Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Politie ergernis topic.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik was daarnet met mijn oldtimer aan het rondcruisen. Die is gekeurd op O-platen, ik was constant 70 aan het rijden, ook in zone 50, en had zoals gewoonlijk mijn gordel niet aan.
    Ik zag al even dat een combi een heel stuk achter mij bleef rijden. Met het gedacht hem af te schudden, een zijstraat ingegaan, richting den industrie, aangezien hij toch ver achter mij reed. Maar blijkbaar hadden ze me door. Er heeft nog even een Audi tussen mij en de combi gehangen, en ineens gingen hun zwaailichten aan. Toen dacht ik direct 'Lap, nu heb ik het zitten!' .
    Ik zet mij aan de kant flikken ook, doe mijn raam open:
    Flik: Goeiendag, waar bent ge nog naartoe aan het rijden?
    ik: Ik heb net mijn remblokken vervangen, en moet die dus wat inrijden.
    Flik: Doe je daar meetings mee?
    Ik: nee
    Flik: Waarom dan die O-plaat?
    Ik: Das voorlopig gedaan, als die volledig in orde wordt die gewoon gekeurd.
    Flik: (Wat tussen mijn papieren aan het zien) OK, (geeft papieren terug), goeienavond nog.

Het feit dat ik wat harder reed en geen gordel aan had, hebben ze geen woord van gezegd.
    Er zijn er dus nog goeie en vriendelijke bij
    Last edited by platten tuub; 17/08/2010, 21:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten

Het feit dat ik wat harder reed en geen gordel aan had, hebben ze geen woord van gezegd.
      Er zijn er dus nog goeie en vriendelijke bij

Maar had die agent je een boete gegeven, was dat wsl weer een gefrustreerde flik geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boba Bekijk Berichten
        Maar had die agent je een boete gegeven, was dat wsl weer een gefrustreerde flik geweest
        Hoe bedoel je? Dat hij dan in mijn ogen een gefrustreerde zou zijn? Als hij even vriendelijk dan bleef niet. Ik had het dan gewoon klote gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
          Hoe bedoel je? Dat hij dan in mijn ogen een gefrustreerde zou zijn? Als hij even vriendelijk dan bleef niet. Ik had het dan gewoon klote gevonden
          Dat is dan de juiste ingesteldheid.

Comment

• Voor politie-meevallers zit je in de verkeerde draad

7. De personenauto's, auto's voor dubbel gebruik en minibussen die sedert meer dan vijfentwintig jaar en de andere voertuigen die sedert meer dan dertig jaar in gebruik zijn genomen en slechts bij uitzondering op de openbare weg worden gebezigd ofwel ter gelegenheid van behoorlijk toegelaten manifestaties, ofwel voor proefritten met het oog op die manifestaties, uitgevoerd tussen zonsopgang en zonsondergang en binnen een straal van 25 km, ofwel om zich naar die manifestaties te begeven en die in het bezit zijn van de verklaring die aangevuld werd door de titularis en waarvan het model vastgesteld wordt door de Minister bevoegd voor het vervoer of zijn gemachtigde.
            Voor zover ik kan lezen mag je enkel proefritten doen als je dat doet om de wagen voor te bereiden voor een manifestatie . Correcte vraag van de agent .

Comment

• Hier vandaag tijdens de Scheldeprijs is er op de hoek van de straat een ongeval gebeurt met een "zwaantje" en een gewoon voertuig. Zwaantje kwam van links met een behoorlijke vaart, aan een hoofdweg met stopbord B5. Op het kruispount stond naar het schijnt een politieagent het verkeer te regelen...... (geen verkeersbegeleider voor de koers?) nou moe, zou niet in de bestuurder haar schoenen willen staan. Volgens de omwoners hier heeft de agent op het kruispunt geen stopteken beweging uitgevoerd, maar gaan die mensen (politie) dat zo wel in het verslag gaan zetten, als dat inderdaad zo zou zijn......
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Hier op het forum zit er ook zo eentje die zo gelapt is geweest door een politiezone, en op de koop toe nog blutsen in zijn auto kreeg omdat meneer sjampetter zijn frustratie op wat blik heeft uitgewerkt.

En dat volk geven we vuurwapens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                  Hier op het forum zit er ook zo eentje die zo gelapt is geweest door een politiezone, en op de koop toe nog blutsen in zijn auto kreeg omdat meneer sjampetter zijn frustratie op wat blik heeft uitgewerkt.

En dat volk geven we vuurwapens
                  Denk niet dat ie nog veel kon uitspoken want het zwaantje zijn ze per 100 komen afvoeren. Het andere voertuig was volgens mij een Audi A3 en hing achter de takelwagen.....
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Maandag = eerste werkdag van de week = nooit plezant maar ik lees hier iets van een zwaantje en weggevoerd met den 100. Mijn dag kan al niet meer stuk. Ineens van een droevig gezicht naar een lachend gezicht. Daar gaan we straks iets op drinken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                      Maandag = eerste werkdag van de week = nooit plezant maar ik lees hier iets van een zwaantje en weggevoerd met den 100. Mijn dag kan al niet meer stuk. Ineens van een droevig gezicht naar een lachend gezicht. Daar gaan we straks iets op drinken.

Comment

• Voor ne keer (sic) dat prospeed eens geen opbouwende en objectieve kritiek heeft hem direct white spirit laten drinken ?? (geef liever vitriool, geeft een beter resultaat).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                          Maandag = eerste werkdag van de week = nooit plezant maar ik lees hier iets van een zwaantje en weggevoerd met den 100. Mijn dag kan al niet meer stuk. Ineens van een droevig gezicht naar een lachend gezicht. Daar gaan we straks iets op drinken.
                          Nog maar eens een brainfart van forumlid prospeed... Man man man...
                          i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                            Nog maar eens een brainfart van forumlid prospeed... Man man man...
                            Idd.

Indien gemeend -> ban.
                            Indien niet gemeend -> trol -> ban.

Comment

• Bannen wegens het uiten van een mening? Een nutteloze mening, ja, maar zeker geen strafbaar feit en hoogstens een teken van slechte smaak, maar als je mensen op slechte smaak moet bannen zijn er inmiddels enkelen die vinden dat ik ook geband moet worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                Bannen wegens het uiten van een mening? Een nutteloze mening, ja, maar zeker geen strafbaar feit en hoogstens een teken van slechte smaak, maar als je mensen op slechte smaak moet bannen zijn er inmiddels enkelen die vinden dat ik ook geband moet worden
                                Aha, de discussie over vrije meningsuiting.

Nu toevallig is het forum gebonden aan forumregels, die zonder problemen strenger kunnen zijn dan de Belgische wetgeving.
                                Uiteraard beslist het moderaille over die regels.

Mijn oordeel en meningsuiting ter zake -die gezien ik geen moderator ben verder geen belang heeft- is dat dergelijke uitspraken niet aanvaardbaar zijn op dit forum. Een reprimande zou toch op z'n plaats zijn. Op z'n minst.

Comment

• Ik zou Prospeed gewoon naar het gezin van die man sturen en daar zijn verhaal nog eens laten doen.

Comment

• Daar zou ik juist hetzelfde zeggen. Ik zeg wat ik denk. De meeste mensen denken er ook zo over maar doen schijnheilig en lachen achter de mensen in kwestie hun rug. Ik kom er dan tenminste eerlijk voor uit. En in België is nog altijd het recht van vrije meningsuiting!!!!!!!!!!! Ergens in één van mijn posts heb ik al eens vermeld dat in mijn familiekring een agent gelijkgesteld wordt aan een onbestaand nietig persoon. Ik heb al eens ergens gezegd dat een familielid dat bij de politie is gegaan nergens in de familie meer welkom is, zelfs niet bij zijn eigen ouders. Dat is onze mening en onze keuze en daar zal niemand iets aan kunnen veranderen. Als een snelheidsduivel ergens tegen een boom rijdt lees je dagenlang uitspraken van eigen schuld, verdiende loon, hij moest nog erger gewond zijn enz. Maar owee als een agent iets voor heeft. Ik verdedig mijn uitspraken over die mannen al lang niet meer. Toch hopeloos. Ik zeg alleen maar dat er velen zoals mij erover denken. En geloof me of niet ik denk er nog gewoon over en zeg mijn gedacht. Er zijn er anderen die verder zouden durven gaan dan alleen maar woorden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                      Aha, de discussie over vrije meningsuiting.

Nu toevallig is het forum gebonden aan forumregels, die zonder problemen strenger kunnen zijn dan de Belgische wetgeving.
                                      Uiteraard beslist het moderaille over die regels.

Mijn oordeel en meningsuiting ter zake -die gezien ik geen moderator ben verder geen belang heeft- is dat dergelijke uitspraken niet aanvaardbaar zijn op dit forum. Een reprimande zou toch op z'n plaats zijn. Op z'n minst.
                                      Waarom dient anders een forum?

Comment

• Om een groot bakkes op te zetten zonder dat mensen weten wie je bent.

Comment

• Ideaal voor de smurfen dan

Blijkbaar kennen er toch al sommigen mijn naam want ik krijg op FB al schoon berichten van die gasten. En mijn naam op het forum gaan vermelden? Dan kunnen de smurfen een heksenjacht beginnen. Nu diegenen die veel in Leuven komen en dan vooral met hun verzekeringen, boekhoudingen, juridische vragen zullen mij al wel gezien hebben maar leggen waarschijnlijk niet de link met dit forum

Comment

Working...
                                          X