Oorspronkelijk geplaatst door McClane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Politie ergernis topic.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenOink?
zijn dit niet de "superboetes"? Ik dacht dat een 3de graads overtreding nu 150 euro was en O.I niet uitgesloten???
Comment
-
Vandaag was d'r hier in het dorp brand, niet echt de moeite, maar wel 8 brandweerwagen aanwezig
En twee politiewagens, 4 agenten, maar denkt ge dat ze het verkeer regelen? Nee zunne, ze zaten daar wat koffieklets te houden met de brandweermannen!!!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn twee politiewagens, 4 agenten, maar denkt ge dat ze het verkeer regelen? Nee zunne, ze zaten daar wat koffieklets te houden met de brandweermannen!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenOok vaak het geval bij verkeersongevallen... De brandweer staat het verkeer te regelen, en de pakkemannen zitten bij mij in de ambulance om de halfdode slachtoffers hunne pas te vragen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenVandaag was d'r hier in het dorp brand, niet echt de moeite, maar wel 8 brandweerwagen aanwezig
En twee politiewagens, 4 agenten, maar denkt ge dat ze het verkeer regelen? Nee zunne, ze zaten daar wat koffieklets te houden met de brandweermannen!!!Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenD'r was NIEMAND het verkeer aan het regelen, tot ik en iemand ander ons daar een beetje mee bezig gehouden hebben
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenOok vaak het geval bij verkeersongevallen... De brandweer staat het verkeer te regelen, en de pakkemannen zitten bij mij in de ambulance om de halfdode slachtoffers hunne pas te vragen.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenHmm heel geloofwaardig. Jij hebt niks met dat incident te maken en toch ga jij daar eventjes uit de losse pols het verkeer staan regelen? Sure
Misschien is de taak van de politie net dat ietsje meer dan enkel het verkeer te regelen bij een verkeersongeval?
Ook al gedaan hoor.
De nieuwe Lijnbus waar ik tijdens een hevige winterprik opzat was ook midden van een drukke laan in panne gevallen door de koude tijdens de schooluren 's morgens. (Tichelrijlaan in St-Truiden). Die laan is eenrichting en heeft 1 rijvak, dus bus blokkeerde de weg volledig. Dikke laag sneeuw erbij en je had een groot verkeersinfarct.
Samen met buschauffeur auto's over het voetpad geleid ( raakten er zo net door) en alle vrachtwagens en andere bussen een zijstraat iets voor de bus laten inslaan en dan zo gezegd hoe om te rijden. Op 5 minuten hadden we daar grote file opgelost.
Een kwartiertje later is agente. v. politie is gekomen en heeft die het overgenomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenAwel se, mijn ervaringen met de Antwerpse politie zijn uitsluitend positief. Kwestie van eens een weerwoord te bieden
Vriendelijk, behulpzaam en 'warm' tov desbetreffende slachtoffers.
Het zal ook voor een deel afhangen hoe ge uzelf opstelt zeker ?
Comment
-
doodsbedreiging gekregen en weten van wie -> niks meer van gehoord
2 gevallen van zware verkeersagressie (oa achteraan aangereden worden opzettelijk aan +- 150 door een bumperklever) -> niks meer van gehoord
dus helpen doen ze niet...maar alst is om te innen, dan zijn ze daar rap
flitsen³, de fucktardsCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtendoodsbedreiging gekregen en weten van wie -> niks meer van gehoord
2 gevallen van zware verkeersagressie (oa achteraan aangereden worden opzettelijk aan +- 150 door een bumperklever) -> niks meer van gehoord
dus helpen doen ze niet...maar alst is om te innen, dan zijn ze daar rap
flitsen³, de fucktardsMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtenaan +- 150 d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenOok al gedaan hoor.
De nieuwe Lijnbus waar ik tijdens een hevige winterprik opzat was ook midden van een drukke laan in panne gevallen door de koude tijdens de schooluren 's morgens. (Tichelrijlaan in St-Truiden). Die laan is eenrichting en heeft 1 rijvak, dus bus blokkeerde de weg volledig. Dikke laag sneeuw erbij en je had een groot verkeersinfarct.
Samen met buschauffeur auto's over het voetpad geleid ( raakten er zo net door) en alle vrachtwagens en andere bussen een zijstraat iets voor de bus laten inslaan en dan zo gezegd hoe om te rijden. Op 5 minuten hadden we daar grote file opgelost.
Een kwartiertje later is agente. v. politie is gekomen en heeft die het overgenomen.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenHmm heel geloofwaardig. Jij hebt niks met dat incident te maken en toch ga jij daar eventjes uit de losse pols het verkeer staan regelen? Sure
De politie stond daar wat te kletsen en omdat de brandweerwagens in het midden van de straat stonden konden de auto's niet verder over die weg en stonden daar te wachten.
Juist voor de plaats van de brand is er een andere straat waarlangs ze de wagens rond konden sturen, maar dat deden ze dus niet, dan zijn we met twee man de mensen maar gaan wijzen dat ze langs daar konden rijden, toch niet meer dan normaal mijn gedacht.
(Ben seingever bij wielerwedstrijden, dus ben wel gewoon om mensen de weg te wijzen)
Misschien is de taak van de politie net dat ietsje meer dan enkel het verkeer te regelen bij een verkeersongeval?
Grote files en verkeersproblemen die we hier in ons landje vaak hebben zijn trouwend meestal het gevolg van een slechte coördinatie!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten(Ben seingever bij wielerwedstrijden, dus ben wel gewoon om mensen de weg te wijzen)
Da haddek nu is echt nooit gedacht se!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDa haddek nu is echt nooit gedacht se!
Al zit de kans d'r ook in dat er een ander jobke voor mij isOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDit weekend is het hier in het dorp weer koers, mag ik waarschijnlijk weer gaan staan se.
Al zit de kans d'r ook in dat er een ander jobke voor mij is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDit weekend is het hier in het dorp weer koers, mag ik waarschijnlijk weer gaan staan se.
Al zit de kans d'r ook in dat er een ander jobke voor mij is
vanavond weer zo'n koerske in't centrum van Tienen en ELKE keer parkeren die gasten die het verkeer "regelen" voor mijn garage
en niet willen verzetten hé! den dag nadien stond zijne auto er nog steeds, vastparkeren die handel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenAls nadar?
Nee, met den auto met groene of rode vlag rijden!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment