Oorspronkelijk geplaatst door prospeed
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Politie ergernis topic.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenE mens zou nog lelijk verschieten hoeveel mensen dan dronke rijden. Dronke rijden gebeurd 24 op 24 en niet alleen 's nachts zunneuh.i 1 2 1/2 6
Comment
-
Zeker geen ergernis, integendeel. Maar een 'vriend van mij' kwam gisteren het volgende tegen.
Hij reed van gent naar bxl (e40) aan om en bij de 160 per uur. dat was exact even snel als de donkerbruine bestelwagen voor hem, waarop 3 zwaailichten stonden (uit) en waarin een paar agenten in uniform zaten.
mogen die agenten zomaar zonder sirenes te snel rijden? (ze hielden wel maximaal rechts, zoals het hoort, het moet gezegd worden)
en kunnen ze mijn vriend nog bekeuren voor overdreven snelheid eigenlijk, of is dat zowiezo geen probleem omdat ze toch niks kunnen bewijzen? ze deden alleszins niks toen mijn vriend ze voorbij reed aan +/- 160 (flikken vertraagden nl. op een bepaald ogenblik, na een hele tijd 160 te hebben gereden)...bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichtenen ik denk niet dat ze hem kunnen bekeuren, behalve als er een geijkte teller in hun wagen was en dat ze een opname ofzoiets hebben gemaakt
Comment
-
ik benooit in het terug komen van de kust thv Gent voorbij gestoken door 12 alfa's van de toenmalige Rijkswacht. Mannan goe vlammen aan 160 zonder lampen of sirene ze wouden gewoon snel thuis zijn denk ik. Dus ik er achter gewoon gevolgd. Constant 2e en 3e band en ni onder de 140. Zo tot op de ring in Brussel... Nog nooit zo snel Gent Brussel gereden.
En nee nooit niks van gehoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Boba Bekijk BerichtenNatuurlijk kan dat wel, dus zeg enkel iets over dingen waar je iets vanaf weet
en wat gaan ze dan trouwens zeggen?
Hij reed sowieso sneller ik heb da gezien want hij stak me voorbij en mijn teller stond op 120?
Comment
-
Is ook al eens uitgelegd... Die mannen rijden 160 op hunne wijzer terecht of onterecht, en zien een auto volgen. Ze noteren de gegevens van de volgende auto.
De volgende dag rijden ze met die camionet aan 160 op de wijzer voorbij een opstelling met geijkte snelheidsradar, en noteren ze dat 160 op de wijzer eigenlijk bv 155 echte km/u betekent. En van die 155 trekken ze dan 6% af (marge die de parketten aanhouden) en vervolgens krijgt de achtervolger van de dag ervoren toch nog een boete in de bus.
Het kán dus. Maar dat betekent niet dat ze ook die moeite gaan doen.
Comment
-
maar ze hebben dan toch geen bewijs? een verklaring van hen kan toch niet volstaan op zich??
en zelf mogen ze zo snel niet rijden... ik neem aan dat ze zelf geen risico willen nemen op klacht tegen hen? of kan dat laatste hen niet schelen?bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenmaar ze hebben dan toch geen bewijs? een verklaring van hen kan toch niet volstaan op zich??
en zelf mogen ze zo snel niet rijden... ik neem aan dat ze zelf geen risico willen nemen op klacht tegen hen? of kan dat laatste hen niet schelen?
Comment
-
bon, 'mijn vriend' dacht op dat moment dat het wel geen boete zou worden, gelet dat hij er steeds achter reed (enfin, tot het moment dat hij ze voorbijreed natuurlijk) en ze zelf te snel reden...
mijn vriend laat weten dat hij nu bang afwacht, maar jullie (via mij) op de hoogte zal houden ;-)bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenbon, 'mijn vriend' dacht op dat moment dat het wel geen boete zou worden, gelet dat hij er steeds achter reed (enfin, tot het moment dat hij ze voorbijreed natuurlijk) en ze zelf te snel reden...
mijn vriend laat weten dat hij nu bang afwacht, maar jullie (via mij) op de hoogte zal houden ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichteneen verklaring van hen kan toch niet volstaan op zich??
En om een andere vraag te vermijden (niet dat die hier ooit al eens gesteld of beantwoord is): Neen, ze moeten niet met 2 zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten't is gelijk naar de hoeren gaan zonder condoom.
't Was plezant voor efkes, maar nu zit hij met de schrik
hahaha, zo erg is het ook weer niet. mijn 'vriend' heeft zoiets van 'we zien wel wat het geeft'
mijn 'vriend' vertelde mij trouwens dat hij zelfs geen boze blik of zo kreeg; de agenten in kwestie keken zelfs niet opzij toen hij ze voorbijreed...
toen hij er achter reed konden ze ook zijn nummerplaat niet noteren, want hij had zijn lichten aan;
toen hij er voorbijreed hadden ze maar even tijd, want die agenten gingen dan meer rechts rijden en zaten er meteen andere auto's tussen; al bij al is 'mijn vriend' er tamelijk gerust op...
bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenIk heb ook zo'n vriend (waarschijnlijk dezelfde)
lolbmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenIk heb ook zo'n vriend (waarschijnlijk dezelfde), die eens een combi, waar maar 1 agent in zat, volgde tegen 165 op een 2x2 baan waar 90 toegelaten was. Nooit iets van gehoord, wel boze blik gekregen van die agent toen "hij" er naast stond aan de lichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIk heb ook zo'n vriend die een S60 van de flikken volgde aan 170 op klaarlichte dag (op een redelijke afstand wel). Heeft hij nooit niks van gehoord en hij laat weten dat het tof was om "legaal" zo te kunnen rijden
Wel redelijk hallucinant om te zien hoe veel bestuurders zelfs een met zwaailicht en sirene aanstormende ambulance niet opmerken en doodgemoedereerd de pas afsnijden door aan 100km/h naar links te komen.
Comment
Comment