Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Politie ergernis topic.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenAls ze je gegevens hebben, sturen ze de boete recht naar jou, hoor...
'k zie uw ma al wachten met dat briefke in de keuken
en JA een P is dus nog steeds een snoepke waar veel strontvliegskes op af komen (zelf in miss-uitvoering)
edit: ik wil met die van onze pa in mijn dorp niet eens rijden/gezien worden, dadelijk stickertje: dikkenek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk BerichtenNOG ERGER
'k zie uw ma al wachten met dat briefke in de keuken
en JA een P is dus nog steeds een snoepke waar veel strontvliegskes op af komen (zelf in miss-uitvoering)
edit: ik wil met die van onze pa in mijn dorp niet eens rijden/gezien worden, dadelijk stickertje: dikkenek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichtenze mogen toch geen boete geven omdat je snel optrekt zonder sporen na te laten?
't is natuurlijk wel te zien of uw verhaal helemaal just is of hoe da ge wou da hij was verlopen
zelf zou ik zoiets aanvechten (moest alles verlopen zijn zoals beschreven)
Comment
-
Aanvechten...pff...voor 't gerecht dan ofzo. Denk dat 150 euro betalen dan makkelijker is en potentieel goedkoper ook.
Bovendien denk ik niet dat je zo iets kunt winnen. Ik ben tegen gehouden door een anoniem voertuig met 2 man er in. Dus da's 2 agenten tegen 1 kereltje van 23 die, zoals zij het wisten te vertellen "even aan het joyriden was".
Hoewel ik flitsboetes irritant vind, kan ik ze best aanvaarden. Het is altijd beu om ze te betalen maar als je te hard rijdt tja, dan moet je maar betalen. Maar nu ben ik toch echt wel wat kwaad er over :/
edit: er was zeker volk in de buurt maja, vind die nu nog maar eens. En dan nog :sCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenAanvechten...pff...voor 't gerecht dan ofzo. Denk dat 150 euro betalen dan makkelijker is en potentieel goedkoper ook.
Bovendien denk ik niet dat je zo iets kunt winnen. Ik ben tegen gehouden door een anoniem voertuig met 2 man er in. Dus da's 2 agenten tegen 1 kereltje van 23 die, zoals zij het wisten te vertellen "even aan het joyriden was".
Hoewel ik flitsboetes irritant vind, kan ik ze best aanvaarden. Het is altijd beu om ze te betalen maar als je te hard rijdt tja, dan moet je maar betalen. Maar nu ben ik toch echt wel wat kwaad er over :/
edit: er was zeker volk in de buurt maja, vind die nu nog maar eens. En dan nog :s
politierechter zal niet eens luisteren. die gaat gewoon voort op wat de agenten zeggen. trust me.
als je per se wil aanvechten met advocaat, bied ik graag mijn diensten aan ;-)bmw 116d sportshatch
Comment
-
Dubbel kut is dat je niet zomaar kan zien wat voor zever er in het PV staat, zonder af te wachten dat het dossier bij het parket ligt en je er een advocaat naar stuurt (en dan zit je volgens mij al in de fase van vervolging).
Driedubbel kut is dat ze die persoonlijke sneren natuurlijk niet in hun PV zetten, maar wel hopen dat je daarop gaat flippen en ze het PV nog wat dikker kunnen maken. Want alles wat jij hebt gezegd, staat natuurlijk wél in het PV.
In zo een gevallen moet je echt van de domme spelen, en met een strak gezicht vertellen dat je niet met een porsche aan het optrekken was, maar dat je alles gewoon glashard ontkent, of nog beter je bek houdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenAanvechten...pff...voor 't gerecht dan ofzo. Denk dat 150 euro betalen dan makkelijker is en potentieel goedkoper ook.
edit: er was zeker volk in de buurt maja, vind die nu nog maar eens. En dan nog :s
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDubbel kut is dat je niet zomaar kan zien wat voor zever er in het PV staat, zonder af te wachten dat het dossier bij het parket ligt en je er een advocaat naar stuurt (en dan zit je volgens mij al in de fase van vervolging).
Driedubbel kut is dat ze die persoonlijke sneren natuurlijk niet in hun PV zetten, maar wel hopen dat je daarop gaat flippen en ze het PV nog wat dikker kunnen maken. Want alles wat jij hebt gezegd, staat natuurlijk wél in het PV.
In zo een gevallen moet je echt van de domme spelen, en met een strak gezicht vertellen dat je niet met een porsche aan het optrekken was, maar dat je alles gewoon glashard ontkent, of nog beter je bek houdt.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIn zo een gevallen moet je echt van de domme spelen, en met een strak gezicht vertellen dat je niet met een porsche aan het optrekken was, maar dat je alles gewoon glashard ontkent, of nog beter je bek houdt.
jaloerse shitnerds ja :/
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHij kan natuurlijk altijd de gemiddelde Griekse gedachtengang aanhalen: Ik reed te hard omdat ik dan minder lang op de baan ben, dit heeft als gevolg dat ik en andere dan ook minder risico lopen om iets tegen tekomen.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenIk heb gewoon voet bij stuk gehouden en steeds beleefd gezegd dat ik de maximumsnelheid niet heb overschreden. Over roekeloos optrekken heb ik niet meer gezegd dan elke keer "daar ben ik niet mee akkoord" en dat hebben ze dan ook zo opgeschreven...
jaloerse shitnerds ja :/
en natuurlijk ook minder lang schadelijke gassen uitstoten
Je krijgt een boete voor niets of een peulschil, maar als er 250 caravans neerstrijken staan ze erop te kijken als een zieke koe.
Mond open, blik op oneindig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenBumperklevende combi in bebouwde kom, waar ik gewoon 50 reed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtentoch door uw lichten aan te steken een "rem-actie" ge-faked???
Bij een gewone klever zou ik zelfs dat al niet doen, maar een combi heeft een voorbeeldfunctie!
Comment
-
kon je maar de auto tot stilstand brengen, uitstappen en de flikken vragen waarom ze zo dicht rijden. als het dringend is moeten ze maar hun zwaailichten aansteken hé
Comment
-
Tja, flikken he, ze zijn niet van de slimste, en dat bewijzen ze keer op keer!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment