Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Politie ergernis topic.
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk BerichtenOei... my bad... laten we dan zeggen dat het mij ergert dat de politie daar niets aan doet.
ge moet de politie niet opjagen en ze naar het EI in Kortrijk doen gaan zunne ...
ik passeer daar ook dikwijls en zou liever hebben dat ze daar dan niet toevallig passeren
Comment
-
even vraagje dat hier mss niet op zijn plaats is, maar ik weet niet meteen waar het anders moet ..
Kan een 16-jarige als hij tegengehouden wordt door de politie omdat hij even in de verkeerde richting reed in een eenrichtingsstraat meteen een boete krijgen van 150 euro zonder waarschuwing of mogelijkheid tot verkeersles ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenMaar is het op die leeftijd normaal niet kiezen tussen boete en verkeersles, ik ken iemand van 17 en die krijgt verkeersles, en een jaar jonger kan meteen betalen? vind ik maar raar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichteneven vraagje dat hier mss niet op zijn plaats is, maar ik weet niet meteen waar het anders moet ..
Kan een 16-jarige als hij tegengehouden wordt door de politie omdat hij even in de verkeerde richting reed in een eenrichtingsstraat meteen een boete krijgen van 150 euro zonder waarschuwing of mogelijkheid tot verkeersles ?
Verkeersles verkeersles ... dat is voor -12 jarigen ofzo. Als je 16 bent moet je toch al een beetje de verkeersborden en -regels kennen héMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenKan een 16-jarige als hij tegengehouden wordt door de politie omdat hij even in de verkeerde richting reed in een eenrichtingsstraat meteen een boete krijgen van 150 euro zonder waarschuwing of mogelijkheid tot verkeersles ?
Comment
-
' Jongen (16) speelt rijbewijs kwijt dat hij niet heeft
BEVEREN - Een autobestuurder speelde gisteren voor de politierechtbank van Sint-Niklaas zijn rijbewijs kwijt, nog voor hij een rijbewijs heeft. Het gaat om een 16-jarige tiener uit Beveren, die op 9 april vorig jaar 's nachts werd aangesproken door een Nederlander.
De man vroeg hem te helpen bij een verhuizing. Hij kroop achter het stuur van de wagen van de Nederlander en reed ermee naar Sint-Niklaas. In Sint-Niklaas bleek de jongen bij een politiecontrole niet alleen geen rijbewijs te hebben, maar ook onder invloed van cannabis te zijn. Hij werd veroordeeld tot een boete van 1.100 euro waarvan 275 euro effectief en drie maanden rijverbod, precies omdat hij met een wagen reed nog voor hij zijn rijbewijs haalde. Als hij dat wel haalt, moet hij dus drie maanden wachten. '
Bron: Het Nieuwsblad 14/5/09
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten' Jongen (16) speelt rijbewijs kwijt dat hij niet heeft
BEVEREN - Een autobestuurder speelde gisteren voor de politierechtbank van Sint-Niklaas zijn rijbewijs kwijt, nog voor hij een rijbewijs heeft. Het gaat om een 16-jarige tiener uit Beveren, die op 9 april vorig jaar 's nachts werd aangesproken door een Nederlander.
De man vroeg hem te helpen bij een verhuizing. Hij kroop achter het stuur van de wagen van de Nederlander en reed ermee naar Sint-Niklaas. In Sint-Niklaas bleek de jongen bij een politiecontrole niet alleen geen rijbewijs te hebben, maar ook onder invloed van cannabis te zijn. Hij werd veroordeeld tot een boete van 1.100 euro waarvan 275 euro effectief en drie maanden rijverbod, precies omdat hij met een wagen reed nog voor hij zijn rijbewijs haalde. Als hij dat wel haalt, moet hij dus drie maanden wachten. '
Bron: Het Nieuwsblad 14/5/09
En nee, zelfs geen verwittiging!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenTuurlijk kun je dat.
Verkeersles verkeersles ... dat is voor -12 jarigen ofzo. Als je 16 bent moet je toch al een beetje de verkeersborden en -regels kennen hé
Comment
-
Een maat van me heeft ook eens gevloekt deze week: hij coupeerde zonder pinkers een anonieme politiewagen, terwijl hij zat te bellen en zonder gordel...Verder was zn keuring al verlopen (geen bericht gehad via zn werk)... Totale kosten: €800 ongeveer.
i 1 2 1/2 6
Comment
-
Ik erger me aan de politie omdat ik dankzij hun flits bijna een huis ben binnen gereden dit weekend en de evo bijna plat was..van de flitsboete klaag ik niet..is mijn eigen fout... Maar juist voor een bocht een leuke flits langs voor in de ogen krijgen is echt crapuleus..ik zag een paar sec niets meer..een geluk dat mijn passagier mij op andere gedachten heeft kunnen brengen want ik had veel zin om die flik eens uit zijn auto te trekken..grrrrr
Comment
-
Flikken he!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik kan zeggen dat ik voor een flikkenwagen gevlogen ben (voorrang geval)
Gans van zijn toeren aan het maken en zwaailichten opgezet
werd meteen aan de kant gezet (alé ik zette mij aan de kant)
maand tijd geleden
Expres
Wel geluk dat ik geen 150 euro aan mijn been heb gekregen
Comment
-
Op het einde van de dijk in Zeebrugge heb je een surfclubje, in de zomer staan er geregeld moto's geparkeerd op de dijk, niemand die er last van heeft. Een paar weken geleden hebben ze me dus toch opgeschreven, 50 euro.Moet ik dan een parkeerplaats van een auto innemen aangezien er geen speciale plaatsen voor moto's zijn? Onnozele flik
i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenBoete gekregen omdat ik via een tankstation een file wilde vermijden ...
Comment
Comment