Oorspronkelijk geplaatst door G_G
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Politie ergernis topic.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenMeestal staan ze hier, net over het lage haagje ...
http://maps.google.be/maps?f=d&sourc...=UTF8&t=h&z=18
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenJa dat weet ik, staan ze toch om de 2 weken eens denk ik. Mijn straat is zelfs zichtbaar op dat kaartje.Is toch niet dezelfde plaats als daar aan de brug? Of zie ik nu verkeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk BerichtenHeb ze daar nog nooit opgemerktIs toch niet dezelfde plaats als daar aan de brug? Of zie ik nu verkeerd?
Daar dus
Edit: ze wisselen wel vaak af van plaats en richting daar, maar meestal wel binnen dezelfde 100m. Soms in de middenberm, soms aan de ene kant van de brug, soms aan de overkant (richting Eke) net voorbij de brug achter de struiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenAls je richting Oudenaarde rijdt op de rechterkant, heb je een bedrijf van euhm, wat is het allemaal, open haarden enzo. Kan even niet op de naam komen.
Daar dus
Edit: ze wisselen wel vaak af van plaats en richting daar, maar meestal wel binnen dezelfde 100m. Soms in de middenberm, soms aan de ene kant van de brug, soms aan de overkant (richting Eke) net voorbij de brug achter de struiken.
Bij mij was richting Gent, maar ze moeten dan toch nog een eindje verder gestaan hebben, want het zwaantje stond mij net voor de brug al op te wachten.
Comment
-
Conclusie van de dag: N60 is nergens meer safe
Ik zit nu wel met een ei. Heb vorige week zaterdag (was wel al donker) eens een deftig ritje gemaakt op de R4. Heb wel nergens een flits zien afgaan maar toch, ben er niet meer gerust op.
Best eens gaan verkennen of daar vaste palen staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenPv wordt steeds opgesteld in "wij" vorm.
100 euro is nog goedkoop.
Is dat nu als grap bedoeld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten100euro goedkoop om op de stoep te parkeren??
Is dat nu als grap bedoeld?
Echt kwaad kan je imo niet zijn op die agent, volgens dat ik je verhaal lees, heeft hij je eerst nog aangemaand om je auto te verplaatsen, wat jij niet wou doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten100euro goedkoop om op de stoep te parkeren??
Is dat nu als grap bedoeld?1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
't is 50 euro als je op de stoep staat, 100 als je op de stoep staat en voetgangers er hinder van ondervinden. Doorgaans krijg je 100 aan je been want elke agent zal wel een manier vinden om als voetganger gehinderd te worden door een voertuig op de stoep.
Dat commentaar vond ik nog vrij schappelijk. Er zijn agenten die nogal snel zijn met smaad, maar zolang je blijft bij 'ik vind' en 'ik denk' als je je mening spuit, en geen woorden gebruikt die je ook niet in bijzijn van je kinderen of ouders zou gebruiken, ben je vrij veilig.
En als er je toch eentje een PV voor smaad lapt met bovenstaande regels indachtig, dan laat je de rechter maar beslissen of je echt zo boers was.
Comment
-
Belast met patrouille in het centrum van DIEST, stellen wij op de botermarkt vast dat de Ford fiesta met kentekenplaat XXX-XXX met de vier wielen op het trottoir geparkeerd staat
Als aannemer moogt ge wel recht hebben op een kaart voor overal te mogen staan.
Waar kan je zo'n kaart verkrijgen ?
Je kan in de meeste steden (tegen betaling uiteraard) een kaart aanvragen om op één bepaalde plaats te kunnen parkeren zonder bv een zone kaart of parkeermeter te gebruiken.
Ook kan je een vergunning bekomen (tegen bepaalde voorwaarden) voor het privatief bezetten van de openbare weg. Meestal is de kostprijs hiervan zo'n 0.5 € per dag per m2. Bij het bezetten van het voetpad moet ALTIJD een nieuw voetpad worden voorzien rond de ingenomen ruimte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenJa maat, ge moogt gerust zijn!
Vind het echt vreemd dat ik niets gezien heb, geen flits, en ook niet gelet op wagens aan de kant. Als ik tijd heb ga ik wel eens gaan kijken aan die kilometerpaal, vraag mij af waar het juist was...
Bon, ik heb nu wel wat conclusies getrokken over de waterdichtheid van de momenten/baantjes waar ik rag
Toch eens iets anders moeten zoeken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk BerichtenDie flitser die op N60 aan Ignis (vuurhaarden) staat weet ik eigenlijk niet of die wel wettelijk staat want to zover ik em al zien staan heb staat die altijd op de parking van dat bedrijf.
De overtreding (snelheidsovertreding) vindt plaats op de openbare weg, maakt niet uit waar de agenten zich opstellen. Voorbeelden genoeg van privé-opritten etc. , maar niets tegen in te brengen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenConclusie van de dag: N60 is nergens meer safe
Ik zit nu wel met een ei. Heb vorige week zaterdag (was wel al donker) eens een deftig ritje gemaakt op de R4. Heb wel nergens een flits zien afgaan maar toch, ben er niet meer gerust op.
Best eens gaan verkennen of daar vaste palen staan.
Comment
-
Ik erger mij niet vlug maar dit moet ik toch vertellen !
Daarstraks reed ik in Kortrijk op een rondpunt als een politie combi die van rechts komt zich voor mij het rondpunt opschiet waardoor ik hard moest remmen of ik zat er zeker tegen , en de volgende afslag van het rondpunt gaan ze naar rechts zonder hun richtingaanwijzer te gebruiken
Ik heb toch "efkes" op mijnen claxon geduwd
(hopelijk geven ze mij daarvoor wel geen boete nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenGeen flitspalen op de R4.
Euh, De R4 in gent loopt wel van het kruispunt van de N49/Van Paryslaan, helemaal rond gent tot aan het kruispunt Kenedylaan/N49 hé.
D'r staan dus best een aantal vaste flitspalen, plus vorige week heb ik nog gezien hoe ze zo'n mobiele flitspaal aan het installeren/afstellen waren langs het gedeelte van de industrieweg.
Comment
Comment