We rijden de E19 op en ik zie plots dat het een politiewagen is.
                      Ik zet mijn cruise op 128 (volgens GPS is dat 123) en zet mij op het rechtse vak. De politie gaat rechtstreeks naar het middenvak en blijft daar rijden. Verder was het heel kalm op de baan.
                      We naderen een camion voor ons op het rechtse vak en de politie komt achter mij op het middenvak dichter rijden, ik zet mijn pinker op dat ik naar links wil maar zij blijven daar gewoon rijden. Ze passeren en ik voeg achter hen in op't middenvak. Plots vertragen ze naar een goede 110, ik zet mijn cruise terug op 128 en passeer hen en ik ga terug naar het rechtervak.
                      Van zodra ik ze voorbij ben zie ik ze in mijn spiegel terug accelereren en ze komen vlak links van mij rijden; waardoor ik opnieuw vast ga zitten achter een camion(die was nog een goede 500m verder). Plots gaat hun zwaailicht aan en de passagier doet teken dat ik moet vertragen.
                      Ik moet dus terug vertragen voor de camion, en voeg achter hen in, zij vertragen tot 110 ongeveer en blijven voor mij rijden. Als ik links ga, gaan zij ook links, ga ik rechts, zij ook rechts. Ondertussen zijn er wel andere auto's die ons inhalen maar waar ze zich niet mee bezig hielden, ze moesten mij precies hebben.... Zo zijn ze tot in Rumst gereden waar ze de E19 afgereden zijn en teruggedraaid naar Mechelen.
                      WTF was dat, gaat de politie nu ook al voor wegpiraat spelen...

Als ze vinden dat mijn rijstijl niet in orde is, dat ze me dan aan de kant halen om het uit te leggen (dan had ik misschien ook iets kunnen zeggen over hun standlichten + middenvakkleven), nu hebben ze enkel maar rare manoevres voor mijn neus zitten doen.
                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                        Vanmorgen heb ik iets raar meegemaakt in Mechelen-zuid. Ik wil rond 0700 de E19 oprijden, ik zag achter mij een wagen met enkel zijn standlichten op.We rijden de E19 op en ik zie plots dat het een politiewagen is.
                        Ik zet mijn cruise op 128 (volgens GPS is dat 123) en zet mij op het rechtse vak. De politie gaat rechtstreeks naar het middenvak en blijft daar rijden. Verder was het heel kalm op de baan.
                        We naderen een camion voor ons op het rechtse vak en de politie komt achter mij op het middenvak dichter rijden, ik zet mijn pinker op dat ik naar links wil maar zij blijven daar gewoon rijden. Ze passeren en ik voeg achter hen in op't middenvak. Plots vertragen ze naar een goede 110, ik zet mijn cruise terug op 128 en passeer hen en ik ga terug naar het rechtervak.
                        Van zodra ik ze voorbij ben zie ik ze in mijn spiegel terug accelereren en ze komen vlak links van mij rijden; waardoor ik opnieuw vast ga zitten achter een camion(die was nog een goede 500m verder). Plots gaat hun zwaailicht aan en de passagier doet teken dat ik moet vertragen.
                        Ik moet dus terug vertragen voor de camion, en voeg achter hen in, zij vertragen tot 110 ongeveer en blijven voor mij rijden. Als ik links ga, gaan zij ook links, ga ik rechts, zij ook rechts. Ondertussen zijn er wel andere auto's die ons inhalen maar waar ze zich niet mee bezig hielden, ze moesten mij precies hebben.... Zo zijn ze tot in Rumst gereden waar ze de E19 afgereden zijn en teruggedraaid naar Mechelen.

Als ze vinden dat mijn rijstijl niet in orde is, dat ze me dan aan de kant halen om het uit te leggen (dan had ik misschien ook iets kunnen zeggen over hun standlichten + middenvakkleven), nu hebben ze enkel maar rare manoevres voor mijn neus zitten doen.
                        Eerste afrit nemen, direct weer snelweg op en ze wat verder terug voorbij steken.

Comment

• Edit fout topic
                          Last edited by ; 02/01/2011, 13:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                            Eerste afrit nemen, direct weer snelweg op en ze wat verder terug voorbij steken.
                            nummerplaat noteren en mailtje naar Comité-P met relaas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                              Vanmorgen heb ik iets raar meegemaakt in Mechelen-zuid. Ik wil rond 0700 de E19 oprijden, ik zag achter mij een wagen met enkel zijn standlichten op.We rijden de E19 op en ik zie plots dat het een politiewagen is.

(handenvrij)bellen naar de politie, zeggen dat de chauffeur van het voertuig met nr-plaat xxx-xxx rare toeren uitsteekt, en dat het misschien een bende carjackers zijn, die zich voordoen als politie!

En als ze dan de nr-plaat checken en zien dat het een politievoertuig is.....

Comment

Uwe tijd komt nog
                                Dat mss wel, maar ik wil me op mijn ouwe dag met leukere dingen gaan bezig houden dan zo muggeziften.

Comment

• Tja,de verveling

Comment

• Allemaal goede tips voor in de toekomst! Op de moment zelf dacht ik er echter niet aan
                                    2012 Renault Megane RS

Comment

• ik moet mij echt een on-board cam kopen om zulke dingen op de gevoelige plaat te leggen (+ bij een klacht naar Com. P. kan je direct videos als bijlage toevoegen )
                                      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                                        (handenvrij)bellen naar de politie, zeggen dat de chauffeur van het voertuig met nr-plaat xxx-xxx rare toeren uitsteekt, en dat het misschien een bende carjackers zijn, die zich voordoen als politie!

En als ze dan de nr-plaat checken en zien dat het een politievoertuig is.....
                                        Gelukkig is maar een zeer klein deel politievoertuigen ingeschreven op Dexia leasing...

Comment

• Gisterenavond alcoholcontrole in Westerlo. Allemaal vrouwelijke agentes. Er komt één aan mijn wagen en laat zien dat ze het blaasmondje uit de verpakking haalt. Dit om aan te tonen dat het een ongebruikt was. Ik zeg daarop dat ze het nu wel met haar handen heeft aangeraakt. Dat gezicht Dus zij geeft een nieuw in de verpakking aan mij om het er zelf uit te halen en ze toont daarna hoe het gemonteerd moet worden op het toestel. Geblazen en safe. Daarop krijg ik een bobsleutelhanger en mag doorrijden. De clou van het verhaal : ik was met mijn vriendin haar wagen. Bijgevolg geen ID, rijbewijs of wat dan ook bij. Maar er is niets van papieren gevraagd Op een donderdagavond om 8 uur alcoholcontrole? Goed voor hun statistieken.

Comment

Working...
                                          X