Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Politie ergernis topic.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Tja, flikken he, ze zijn niet van de slimste, en dat bewijzen ze keer op keer!
    Het politie examen : in welke hand zit het bolleke Ach er moet iemand onderaan de sociale ladder staan. Laat die smurfen maar denken dat ze de man zijn. Ge kunt er even hard mee lachen als in de Antwerpse zoo naar de apen te gaan kijken. Daarjuist hier aan het station in Leuven was er ook weer zo ne slimme. De voetgangers bijna een PV geven omdat ze een halve meter naast het voetpad liepen. En iedereen maar uitschijten. Zo maken ze zich wel heel populair

Hij had bijna een pak slaag gekregen van een paar jonge gasten

Comment

• geeft de politie eigenlijk meer zo'n pestboetes dan 10 jaar geleden?
      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
        Het politie examen : in welke hand zit het bolleke Ach er moet iemand onderaan de sociale ladder staan. Laat die smurfen maar denken dat ze de man zijn. Ge kunt er even hard mee lachen als in de Antwerpse zoo naar de apen te gaan kijken. Daarjuist hier aan het station in Leuven was er ook weer zo ne slimme. De voetgangers bijna een PV geven omdat ze een halve meter naast het voetpad liepen. En iedereen maar uitschijten. Zo maken ze zich wel heel populair

Een maat van mij heeft daar een tijdje terug een pv gekregen voor het in gevaar brengen van voetgangers. Als je weet dat aan het station in Leuven iedereen maar lukraak oversteekt (geen zebrapad) is dit echt belachelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten

Gisteren bekan eene flik op zen bakkes geklopt.
          Die pipo stonk uit zenne bek naar den drank gvd.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Weet niet meer waar ik het hoorde onlangs, maar moest lachen

Comment

• Ik organiseerde vorig weekend een show met getunede wagens.
              Na een bepaalde tuningwagen komt de politie mee op het terrein gereden voorbij onze ingang met de boodschap dat ze even een bestuurder willen ondervragen. Blijkt dat ze die mens al zeven km aan het achtervolgen waren omdat ze zijn voorste nummerplaat niet goed konden lezen. Bestuurder was Waals, politie Vlaams en geen ene van de twee agenten die een woord Frans kon. Ik ben dan maar even vertaler moeten spelen tussen de beide partijen...

Ik dacht dat tweetalig zijn toch een voorwaarde was om politieagent te kunnen worden? En kunnen ze die mens dan niet gewoon onmiddellijk aan de kant zetten ipv nog wa van ons belastingsgeld te verrijden?
              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                Ik organiseerde vorig weekend een show met getunede wagens.
                Na een bepaalde tuningwagen komt de politie mee op het terrein gereden voorbij onze ingang met de boodschap dat ze even een bestuurder willen ondervragen. Blijkt dat ze die mens al zeven km aan het achtervolgen waren omdat ze zijn voorste nummerplaat niet goed konden lezen. Bestuurder was Waals, politie Vlaams en geen ene van de twee agenten die een woord Frans kon. Ik ben dan maar even vertaler moeten spelen tussen de beide partijen...

Ik dacht dat tweetalig zijn toch een voorwaarde was om politieagent te kunnen worden? En kunnen ze die mens dan niet gewoon onmiddellijk aan de kant zetten ipv nog wa van ons belastingsgeld te verrijden?
                De enige vereiste om flik te worden is dat u IQ lager is dan u schoenmaat!

Wat dat te doen op priveterrein? Zo ja, dan hadde die flikken buiten moeten laten staan.
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

De enige vereiste om flik te worden is dat u IQ lager is dan u schoenmaat!

Wat dat te doen op priveterrein? Zo ja, dan hadde die flikken buiten moeten laten staan.
                  Het percentage "bullshit" van deze post zit zeer dicht bij 100%
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    Ah ja?

Comment

Vind ik ook wel

Als ge ne puber zijt en graag zonder handen of zonder licht fietst, of vuilbakke omstampt of bommekes gooit, brommerkes opfokt of brost, dan kunt ge wel ns last of ergernis hebbe aan politie, en dan wor der wel gezeverd over hun. En daar blijft het dan bij. Maar op volwassen niveau kan ik mezelf ook niet voorstellen.

Ofwel moeten die smerige politiemensen juist allemaal geconcentreerd zitten waar ik niet woon.
                      Last edited by ; 12/08/2010, 01:04.

Comment

Gisteren bekan eene flik op zen bakkes geklopt.
                        Die pipo stonk uit zenne bek naar den drank gvd.
                        ook nog gehad. indertijd was ik technieker op de Unix servers van de politie, in Geraardsbergen had ik eens voor dat mijn contactpersoon te laat was, stonk naar de drank én met de combi aan het rondrijden was.

toen had ik het lef niet om naar zijn overste te stappen, waarschijnlijk heb ik het nog altijd niet

Comment

• Goh, ik ben er toch al tegengekomen hoewel ik niet betrokken was... En getuige de rijstijl van de gemiddelde agent is het niet verwonderlijk dat de rest van het plebs zich ook geen ene reet van het verkeersreglement aantrekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                            Goh, ik ben er toch al tegengekomen hoewel ik niet betrokken was... En getuige de rijstijl van de gemiddelde agent is het niet verwonderlijk dat de rest van het plebs zich ook geen ene reet van het verkeersreglement aantrekt.
                            De rijstijl bij de meeste flikken trekt inderdaad op niks.
                            En hun verkeersinzicht ook niet.
                            Om nog maar te zwijgen van de reglementen!
                            De meeste flikken weten niet waar er wel en waar er geen voorrang van rechts is, waar een bord van 70 of soms meer staat rijden zen 50 of minder, waar ge maar 50 of 30 moogt vlammen ze door tegen 90.

........

Comment

• Degenen die denken dat de politie "over ons waakt" inzake verkeersveiligheid hebben het echt wel bij het verkeerde eind.

Waarom?

Eind vorig jaar rond eindejaar is er in onze straat een licht ongeval gebeurd waarbij een auto tegen hoge snelheid geslipt is en tegen een verkeersbord reed die de snelheid aangaf van het begin van de bebouwde kom.

Nu,meer dan 8 maand later,is dit bord nog steeds niet hersteld en kunnen de aankomende chaufeurs moeilijk weten dat ze hun snelheid moeten aanpassen waardoor ze (meestal) tegen volle snelheid blijven doorrijden in de bebouwde kom.
                              Klinkt gevaarlijk,nietwaar?

Combineer dit met het feit dat er regelmatig flitscontroles in de straat zijn en je kunt besluiten dat dit een zeer lucratieve business is.

Ik rij elke dag van bij mij tot in Brussel en merk op mijn traject (sinds maanden!) dat er in meerdere gemeentes verkeersborden staan die geplooid zijn of helemaal niet zichtbaar zijn door bomen of zelfs borden die zodanig geplooid zijn dat ze op de baan liggen (dit sinds maanden bij het binnenrijden van Asse komende van Lebbeke).Om nog maar te zwijgen van de vele putten in het wegdek waardoor je moeilijk je positie op de rijbaan stabiel kunt houden en een extra risico inhoudt voor andere bestuurders en vice versa.

Ik zie bijna dagelijks politiewagens rijden op deze baan en blijkbaar wordt hier geen melding van gemaakt bij de bevoegde instanties.Moest dit wel zo zijn zou het al lang aangepast zijn.

Het feit dat dit ook voorkomt in verschillende gemeentes die los van mekaar liggen en onafhankelijk van mekaar opereren betekent ook dat dit geen uniek geval is maar blijkbaar meer regel dan uitzondering.

Moest een burger of private maatschappij eigenaar zijn van deze verkeersborden zou er al lang een pv opgemaakt zijn wegens het in gevaar brengen van de weggebruikers door onduidelijke (eigenlijk eerder afwezige) signalisatie.

Blijkbaar is verkeersveiligheid enkel van belang als de staat eraan verdient.....

Comment

• Mijn irritatie:

Tijdje geleden reed er in dendermonde op een grote baan een rij wagens van de MP en agenten op de moto van de MP (militaire politie?)

Toen ik een rotonde opreed stond er een motoragent OP de rotonde (uiteraard met zonnebril ) en wees met zijn vingers tegen de grond om me duidelijk te maken dat ik moest stoppen zodat de aankomende wagens van de MP konden doorrijden zonder te stoppen,deze wagens waren nog niet in zicht toen ik stopte,dus beeld jullie in hoe lang ik stilstond.
                                Ik vond dit eerst en vooral gevaarlijk omdat dit een grote baan is en je toch stilstaat OP een rotonde,je hebt 1 persoon nodig die van de overkant komt en je te laat ziet staan en je hebt het zitten.
                                Hetgeen me ook ergerde was zijn "superieur" gedrag door met zijn vinger te wijzen dat ik voor zijn voeten moet stoppen.Typisch gedrag van iemand die zich wil laten gelden door zijn macht te misbruiken.

Over motoragenten gesproken trouwens: weet niet wat ze hebben maar denk dat het jongens zijn die liever bij de hells angels waren gegaan maar omdat ze homo zijn mochten ze niet meedoen

Comment

• Bah, ik vind dat politie er moet zijn en hoe meer op straat hoe beter, maar.......
                                  veel handelen er verkeerd uit frustratie of (de meesten) uit eigen belang.
                                  Even twee verhaaltjes: In de straat van het politiebureau te Berchem-Antwerpen waar het altijd moeilijk parkeren is, is er een laad en loszone. Vroeger werd deze gebruikt door de lokale drukkerij om zijn goederen gemakkelijk te kunnen aan en afvoeren en door de plaatselijke brouwer om het cafetaria van het achtergelegen zwembad te bevoorraden. Toen de drukkerij weg was en het zwembad maanden gesloten was zijn die borden daar uiteraard blijven hangen. Niet uit vergetenheid maar voor het gemak van de straatbewoners en....jawel de politieagenten. Zij zetten hun privé-voertuigen daar neer en oweé als er daar eentje (niet bewoner of agent) probeerde de parkeerplaats in te palmen, die had gegarandeerd een boete vast. In een dood moment heb ik daar eens een paar uur mijn tenten gaan opstellen en ja hoor enkele auto's die daar stonden waren van de agenten (oa de witte, niet de Poolse uiteraard) zie foto's.
                                  In de tijd zaten wij in een woonwijk in Deurne waar je met je voertuig zeer moeilijk de ondergrondse garages in moest (tussen de grijze betonmuren) je had daar een zeer beperkte draaicirkel om de rijweg in te rijden. Speciaal hiervoor hadden ze bij de gemeente een strook van 20m vrijgemaakt aan de overkant van de straat waar je niet mocht parkeren zodat je toch vlot rechts kon afslaan. Wat denk je? ..... even tussen de uren naar je aanhoudster?(zie laatste 2 foto's)
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by Metaxa; 12/08/2010, 08:46.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cete2004 Bekijk Berichten
                                    Mijn irritatie:

Tijdje geleden reed er in dendermonde op een grote baan een rij wagens van de MP en agenten op de moto van de MP (militaire politie?)
                                    dat kan ik nog wel in zijn context plaatsen hoor. MP zie je niet zo vaak en ze doen wel degelijk begeleiding van prioritaire voertuigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                                      Becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Weet niet meer waar ik het hoorde onlangs, maar moest lachen
                                      The Simpsons

Comment

• Of, hoe parkeer ik mijn moto:

Belemmert nu wel niet echt het zicht op het zebrapad, maar ze doen evengoed hetzelfde met een personenwagen of combi ...
                                        Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                                        BMW E90 320d:

Comment

Wat een antwoord

Awel van onze grote baas van het werk zelf : hij rijdt 's avonds naar huis en de laatse kilometers ziet hij dat hij door een combi wordt gevolgd. Geen zwaailichten of sirene op maar ze volgen hem duidelijk. Aan zijn huis toegekomen staat de elektrische poort aan de oprit open. Hij rijdt binnen en duwt direct op het knoppeke om de poort achter hem te sluiten. Gevolg : de combi stopt voor de poort als ze juist dicht gegaan is. Daarom bellen ze aan en zeggen hem dat hij veel te hard heeft gereden, richtingaanwijzers niet heeft gebruikt en dat ze een ademtest willen doen. Hij stond nog steeds op zijn domein achter zijn gesloten poort. Hij heeft ze eens flink uitgelachen, beetje uitgekafferd en belachelijk gemaakt en is rustig naar binnen gegaan. De flikken zijn toen maar terug vertrokkken en nooit is er een PV of wat dan ook naar hem opgestuurd. Op een privédomein heeft een flik evenveel te zeggen als een hond. Veel blaffen en meer niet

Comment

Working...
                                          X