Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Politie ergernis topic.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Dégoutant!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
      Als ze je gegevens hebben, sturen ze de boete recht naar jou, hoor...
      NOG ERGER
      'k zie uw ma al wachten met dat briefke in de keuken

en JA een P is dus nog steeds een snoepke waar veel strontvliegskes op af komen (zelf in miss-uitvoering)

edit: ik wil met die van onze pa in mijn dorp niet eens rijden/gezien worden, dadelijk stickertje: dikkenek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
        NOG ERGER
        'k zie uw ma al wachten met dat briefke in de keuken

en JA een P is dus nog steeds een snoepke waar veel strontvliegskes op af komen (zelf in miss-uitvoering)

edit: ik wil met die van onze pa in mijn dorp niet eens rijden/gezien worden, dadelijk stickertje: dikkenek
        Hoewel ik destijds bij een PV heb mogen opgeven naar waar ze dat moesten opsturen. Heb dat toen naar m'n toenmalig lief laten sturen. Ging perfect. De rekening was wa anders...
        1991 BMW E30 318is

Comment

• ze mogen toch geen boete geven omdat je snel optrekt zonder sporen na te laten?
          't is natuurlijk wel te zien of uw verhaal helemaal just is of hoe da ge wou da hij was verlopen

zelf zou ik zoiets aanvechten (moest alles verlopen zijn zoals beschreven)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
            ze mogen toch geen boete geven omdat je snel optrekt zonder sporen na te laten?
            't is natuurlijk wel te zien of uw verhaal helemaal just is of hoe da ge wou da hij was verlopen

zelf zou ik zoiets aanvechten (moest alles verlopen zijn zoals beschreven)
            dan moet je al getuigen heb peiz'k, die gasten staan onder ede hé

Comment

• hij zei dat hij sneller weg was dan de anderen, dus er waren zeker nog andere mensen
              + hij heeft geen sporen nagelaten, welke bewijzen hebben die flikken dan nog?

Comment

• Aanvechten...pff...voor 't gerecht dan ofzo. Denk dat 150 euro betalen dan makkelijker is en potentieel goedkoper ook.

Bovendien denk ik niet dat je zo iets kunt winnen. Ik ben tegen gehouden door een anoniem voertuig met 2 man er in. Dus da's 2 agenten tegen 1 kereltje van 23 die, zoals zij het wisten te vertellen "even aan het joyriden was".

Hoewel ik flitsboetes irritant vind, kan ik ze best aanvaarden. Het is altijd beu om ze te betalen maar als je te hard rijdt tja, dan moet je maar betalen. Maar nu ben ik toch echt wel wat kwaad er over :/

edit: er was zeker volk in de buurt maja, vind die nu nog maar eens. En dan nog :s
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• 't Is misschien wat vroeg om nu al te gaan beslissen om dat aan te vechten of niet, wacht eerst dat pv eens af en kijk wat er in staat. Dan zal je een meer heldere kijk hebben op de zaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                    Aanvechten...pff...voor 't gerecht dan ofzo. Denk dat 150 euro betalen dan makkelijker is en potentieel goedkoper ook.

Bovendien denk ik niet dat je zo iets kunt winnen. Ik ben tegen gehouden door een anoniem voertuig met 2 man er in. Dus da's 2 agenten tegen 1 kereltje van 23 die, zoals zij het wisten te vertellen "even aan het joyriden was".

Hoewel ik flitsboetes irritant vind, kan ik ze best aanvaarden. Het is altijd beu om ze te betalen maar als je te hard rijdt tja, dan moet je maar betalen. Maar nu ben ik toch echt wel wat kwaad er over :/

edit: er was zeker volk in de buurt maja, vind die nu nog maar eens. En dan nog :s

politierechter zal niet eens luisteren. die gaat gewoon voort op wat de agenten zeggen. trust me.

als je per se wil aanvechten met advocaat, bied ik graag mijn diensten aan ;-)
                    bmw 116d sportshatch

Comment

• Dubbel kut is dat je niet zomaar kan zien wat voor zever er in het PV staat, zonder af te wachten dat het dossier bij het parket ligt en je er een advocaat naar stuurt (en dan zit je volgens mij al in de fase van vervolging).

Driedubbel kut is dat ze die persoonlijke sneren natuurlijk niet in hun PV zetten, maar wel hopen dat je daarop gaat flippen en ze het PV nog wat dikker kunnen maken. Want alles wat jij hebt gezegd, staat natuurlijk wél in het PV.

In zo een gevallen moet je echt van de domme spelen, en met een strak gezicht vertellen dat je niet met een porsche aan het optrekken was, maar dat je alles gewoon glashard ontkent, of nog beter je bek houdt.

Comment

Aanvechten...pff...voor 't gerecht dan ofzo. Denk dat 150 euro betalen dan makkelijker is en potentieel goedkoper ook.

Knap, dat je zulke uitspraak doet....

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        Dubbel kut is dat je niet zomaar kan zien wat voor zever er in het PV staat, zonder af te wachten dat het dossier bij het parket ligt en je er een advocaat naar stuurt (en dan zit je volgens mij al in de fase van vervolging).

Driedubbel kut is dat ze die persoonlijke sneren natuurlijk niet in hun PV zetten, maar wel hopen dat je daarop gaat flippen en ze het PV nog wat dikker kunnen maken. Want alles wat jij hebt gezegd, staat natuurlijk wél in het PV.

In zo een gevallen moet je echt van de domme spelen, en met een strak gezicht vertellen dat je niet met een porsche aan het optrekken was, maar dat je alles gewoon glashard ontkent, of nog beter je bek houdt.
                        Hij kan natuurlijk altijd de gemiddelde Griekse gedachtengang aanhalen: Ik reed te hard omdat ik dan minder lang op de baan ben, dit heeft als gevolg dat ik en andere dan ook minder risico lopen om iets tegen tekomen.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                          Ik heb gewoon voet bij stuk gehouden en steeds beleefd gezegd dat ik de maximumsnelheid niet heb overschreden. Over roekeloos optrekken heb ik niet meer gezegd dan elke keer "daar ben ik niet mee akkoord" en dat hebben ze dan ook zo opgeschreven...

jaloerse shitnerds ja :/

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          Hij kan natuurlijk altijd de gemiddelde Griekse gedachtengang aanhalen: Ik reed te hard omdat ik dan minder lang op de baan ben, dit heeft als gevolg dat ik en andere dan ook minder risico lopen om iets tegen tekomen.
                          en natuurlijk ook minder lang schadelijke gassen uitstoten
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Ik heb gewoon voet bij stuk gehouden en steeds beleefd gezegd dat ik de maximumsnelheid niet heb overschreden. Over roekeloos optrekken heb ik niet meer gezegd dan elke keer "daar ben ik niet mee akkoord" en dat hebben ze dan ook zo opgeschreven...

jaloerse shitnerds ja :/

en natuurlijk ook minder lang schadelijke gassen uitstoten
                            En zo ontstaat onverdraagzaamheid tov politie en overheid.
                            Je krijgt een boete voor niets of een peulschil, maar als er 250 caravans neerstrijken staan ze erop te kijken als een zieke koe.
                            Mond open, blik op oneindig.

Comment

• Bumperklevende combi in bebouwde kom, waar ik gewoon 50 reed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                Bumperklevende combi in bebouwde kom, waar ik gewoon 50 reed.
                                toch door uw lichten aan te steken een "rem-actie" ge-faked???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  toch door uw lichten aan te steken een "rem-actie" ge-faked???
                                  Nee, enkel wat irritant gereden door geen constante snelheid te houden.
                                  Bij een gewone klever zou ik zelfs dat al niet doen, maar een combi heeft een voorbeeldfunctie!

Comment

• kon je maar de auto tot stilstand brengen, uitstappen en de flikken vragen waarom ze zo dicht rijden. als het dringend is moeten ze maar hun zwaailichten aansteken hé
                                    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• fout, als het dringend is moeten ze hun sirenen maar opzetten, de zwaailichten op zich maken niets uit

moesten flikken dat doen (en ik heb tijd) dan zou ik wel stoppen en vragen waarom ze zo onverantwoord rijden

Comment

• Tja, flikken he, ze zijn niet van de slimste, en dat bewijzen ze keer op keer!
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Volgens mij is Einstein nog niet dood. Toch niet als je veel van deze commentaren leest. Het "licht" straalt er vanaf. Ik denk dat er bij velen het kinder(achtige) gezegde van "alles wat je zegt ben je zelf" wel van toepassing is.

Comment

Working...
                                          X