Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Politie ergernis topic.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
    Waarom dient anders een forum?
    "Waarvoor".

Om te socializen. Dat wil zeggen, om binnen een bepaald kader met mensen in een "society" te communiceren over bepaalde onderwerpen.

Over je "vrije meningsuiting" (!!!!!!!!!!!) zeg ik opnieuw, dit kader is niet de Belgische wetgeving waarin dergelijke uitspraken misschien wettelijk aanvaard worden, maar wel de set aan normen en regels binnen dit forum.

Ik vind dat dergelijke uitspraken in gelijk welk kader ongepast zijn, en al zeker niet gewenst op dit forum.

Comment

• Een forum weerspiegelt altijd wat de maatschappij, en daar vind je nu eenmaal mensen van allerhande pluimage. Het kunnen niet allemaal hoogvliegers zijn.
      i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
        Een forum weerspiegelt altijd wat de maatschappij, en daar vind je nu eenmaal mensen van allerhande pluimage. Het kunnen niet allemaal hoogvliegers zijn.
        Idd. Heb van horen zeggen dat zelfs flikken zich mogen registreren. Waar gaat dit forum naar toe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
          flikken
          Elaba!

Comment

• Overigens vind ik in de forumregels wel artikels over het niet mogen bedreigen van leden van het forum, maar niets over niet-leden van het forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
              "Waarvoor".

Om te socializen. Dat wil zeggen, om binnen een bepaald kader met mensen in een "society" te communiceren over bepaalde onderwerpen.

Over je "vrije meningsuiting" (!!!!!!!!!!!) zeg ik opnieuw, dit kader is niet de Belgische wetgeving waarin dergelijke uitspraken misschien wettelijk aanvaard worden, maar wel de set aan normen en regels binnen dit forum.

Ik vind dat dergelijke uitspraken in gelijk welk kader ongepast zijn, en al zeker niet gewenst op dit forum.
              Dan zal ik maar nooit reageren als ze nog eens ne smurf omverschieten want dan valt ge misschien van uwe stoel. Zelf vond ik mijn uitspraak hierboven nog braaf. Sommigen stelden al de vraag of ik ziek was omdat ik niet heftiger reageerde. En als een uitspraak zoals ik gedaan heb niet aan de normen en regels van een forum voldoet maar wel wettelijk aanvaard wordt dan mogen ze mij direct blokkeren. Dat zegt dan meer over de moderators dan ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                Overigens vind ik in de forumregels wel artikels over het niet mogen bedreigen van leden van het forum, maar niets over niet-leden van het forum
                Ik bedreig niemand. Ik zeg gewoon mijn mening over een ongeluk. Bedreigen is voor softies. Blaffende honden bijten niet. En ja ik ben misschien dan ook ne softy want ik zeg veel blablabla maar daden zullen het waarschijnlijk nooit worden.

Comment

• Om toch tegenkanting te geven van onverwachte hoek... Er zijn ook goeie agenten. Niet allen, maar er zijn er die hun job hebben gekozen uit ideologie en het idee dat de samenleving beveiligd moet worden van criminelen.

Klote is dat de meesten vervolgens in interventie terechtkomen waar ze burenruzies en losgelopen koeien moeten oplossen. Of vechtpartijen van dronkelui in stedelijke gebieden.

Comment

• Hey, nog een piramidespelspeler

Of Network Marketing

Of hoe ze een Ponzi scheme nu noemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                      ?

Zou veel verklaren.
                      hahahaa FAIL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                        Maandag = eerste werkdag van de week = nooit plezant maar ik lees hier iets van een zwaantje en weggevoerd met den 100. Mijn dag kan al niet meer stuk. Ineens van een droevig gezicht naar een lachend gezicht. Daar gaan we straks iets op drinken.
                        Zéér laag man. Ik ken de collega persoonlijk. Oordeel over mensen die je kent en zwijg over andere. In elke sector zitten rotte appels maar daarom dien je nog niet iedereen over dezelfde kam te scheren.
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          Volgens de omwoners hier heeft de agent op het kruispunt geen stopteken beweging uitgevoerd, maar gaan die mensen (politie) dat zo wel in het verslag gaan zetten, als dat inderdaad zo zou zijn......
                          Ola, in McClane bekend gebied?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                            Ola, in McClane bekend gebied?
                            Vrees dat we hierover niet veel meer gaan vernemen... Zou een (juridisch) simpel ongeval kunnen zijn doch, nu een complex-wie- is-verantwoordelijkheids-ongeval waarbij de Zwarte Piet zoiezo zal doorgeschoven worden.
                            Gokje? Automobilist in fout?
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Zou het iets willen zeggen als de politie plots met hun combi stopt naast het terras waar je zit, hun raam opendraait en dan 10 minuten in je gezicht staart?

Comment

Gokje? Automobilist in fout?
                                Reminds me...

Jaaaaaren terug is nonkel onderweg in zijn Mercedes 190 whatnot. Neemt een bocht, en net in die bocht komt een andere auto 'm tegemoet, stevig de bocht afsnijdend. Ze raken elkaar.

Done deal zou je zeggen. Behalve dat de tegenligger een politieagent was van die gemeente.

Nonkel was 100% verantwoordelijk voor het ongeval. Geeft Prospeed sindsdien volledig gelijk.

Comment

• En wie weet hoe vaak prospeed zelf al een beroep heeft moeten doen op de politie en toen nogal vrij vriendelijk was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                    Zéér laag man. Ik ken de collega persoonlijk. Oordeel over mensen die je kent en zwijg over andere. In elke sector zitten rotte appels maar daarom dien je nog niet iedereen over dezelfde kam te scheren.

ga je nu beweren dat de uitzonderingen de regel van prospeed bevestigen ?
                                    bmw 116d sportshatch

Comment

Hier vandaag tijdens de Scheldeprijs is er op de hoek van de straat een ongeval gebeurt met een "zwaantje" en een gewoon voertuig. Zwaantje kwam van links met een behoorlijke vaart, aan een hoofdweg met stopbord B5. Op het kruispount stond naar het schijnt een politieagent het verkeer te regelen...... (geen verkeersbegeleider voor de koers?) nou moe, zou niet in de bestuurder haar schoenen willen staan. Volgens de omwoners hier heeft de agent op het kruispunt geen stopteken beweging uitgevoerd, maar gaan die mensen (politie) dat zo wel in het verslag gaan zetten, als dat inderdaad zo zou zijn......

le poisson pourrit par la tête...

als die gentse politiebaas zijn eigen ongeval verdoezelde, is dat wellicht symptomatisch...

sry mclane, prove us wrong.
                                      bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boba Bekijk Berichten
                                        En wie weet hoe vaak prospeed zelf al een beroep heeft moeten doen op de politie en toen nogal vrij vriendelijk was
                                        éénmaal bij een inbraak. En hun eerste vraag was of de dieven nog in de woning waren. Toen ik zei van niet was het OK dan sturen we iemand langs. Na uren wachten kwam er eindelijk een combi aan. Wel met hun sirene en zwaailichten op. Met als resultaat dat heel de buurt aan mijn voordeur stond. Twee machosnullen van begin 20 jaar stapten uit en ze waren alles behalve vriendelijk. Ze deden of het mijn schuld was dat er ingebroken was. Dik tegen hun zin maakten ze een verslag op. Ik heb toen duidelijk mijn mening over hun gezegd en daar waren ze duidelijk niet blij mee. Sindsdien bel ik nooit nog naar de politie. Wat voor zin heeft het als ze twee simpele gasten met een bierbuik sturen. Veel blablabla en machopraat en dan zijn ze weg. Ik heb nooit nog ook maar iets vernomen over de inbraak. Waarschijnlijk hadden ze op het geschreven verslag koffie gemorst en maar weg gesmeten?

Comment

• hier net hetzelfde in het buurtwinkeltje: de eigenares belt de politie op met de melding dat er zowel vanvoor als vanachter aan de winkel een voertuig staat. In het voertuig aan de voorzijde zitten 4 mannen waarvan twee overduidelijk gewapend. Ze had gelukkig al in een reflex de deur op slot gedaan en de rolluik naar beneden.
                                          Vraag van de politie: bent u bang mevrouw?
                                          Antwoord: 'euhm??... ja, ze staan hier met wapens voor mijn deur'
                                          Politie: 'goed we zullen iemand langssturen'.

De eigenares had direct daarna haar vader en schoonbroer opgebeld en die zijn op eigen risico de gasten komen verjagen. Van de twee wagens wel de nummerplaat opgeschreven (van poolse origine) die achteraf bij die personen hoorde.

Politie is pas 1.5 uur later opgedaagd: 'ah... zijn ze al weg?'

En dan klagen de officiële instanties dat eigenaars van winkels het recht soms in eigen handen nemen.
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X