Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Politie ergernis topic.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenErger je je aan jezelf of aan de politie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenGisteravond naar het voetbal in 4de klasse.
- 1 pintje bij aankomst
- 1 pintje tijdens de rust
- 1 pintje na de match
Wodca-controle: 0.02 promille teveel, 6 uur rijverbod, 150€ boete.
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenAls je jezelf mag ergeren aan een flitsboete van 50€ waarin je 52 rijdt ipv 50, waarom zou je jezelf dan niet mogen ergeren aan een alcoholboete van 150€ waarin je 0,52 promille haalt ipv 0,50? Leg dat eens uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenAls je jezelf mag ergeren aan een flitsboete van 50€ waarin je 52 rijdt ipv 50, waarom zou je jezelf dan niet mogen ergeren aan een alcoholboete van 150€ waarin je 0,52 promille haalt ipv 0,50? Leg dat eens uit.
Maar de politie handelt ook maar volgens de wet he1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenNext time meer drinken he , dan is de boete tenminste verantwoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenFeit!
Maar de politie handelt ook maar volgens de wet he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenGisteravond naar het voetbal in 4de klasse.
- 1 pintje bij aankomst
- 1 pintje tijdens de rust
- 1 pintje na de match
Wodca-controle: 0.02 promille teveel, 6 uur rijverbod, 150€ boete.
3 uur inhouding rijbewijs
OI vn 137,5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenCorrectie het was 0.02 milligram teveel, geen promille. De andere cijfers kloppen hoor. Behalve als die agent 12.5€ in zijne zak gestoken heeft.
Deze wetgeving geldt nog altijd zonder uitzondering in heel België . (behoudens de jonge bestuurders)
Comment
-
threadbump
Op de Franse binnenbaantjes 's nachts zitten rijden met iemand die in Belgie flik is, ik reed tamelijk vlot maar heel beheerst en veilig. Hij spoorde me constant aan om sneller te rijden, blind een wijde lijn te volgen door de bochten.
Daar kon ik nog mee om, tot hij mij wilde leren hoe ik met de handrem de auto rond een bocht aan de dorpsrand moest gooien. Als flik aanzetten tot zo'n roekeloos rijgedrag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenthreadbump
Op de Franse binnenbaantjes 's nachts zitten rijden met iemand die in Belgie flik is, ik reed tamelijk vlot maar heel beheerst en veilig. Hij spoorde me constant aan om sneller te rijden, blind een wijde lijn te volgen door de bochten.
Daar kon ik nog mee om, tot hij mij wilde leren hoe ik met de handrem de auto rond een bocht aan de dorpsrand moest gooien. Als flik aanzetten tot zo'n roekeloos rijgedragIk heb al ergere dingen meegemaakt van maten die flik zijn hoor
Wees blij dat er nog zulke bestaan ook!
i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenIk heb al ergere dingen meegemaakt van maten die flik zijn hoor
Wees blij dat er nog zulke bestaan ook!
een paar huizen verder woont hier ook ne flik , en enkele weken geleden kwam ik aan een zeer vlotte snelheid hier de R8 naar boven en door een viteske of 2 naar beneden te gaan terwijl ik remde piepten mijn banden een "beetje"
Aan de lichten stond die flik met zijn fiets samen met zijn kinderen , en de dag erna sprak hij mij aan in de winkel om te zeggen dat ik een mooie auto heb en da spel ga nogal vooruit zeker he , ik zag het gisteren
Er zitten zeker goeie tussen
Comment
-
Deze morgen toch maar weer iets klote meegemaakt :s
Een iets rijkere tante van me heeft een X3 2.0D, een X5 4.8i en een 997 met PSE. Deze morgen de porsche meegekregen (vorige week de X5 nog gezien mijn kar binnen is voor onderhoud en repairs) en al direct problemen met de politie :s
Deze morgen reed ik met de porsche door Eeklo centrum op NORMALE wijze. Maw: 50 waar ik 50 mocht, enkel bij het wegtrekken aan de lichten was ik wel als snelste weg maar nu niet om te zeggen dat ik hard heb geduwd en er 2 strepen op het asfalt staan ofzo. PSE stond wel open dus een redelijk lawaai maar nu ook weer niet om te zeggen dat het een straaljager is ofzo.... maar goed, 300 meter na het verkeerslicht -> blauwe flikkerlichten. Ik mocht aan de kant gaan staan.
rijbewijs en papieren gecheckt, daarna boete gekregen voor roekeloos rijgedrag terwijl ik bij mijn weten niks verkeerd heb gedaan :s
In principe niet zo'n probleem, met te betalen ben ik er vanaf zoals altijd. Maar deze keer is het echt wel onrechtvaardig vind ik, bovendien zal die boete vermoedelijk toekomen bij mijn tante thuis? Dan is het nog minder leuk gezien ik lang heb moeten zagen om eens de Porsche mee te krijgen. En gezien mijn reputatie van hardrijder wordt het dus enkel maar bevestigd als ze zo iets in de bus krijgen, terwijl ik had belooft niet het kalf uit te hangen (en dat heb ik dan ook niet gedaan). Het ergste van alles vond ik dan ook nog eens de opmerkingen van de flik in kwestie, echt zo van die scheve opmerkingen zoals "weer ne jonge gast zonder verstand" en "met een geleende porsche is het leuk zeker" enz...
Is dat nu echt puur omdat het een porsche is dat ik word tegengehouden? If so, redelijk zwak. Met de Bora rij ik echt zoveel harder maar ja, die trekt de aandacht niet....bah kutflikken altijd :sLast edited by PJH; 09/08/2010, 14:23.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Comment
-
Comment