Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Politie ergernis topic.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
    Het zal wel meer kwestie ervaring zijn.
    It takes one to know one.
    For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
      Oink?

zijn dit niet de "superboetes"? Ik dacht dat een 3de graads overtreding nu 150 euro was en O.I niet uitgesloten???
      Dit heb ik uit www.wegcode.be gehaald. De KB's qua verkeerswet staan er uitgeschreven.

Comment

• Vandaag was d'r hier in het dorp brand, niet echt de moeite, maar wel 8 brandweerwagen aanwezig
        En twee politiewagens, 4 agenten, maar denkt ge dat ze het verkeer regelen? Nee zunne, ze zaten daar wat koffieklets te houden met de brandweermannen!!!
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          En twee politiewagens, 4 agenten, maar denkt ge dat ze het verkeer regelen? Nee zunne, ze zaten daar wat koffieklets te houden met de brandweermannen!!!
          Ook vaak het geval bij verkeersongevallen... De brandweer staat het verkeer te regelen, en de pakkemannen zitten bij mij in de ambulance om de halfdode slachtoffers hunne pas te vragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Ook vaak het geval bij verkeersongevallen... De brandweer staat het verkeer te regelen, en de pakkemannen zitten bij mij in de ambulance om de halfdode slachtoffers hunne pas te vragen.
            D'r was NIEMAND het verkeer aan het regelen, tot ik en iemand ander ons daar een beetje mee bezig gehouden hebben
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Awel se, mijn ervaringen met de Antwerpse politie zijn uitsluitend positief. Kwestie van eens een weerwoord te bieden
              Vriendelijk, behulpzaam en 'warm' tov desbetreffende slachtoffers.
              Het zal ook voor een deel afhangen hoe ge uzelf opstelt zeker ?

Comment

Vandaag was d'r hier in het dorp brand, niet echt de moeite, maar wel 8 brandweerwagen aanwezig
                Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                D'r was NIEMAND het verkeer aan het regelen, tot ik en iemand ander ons daar een beetje mee bezig gehouden hebben
                Hmm heel geloofwaardig. Jij hebt niks met dat incident te maken en toch ga jij daar eventjes uit de losse pols het verkeer staan regelen? Sure

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                Misschien is de taak van de politie net dat ietsje meer dan enkel het verkeer te regelen bij een verkeersongeval?
                Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Uiteraard ze moeten ook nog flitsen he!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                    Hmm heel geloofwaardig. Jij hebt niks met dat incident te maken en toch ga jij daar eventjes uit de losse pols het verkeer staan regelen? Sure

Misschien is de taak van de politie net dat ietsje meer dan enkel het verkeer te regelen bij een verkeersongeval?

Ook al gedaan hoor.

De nieuwe Lijnbus waar ik tijdens een hevige winterprik opzat was ook midden van een drukke laan in panne gevallen door de koude tijdens de schooluren 's morgens. (Tichelrijlaan in St-Truiden). Die laan is eenrichting en heeft 1 rijvak, dus bus blokkeerde de weg volledig. Dikke laag sneeuw erbij en je had een groot verkeersinfarct.

Samen met buschauffeur auto's over het voetpad geleid ( raakten er zo net door) en alle vrachtwagens en andere bussen een zijstraat iets voor de bus laten inslaan en dan zo gezegd hoe om te rijden. Op 5 minuten hadden we daar grote file opgelost.

Een kwartiertje later is agente. v. politie is gekomen en heeft die het overgenomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                      Awel se, mijn ervaringen met de Antwerpse politie zijn uitsluitend positief. Kwestie van eens een weerwoord te bieden
                      Vriendelijk, behulpzaam en 'warm' tov desbetreffende slachtoffers.
                      Het zal ook voor een deel afhangen hoe ge uzelf opstelt zeker ?
                      Inderdaad, deze morgen om kwart voor negen mocht ik blazen op 't Brouwersvliet. De juffrouw was zeer vriendelijk.
                      1991 BMW E30 318is

Comment

• doodsbedreiging gekregen en weten van wie -> niks meer van gehoord
                        2 gevallen van zware verkeersagressie (oa achteraan aangereden worden opzettelijk aan +- 150 door een bumperklever) -> niks meer van gehoord

dus helpen doen ze niet...maar alst is om te innen, dan zijn ze daar rap
                        flitsen³, de fucktards
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
                          doodsbedreiging gekregen en weten van wie -> niks meer van gehoord
                          2 gevallen van zware verkeersagressie (oa achteraan aangereden worden opzettelijk aan +- 150 door een bumperklever) -> niks meer van gehoord

dus helpen doen ze niet...maar alst is om te innen, dan zijn ze daar rap
                          flitsen³, de fucktards
                          Het feit dat er niets mee gedaan wordt ligt niet bij de politie maar bij het Parket mijn beste. Politie stelt vast => Parket vervolgt (al dan niet)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
                            aan +- 150 d
                            Is dat al lang geleden? Want anders kan je daar nog voor vervolgd worden, hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                              Ook al gedaan hoor.

De nieuwe Lijnbus waar ik tijdens een hevige winterprik opzat was ook midden van een drukke laan in panne gevallen door de koude tijdens de schooluren 's morgens. (Tichelrijlaan in St-Truiden). Die laan is eenrichting en heeft 1 rijvak, dus bus blokkeerde de weg volledig. Dikke laag sneeuw erbij en je had een groot verkeersinfarct.

Samen met buschauffeur auto's over het voetpad geleid ( raakten er zo net door) en alle vrachtwagens en andere bussen een zijstraat iets voor de bus laten inslaan en dan zo gezegd hoe om te rijden. Op 5 minuten hadden we daar grote file opgelost.

Een kwartiertje later is agente. v. politie is gekomen en heeft die het overgenomen.
                              Ok, maar dit is een heel ander geval dan hetgeen waarop ik reageerde hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                                Tja, geloofwaardig of niet, toch is het zo.
                                De politie stond daar wat te kletsen en omdat de brandweerwagens in het midden van de straat stonden konden de auto's niet verder over die weg en stonden daar te wachten.
                                Juist voor de plaats van de brand is er een andere straat waarlangs ze de wagens rond konden sturen, maar dat deden ze dus niet, dan zijn we met twee man de mensen maar gaan wijzen dat ze langs daar konden rijden, toch niet meer dan normaal mijn gedacht.
                                (Ben seingever bij wielerwedstrijden, dus ben wel gewoon om mensen de weg te wijzen )

Tuurlijk is de taak van de politie meer dan enkel het verkeer regelen, maar dat is wel een van de zaken die ook MOETEN gedaan worden, want anders maak je van klein probleem vaak een heel groot!
                                Grote files en verkeersproblemen die we hier in ons landje vaak hebben zijn trouwend meestal het gevolg van een slechte coördinatie!

Comment

(Ben seingever bij wielerwedstrijden, dus ben wel gewoon om mensen de weg te wijzen )

Da haddek nu is echt nooit gedacht se!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Da haddek nu is echt nooit gedacht se!
                                    Dit weekend is het hier in het dorp weer koers, mag ik waarschijnlijk weer gaan staan se.
                                    Al zit de kans d'r ook in dat er een ander jobke voor mij is

Comment

Dit weekend is het hier in het dorp weer koers, mag ik waarschijnlijk weer gaan staan se.
                                      Als nadar?

Comment

met zo'n gasten heb ik élk jaar ambras
                                        vanavond weer zo'n koerske in't centrum van Tienen en ELKE keer parkeren die gasten die het verkeer "regelen" voor mijn garage
                                        en niet willen verzetten hé! den dag nadien stond zijne auto er nog steeds, vastparkeren die handel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                          Als nadar?

Nee, met den auto met groene of rode vlag rijden!

Comment

Working...
                                          X