Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Politie ergernis topic.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
    beetje gefrustreerd, steuntrekkertje....?
    je hebt mijn groetjes vanop mijn nieuw werk

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
    Ooit worden fluovestjes en pothelm verplicht. Je ziet nu al dat ze in het lager er gebruik van maken.
    de dag dat ze dat verplichten ga ik wel met de auto naar de bakker om de hoek, da's minder omslachtig. en naar café ga ik ook wel met de auto, met een fluovestje wil ik niet gezien worden.
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten

de dag dat ze dat verplichten ga ik wel met de auto naar de bakker om de hoek, da's minder omslachtig. en naar café ga ik ook wel met de auto, met een fluovestje wil ik niet gezien worden.
      Als ze iedereen verplichten, kan er niet meer mee gelachen worden.

Comment

Zonder u te kennen. Wanneer het donker is rij je dan altijd met licht ?

Mensen die zo'n dingen dragen lach ik niet uit. Ik heb er net respect voor dat ze durven ingaan tegen de gedachtengang van de maatschappij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten

Mensen die zo'n dingen dragen lach ik niet uit. Ik heb er net respect voor dat ze durven ingaan tegen de gedachtengang van de maatschappij.
          Idd, als ik iemand zie met een fietshelm op, weet ik dat die wanneer 'ie met zijn hoofd tegen het beton smakt, meer geluk heeft als mij zonder fietshelm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
            ik heb genoeg dingen meegemaakt met bodukappers, verkeer- en niet verkeergerelateerd (en zowel in "dader" als "slachtofferrol") om uw mening niet te volgen maar 't is natuurlijk een heel subjectief gegeven
            jama katelijne is zoals alabama he.
            als ge inwoner zijt vandaar is er geen probleem, ma als ge outsider zijt edde het zitte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten

in gent rij ik altijd met mijn lichten op mijn fiets.

ingaan tegen de maatschappij durf ik dat niet te noemen, integendeel, de trend in de maatschappij is zogezegd veiligheid: verkeersdrempels, flitspalen, flitsautos, helmen en veiligheidsvestjes. Ik ben amper 23 en toen klein was (lagere school?) was er daar allemaal geen sprake van. Drinken en rijden was de normaalste zaak van de wereld. En der lopen overal pedofielen rond (technisch gezien eigenlijk pederasten, tegen pedofielen beschermen is moeilijker) dus de kindjes komen quasi niet meer buiten en blijven best achter de PC/TV

vroeger waren de mensen slimmer en moesten ze niet beschermd worden tegen hun eigen domheid =)
              Last edited by Teus; 03/12/2009, 17:45.
              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

ingaan tegen de maatschappij durf ik dat niet te noemen, integendeel, de trend in de maatschappij is zogezegd veiligheid: verkeersdrempels, flitspalen, flitsautos, helmen en veiligheidsvestjes. Ik ben amper 23 en toen klein was (lagere school?) was er daar allemaal geen sprake van. Drinken en rijden was de normaalste zaak van de wereld. En der lopen overal pedofielen rond (technisch gezien eigenlijk pederasten, tegen pedofielen beschermen is moeilijker) dus de kindjes komen quasi niet meer buiten en blijven best achter de PC/TV

vroeger waren de mensen slimmer en moesten ze niet beschermd worden tegen hun eigen domheid =)
                Eigenlijk beetje onzin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                  jama katelijne is zoals alabama he.
                  als ge inwoner zijt vandaar is er geen probleem, ma als ge outsider zijt edde het zitte
                  tiens, was da ni zoals een of ander dorpke in roemenie, of wa staat er altijd op die borden als ge katelijne binnenrijdt

Comment

Toch wel mijn vriend. In deze maatschappij draait het allemaal om "hip" te zijn. Ben je dat niet, dan wordt je gepest/uitgesloten. Zo simpel is het.
                    Als je nu in het lager al geen gsm hebt dan ben je arm voor sommigen. Draag je oude kleren dan is het ook iets. Terwijl dat dat net het slimste is voor die klein mannen. Hoe vaak ik niet thuis kwam met een gat in me broek .

Ik ben eerlijk en ik zou nooit een pothelm dragen. Ik vind dat gewoon niet confortabel. Mijn fiets is dan wel voorzien van lichtjes en reflectoren. De rugzak wordt dan ook nog voorzien van een knipperlichtje. (niet dat ik vaak fiets natuurlijk ).
                    Wanneer ik dichter bij huis werk dan ga ik met de fiets.

Comment

• Verkeersveilighed nu is gewoon inkomsten voor vadertje staat. Nu gaan ze eindelijk een aarden berm leggen op de a19. Dat werd toch eens tijd.

In torhoud zijn ze aan het kijken om een extra versmalling te leggen, omdat ze daar allemaal veel te snel rijden... Je mocht daar 90 en nu maar 70 niet meer en nu willen ze daar ook nog zo'n wegversmalling aanleggen.
                      De baan waar die jongen die 4 fietsers heeft omver gereden willen ze nu een flitspaal zetten.

Feit is gewoon dat er eerst iets moet gebeuren voor dat ze er daadwerkelijk iets willen aan veranderen. politiekers die stemmen willen ronselen....
                      In Roeselare rijden er vier anonieme wagens rond. Ik vind dit zeker niet erg, maar eerder een pluspunt. Zo ben ik al twee keer staande gehouden door hen om te vragen wat ik aan het doen was. Op weg naar huis te voet wegens pintje te veel op.

Comment

• heb een boete van 50€ gekregen omdat ik aan Leuven station rechtdoor ben gereden waar het niet mocht.
                        Moet je wel weten dat daar alles vast stond en een politiecombi ter hoogte van de busstel-plaatsen stond die zei dat iedereen rechtdoor MOEST rijden omdat alles stropte tot aan de INBEV.
                        Nu bel ik naar het politiebureau en zei beweren dat dat onmogelijk is

Toevallig nog mensen met die boete?? Waren op z'n minst 30 auto's die voor mij ook rechtdoor moesten rijden

Comment

• Deze ochtend op de E40 een agent in zijn Land Cruiser die me twee keer snijdt (en ik reed op de motor!) en op basis van zijn niet-geijkte teller me drie keer een waarschuwing "Maximum 120 km/u" geeft en afremt tot 85 km/u. Op het linkervak. Laatste keer ging ik naast 'm hangen want ik was dat snijden beu, maar dan vond ie het handiger om z'n Land Cruiser in een ramkoers naar mijn motor te sturen.

Opvallend dat ie vervolgens wel van me wegreed...

Volgende keer kunnen die mannen die een geldtransport begeleiden en agressief rijden m'n zak opblazen. Ik zal geen fietspaden meer meenemen, maar netjes stoppen op mijn rijvak zoals de wetgever het letterlijk beoogt.

Comment

• frieten halen en zo snel mogelijk naar huis rijden omdat ze niet koud zouden worden maar net dan aan de kant gezet worden om te blazen :@

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Deze ochtend op de E40 een agent in zijn Land Cruiser die me twee keer snijdt (en ik reed op de motor!) en op basis van zijn niet-geijkte teller me drie keer een waarschuwing "Maximum 120 km/u" geeft en afremt tot 85 km/u. Op het linkervak. Laatste keer ging ik naast 'm hangen want ik was dat snijden beu, maar dan vond ie het handiger om z'n Land Cruiser in een ramkoers naar mijn motor te sturen.

Opvallend dat ie vervolgens wel van me wegreed...

Volgende keer kunnen die mannen die een geldtransport begeleiden en agressief rijden m'n zak opblazen. Ik zal geen fietspaden meer meenemen, maar netjes stoppen op mijn rijvak zoals de wetgever het letterlijk beoogt.
                              Hoe weet jij dat die niet geijkt is?
                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                Ja, dan mag het wel....

Comment

• Als ie geijkt was, zat ie er flink naast.

Comment

• ik heb zelf geen fiets, ik betaal zodanig veel taksen en verzekeringskosten dat ik het maximale uit mijn wagen wil halen, maar mijn vriendin fietst tegenwoordig (op aandringen van moi) met een fluo vestje...

verhoogt de veiligheid toch aanzienlijk, zelfs met fietslicht ben je namelijk vaak heel slecht zichtbaar als fietser!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                      Vraag ik me ook af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                        als ie geijkt was, zat ie er flink naast.
                                        12345

Comment

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Working...
                                          X