Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Politie ergernis topic.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gelukkig zullen de 75 nieuwe flitspalen daar verandering in brengen.

Comment

• Idd, veel goeds kunde er nie over zeggen hé over de flikken...

Er zullen er goei bijzitten, maar die zullen dan achter den bureau zitten...

Jaren geleden in BXL, aan de vismarkt, bij een doop worden we aangevallen door een groepje "nieuwe" belgen. Ze steken een mede-student neer, terwijl er een combi rond de markt aan het rijden is kijkend naar de "aanslag"...

Wij willen die doen stoppen en die rijden nog 3 keer rond de markt, totdat die "nieuwe" belgen weg zijn en dan komen ze doodleuk vragen, jongens, wat is er gaande ???

Terwijl ze alles gezien hebben !!!!

Is da met ne mens lachen ofwa ? Of denken die echt da wij mongo's zijn ?

80% neemt zijn functie op ifv machtsmisbruik.

En 95% van de bevolking durft er zijne mond niet tegen opentrekken !

Typisch belgen, vlamingen... meelopers en knikkers... totdat er iets gaande is met henzelf...

pffff zum kotsen... en dit is niet een alleenstaand feit... kan er nog opnoemen zenne...

Maar allez kom, er komen toch weeral zoveel flitspalen bij voor onze veiligheid ! Toch nog iets goe !
      Last edited by ; 07/09/2010, 14:04.

Comment

• Btw, de reactie van Prospeed valt niet goed te keuren, wel te begrijpen in zijn geval...

Ik wens da "zwaantje" veel beterschap... da mag je niemand toewensen.

Maar "ze" mogen wel een beetje begripvoller en behulpzamer zijn tov de bevolking

Wel RESPECT voor mensen zoals McClane die hun job wel "au sérieux" nemen uit ideologisch standpunt ! Chapeau daarvoor !
        Last edited by ; 07/09/2010, 14:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk Berichten
          Idd, veel goeds kunde er nie over zeggen hé over de flikken...

Er zullen er goei bijzitten, maar die zullen dan achter den bureau zitten...

Jaren geleden in BXL, aan de vismarkt, bij een doop worden we aangevallen door een groepje "nieuwe" belgen. Ze steken een mede-student neer, terwijl er een combi rond de markt aan het rijden is kijkend naar de "aanslag"...

Wij willen die doen stoppen en die rijden nog 3 keer rond de markt, totdat die "nieuwe" belgen weg zijn en dan komen ze doodleuk vragen, jongens, wat is er gaande ???

Terwijl ze alles gezien hebben !!!!

Is da met ne mens lachen ofwa ? Of denken die echt da wij mongo's zijn ?

80% neemt zijn functie op ifv machtsmisbruik.

En 95% van de bevolking durft er zijne mond niet tegen opentrekken !

Typisch belgen, vlamingen... meelopers en knikkers... totdat er iets gaande is met henzelf...

pffff zum kotsen... en dit is niet een alleenstaand feit... kan er nog opnoemen zenne...

Maar allez kom, er komen toch weeral zoveel flitspalen bij voor onze veiligheid ! Toch nog iets goe !
          Het probleem is dat ze véél jonge kerels aannemen, dan in interventie plaatsen, maar dat zijn schijtluizen tot en met.... Als je ziet soms wat een figuren zo'n uniform dragen... sommige stralen geen gezag uit en lijken zo uit een computerwinkeltje te zijn geplukt.

Comment

• Ik moet jammer genoeg toegeven dat ik die mannen van Prospeed en het buurtwinkeltje van Flappy ook al heb gezien...

Ben ene keer weggejaagd als ambulancier omdat een betrokkene van een verkeersongeval nekpijn had, maar door de agenten werd gevraagd z'n auto te verzetten. Toen ik tussen kwam, kon ik kiezen tussen een PV krijgen wegens het hinderen van politie, of oprotten.

... En dan nog wat gevalletjes...

Eigenlijk wel triestig dat zo een mensen een wapen dragen, en helemaal niet functioneren zoals de maatschappij dat wenst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk Berichten
              Btw, de reactie van Prospeed valt niet goed te keuren, wel te begrijpen in zijn geval...

Ik wens da "zwaantje" veel beterschap... da mag je niemand toewensen.

Maar "ze" mogen wel een beetje begripvoller en behulpzamer zijn tov de bevolking

Wel RESPECT voor mensen zoals McClane die hun job wel "au sérieux" nemen uit ideologisch standpunt ! Chapeau daarvoor !
              Het zijn die zwaantjes die langs u komen rijden, u komen afblaffen en u een PV schrijven omdat zij denken dat ge over een witte lijn zijt gereden of hun gehinderd hebt. Zwaantjes zijn nog de ergste soort. Die hebben pas echt haantjesgedrag. En McClane, moderator of niet, ik zeg mijn vrije mening hoe ik over jullie denk. Jullie worden nog altijd vrijwillig agent en ik scheer jullie over dezelfde kam. Ik heb ooit in een post verteld over een familielid dat agent is geworden. Awel als die dat moest voor hebben of erger ik trakteerde mezelf op een fles champagne. Maar ik denk dat eerder zijn ouders dan een groot feest zullen geven. Als uw collega een stomme fout maakt en op zijn bakkes valt moet een burger daar niet voor opdraaien. Die burger betaalt wel mee jullie loon. Denk daar misschien eens aan als ge de volgende keer iemand een belachelijke boete geeft. Als ge morgen zegt dat ge nooit in uw leven iets verkeerd doet en de wet 100% volgt dan hebt ge recht van spreken, anders niet.

Waarom wordt ge agent? Om de wereld te verbeteren of de klootzak uit te hangen. En de wereldverbeteraars zien na een paar jaren dat het zinloos is en worden depresessief en de grootste klootzakken. Iedereen kan een boete schrijven voor de minste prul maar bij een inbraak of gewapende overval kruipen ze zo ver mogelijk weg. De gewone hardwerkende burgers kloten. Als ge daarvan uw beroep maakt en nog betaald wordt hebt ge het ver gebracht Ge moogt trots zijn op uw eigen! Kijk dan eens in uw vriendenkring hoeveel echte vrienden ge hebt. Niet de vrienden die mooi in uw gezicht meepraten (we moesten hem nog eens vandoen hebben) maar echte vrienden die u zouden verder helpen als ge morgen in de goot zou zitten. Ik heb er tientallen en het spijtige voor jullie de agenten is dat ze allemaal zoals mij hetzelfde denken. En sommigen nog pakken extremer. Ze vinden mij dan nog een softy. En nu als moderator een dreigende PM sturen of me blokkeren? Want zelfs die macht hier hebben jullie blijkbaar

Comment

• Je bent een negatieve en gefrustreerde kerel.

Stellen dat jij, en zelfs de ouders, een feest zouden geven als die agent, of hun zoon, dergelijk ongeval meemaakt, of erger, geeft enkel aan dat er iets niet juist zit bij jou.
                Dat gaat voorbij aan meningsuiting, dat is gewoon scheve, agressieve, gefrustreerde shit.

Oog om oog, tand om tand is één zaak, maar iemand de dood wensen die al dan niet terecht "zijn werk niet goed doet" of al dan niet terecht je "een boete uitschrijft van wat euro's", is niet echt een evenwichtig standpunt.

Het gaat er niet om dat je agenten per definitie super moet vinden, er vrienden wil mee worden, of zelfs respecteren. Het gaat er zelfs niet om dat je je mening niet zou mogen geven. Je mening houdt gewoon geen enkele steek, en is op geen enkele wijze rationeel, noch evenwichtig emotioneel.

Ik heb meer schrik van kerels zoals jij in de maatschappij, dan van agenten die me onterecht een boete uitschrijven, of te laat opduiken bij een inbraak. Die boete is peanuts, dat tweede is voorspelbaar. Onevenwichtig beslissende extreme types zijn echter altijd een gevaar.

Comment

• Kerel is serieus ziek in zijn kop

Comment

• Sequel op American History X ?

Comment

• Prospeed, als je een mod die na zijn uren als moderator ook nog agent is wat gaat aansmeren, begeef je je op glad ijs

McClane mag in het echte leven misschien een rotflik zijn, ik heb daar hier nog geen ervaringen mee gehad .

Mijn ervaring met zwaantjes is overigens helemaal anders dan jouw ervaring. Vind dat die zwaantjes (en niet het zwakke excuus van de lokale politie, maar de echte WPR-motorrijders) vaak toch meer inzicht hebben in verkeer en wat verkeersonveilig gedrag is, dan de gemiddelde interventieflik of middenbermagent. Correct, maar rechtvaardig. Liever een boete van een zwaantje, dan een groentje die op weg naar huis in zijn privéwagen je opschrijft.

Comment

• Akkoord ik zeg misschien teveel mijn gedachten en ze zijn misschien wat extreem. Of sommigen vinden dat te extreem maar ik zeg tenminste mijn mening en doe niet zoals velen namelijk zien, zwijgen en achterbaks doen. Misschien is het woord achterbaks ook weer te extreem maar wat zou je het liefste hebben : dat ze het eerlijk in uw gezicht zeggen of dat ze het achter uw rug vertellen. Als ze mij morgen tegen houden zal ik altijd beleefd blijven en met twee woorden spreken. Maar ik zeg op een beleefde manier mijn mening. En heeft een agent dan het recht om een boete wegens smaad te geven? Dat vind ik dan puur machtsmisbruik.

En een negatieve en gefrustreerde kerel? Gefrustreerd ben ik zeker niet. negatief nog minder want de meesten vinden mij te optimistisch. Ik zal eerder iemand helpen dan mijn gezicht weg draaien. Een echte vriend mag mij altijd dag en nacht bellen. Ik zal hem zo snel mogelijk helpen.

Stellen dat jij, en zelfs de ouders, een feest zouden geven als die agent, of hun zoon, dergelijk ongeval meemaakt, of erger, geeft enkel aan dat er iets niet juist zit bij jou. Dat gaat voorbij aan meningsuiting, dat is gewoon scheve, agressieve, gefrustreerde shit. Iemand die te hard op een boom rijdt is zijn eigen schuld en hij kan niet genoeg afzien maar een agent is heiliegr dan de paus? Trouwens dat zijn de woorden van de vader in kwestie. Hij heeft letterlijk gezegd dat hij het de rest van zijn leven beklaagd dat hij een zoon heeft die agent is geworden. Hij heeft zelfs met zelfmoordneigingen gezeten.

En als een moderator-agent vind dat ik tegen zijn schenen aan het stampen ben en mij blokkeert om die reden dan zegt dat meer over hem dan over mij. Ik ken hem niet persoonlijk maar zeg gewoon eerlijk mijn gedacht. Voila en nu ben ik ermee weg. Ik ga iets drinken en ik zal er gene drinken omdat er ne agent van zijn brommer gevallen is. We zullen over iets anders aan den toog praten

Comment

• Zeggen wat je denkt hoeft geen probleem te zijn, niet nadenken voor je zegt wat je denkt blijkt daarentegen een gigantisch probleem te zijn.

Als je verder ook iedereen over dezelfde kam scheert, getuigt dat van een zekere 'intellectuele lichtheid', zelf heb ik ook al van arrogant politiegedrag mogen proeven, terwijl daar helemaal geen aanleiding toe was, maar dan nog heb ik ergens 1 of 2 hersencellen die zeggen dat ze niet allemaal dezelfde zijn en dat er ook gasten zijn die hun werk serieus nemen.
                          Ik ben er btw ook van bewust dat de flikken hun werk meestal wel doen, maar dat het justitie is dat niet mee wil werken.

Iemand dood wensen die je persoonlijk niet kent en met als enige reden dat hij politieagent is, is gewoonweg te simpel voor woorden!

Zoals ik al zei... hoewel het sommigen blijkbaar pijn doet, toch 1st eens even proberen na te denken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                            Voila en nu ben ik ermee weg. Ik ga iets drinken en ik zal er gene drinken omdat er ne agent van zijn brommer gevallen is. We zullen over iets anders aan den toog praten
                            Last edited by ; 07/09/2010, 18:43.

Comment

• tja, er zijn weinig mensen die je macht kunt geven zonder dat ze die verkeerd gaan gebruiken. bovendien heb ik de pest aan al die logge overheidsinstanties. misschien gaat prospeed wat te ver maar ik begrijp zijn punt en frustratie wel.

en lol, Mclane is blijkbaar agent
                              Last edited by Teus; 07/09/2010, 20:13.
                              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Vandaag nog eens een voorbeeld van gezwaante dat best wel schappelijk is. Goed, het is er los over aan 120 door wegenwerken, maar eigenlijk deden zij ook gewoon wat de rest aan het doen was

Comment

• vandaag zwaantjes zien filefilteren in centrum brussel. stiekem vind ik hen best cool.

het zal wel rap keren als ze tegen mij hun arrogante reputatie moeten bewijzen
                                  1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                    vandaag zwaantjes zien filefilteren in centrum brussel. stiekem vind ik hen best cool.
                                    Ik zat vanaf Brussel achter twee zwaantjes en een motoragent van de lokale politie. Zelfs die motoragent reed respectvol en op een afstandje van de twee zwaantjes . Laat staan dat die zwaantjes hun R1150RT-P doorheen de file kregen waar de motoragent z'n voetje op de grond moest zetten

Comment

• McClane isinderdaad agent.
                                      En persoonlijk is hij ook een goeie vent.
                                      Het is gelijk of je nu een agent of iemand anders een rit met de 100 toewenst. In beide gevallen zit er iets los in je bovenkamer.

@prospeed: calimero zei altijd "jij bent groot en ik ben klein, en das ni eerlijk"

Gaat dit ook zo een beetje op voor jou t.o.v. agenten?
                                      Want daar lijkt het eerder op. Net alsof je zelf niet door de examens van inspecteur bent geraakt.

Ik ben zelf ook een moderator op een ander forum. En wees gerust dat daar ook dergelijke commentaren niet door de beugel kunnen. Niet enkel hier dus.
                                      Last edited by ; 08/09/2010, 13:38.

Comment

• er zitten overal goeie en overal slechte tussen, persoonlijk heb ik ook al meer belachelijke zever meegemaakt met onze blauwe vrienden dan daadwerkelijke hulp die je eigenlijk zou moeten krijgen van die mannen... wij betalen immers allemaal hun dikke pré... een 4-5 maanden terug reden m'n vrouw en ikzelf ( vrouw aan het stuur omdat ik omwille van een operatie niet in staat was te rijden) voorbij aan de school hier in het dorp. Steevast staat daar een agent, wat ik enkel maar toejuich, maar daar staat ook altijd de locale dorpsgek bij, nu die mens mankeerd zo wat, kan hij nu eenmaal niet aan doen maar soit. Het is wel zo dat die kerel zich in het bijzijn van een agent zowat zich ook agent voelt, daar is ie voor gekend hier. Wij passeren dus aan 20 per uur , ik kijk naar die gek en zie hem teken doen naar de agent dat één van ons beiden onze gordel niet zou dragen ( zowel m'n vrouw als ikzelf dragen die ALTIJD ) , die flik onmiddellijk dus zonder aarzelen of daadwerkelijk kijken onmiddellijk voor de wagen met zijn fluitje aan het blazen en van zijn kltn maken dat we onze gordel moeten omdoen , de politie uw vriend, amai m'n botten, voor die flik heb ik dus nog 0.0 respect en dat meen ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                          er zitten overal goeie en overal slechte tussen, persoonlijk heb ik ook al meer belachelijke zever meegemaakt met onze blauwe vrienden dan daadwerkelijke hulp die je eigenlijk zou moeten krijgen van die mannen... wij betalen immers allemaal hun dikke pré... een 4-5 maanden terug reden m'n vrouw en ikzelf ( vrouw aan het stuur omdat ik omwille van een operatie niet in staat was te rijden) voorbij aan de school hier in het dorp. Steevast staat daar een agent, wat ik enkel maar toejuich, maar daar staat ook altijd de locale dorpsgek bij, nu die mens mankeerd zo wat, kan hij nu eenmaal niet aan doen maar soit. Het is wel zo dat die kerel zich in het bijzijn van een agent zowat zich ook agent voelt, daar is ie voor gekend hier. Wij passeren dus aan 20 per uur , ik kijk naar die gek en zie hem teken doen naar de agent dat één van ons beiden onze gordel niet zou dragen ( zowel m'n vrouw als ikzelf dragen die ALTIJD ) , die flik onmiddellijk dus zonder aarzelen of daadwerkelijk kijken onmiddellijk voor de wagen met zijn fluitje aan het blazen en van zijn kltn maken dat we onze gordel moeten omdoen , de politie uw vriend, amai m'n botten, voor die flik heb ik dus nog 0.0 respect en dat meen ik.

er is een verschil met geen respect hebben en iemand in het ziekenhuis wensen he

Comment

Working...
                                          X