Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Politie ergernis topic.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• persoon voor mij rijdt mij aan tijdens het parkeren (ik zie de verfsporen zo op mijn auto en op de margi auto voor mij (die meer blutsen dan iets anders vertoonde)); ik bel de flikken; volgens de agent die de telefoon opnam betrof het vluchtmisdrijf omdat de dader zijn voertuig verlaten had zonder enige coördinaat achter te laten (wie ben ik om dat tegen te spreken); en dan duurt het nog 3,5 uur (!) eer er een agent ter plaatse is om een PV op te nemen...de politie, uw vriend!

en dan is de combi eindelijk ter plaatse, dan is het nog zodanig erg dat ik ze er op moet wijzen (i) dat het niet normaal is dat ik frans moet praten (omdat de leader of the gang geen nederlands kon) én er bovenop een sneer moet incasseren in de trant van 'mijn nederlandstalige collega zal het u nog eens uitleggen, want misschien begrijpt meneer het niet goed in het frans' (waarop ik hem welliswaar de mond snoerde met de opmerking dat ik het was die hier de hele tijd perfect frans sprak terwijl er anderen waren die duidelijk geen woord nederlands konden), (ii) ik de agenten in kwestie erop moet wijzen dat ze natuurlijk een pv gaan opstellen, omdat dat mijn recht is als burger en ik er om vraag en (iii) ik de helft van het pv moet wijzigen omdat een kleuter het beter zou schrijven (nog niet eens de taalfouten zoals 'advocaat' spel je dat met 'a...v...o... etc" en "krassen is dat met een g?"

de politie van brussel, uw vriend, yeah right...
    bmw 116d sportshatch

Comment

• Geen opmerking gehad in de trand van "gij moet ons niet vertellen wat we moeten doen"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Geen opmerking gehad in de trand van "gij moet ons niet vertellen wat we moeten doen"?

op een bepaald moment was ik het gezeik van die agent (over het gebrek aan bewijs, want niemand had de aanrijding zien gebeuren en blablabla) echt beu, en het was toen dat ik zei dat hij natuurlijk dat PV ging opstellen, omdat ik daarom vroeg en het mijn recht is als burger. Toen werd de agent ook pissig. "On va le faire, monsieur, on va le faire", en hij was weg richting combi zonder verdere commentaar.

Even later gaf hij dan die sneer dat het wellicht aan mijn frans lag dat ik niet goed snapte dat hij niet echt bereid was ook maar iets te ondernemen (behalve dan na een kwartier eindelijk dat PV). Toen had ik hem natuurlijk bij zijn pietje door te vragen of hij soms problemen had met vlamingen, dat ik het wel was die frans sprak en of hij die communautaire beledigingen achterwege kon laten. Plots was hij weer poeslief... lol
        bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
          track days op zolder mss de veiligste oplossing.
          Studentenbudget gaat niet samen met trackdays.
          En met mijn wagen heb ik daar weinig te zoeken ook.
          Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
          Geen flitspalen op de R4.
          Merci.
          Oorspronkelijk geplaatst door hellmut Bekijk Berichten
          Euh, De R4 in gent loopt wel van het kruispunt van de N49/Van Paryslaan, helemaal rond gent tot aan het kruispunt Kenedylaan/N49 hé.

D'r staan dus best een aantal vaste flitspalen, plus vorige week heb ik nog gezien hoe ze zo'n mobiele flitspaal aan het installeren/afstellen waren langs het gedeelte van de industrieweg.
          Mobiele flitsers moet ik geen rekening mee houden, ga enkel 's nachts de R4 op...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
            Studentenbudget gaat niet samen met trackdays.
            En met mijn wagen heb ik daar weinig te zoeken ook.

Merci.

Mobiele flitsers moet ik geen rekening mee houden, ga enkel 's nachts de R4 op...
            Maar een mobiele flitspaal kan enkele dagen blijven staan, ook 's nachts loop je dan het risico om geflitst te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
              Maar een mobiele flitspaal kan enkele dagen blijven staan, ook 's nachts loop je dan het risico om geflitst te worden.

dan worden die dingen toch gewoon gestolen?
              bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                dan worden die dingen toch gewoon gestolen?
                "Gewoon" is misschien iets te gemakkelijk gezegd. Ik heb geen idee hoeveel die dingen wegen, maar alleen zie ik dat toch niemand doen.

Comment

• Wanneer dat spel zo op de weg wordt gezet zullen ze dat toch wat beter moeten signaliseren.
                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                    Wanneer dat spel zo op de weg wordt gezet zullen ze dat toch wat beter moeten signaliseren.
                    Niet als je met de Hummer op de baan bent !

+/- 1200 kg , wordt verplaatst met transpalet en laadbrug genre D'Hollandia.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                      Wanneer dat spel zo op de weg wordt gezet zullen ze dat toch wat beter moeten signaliseren.
                      Er staan rode lichten op en het was te breed om op het fietspad te zetten, zodus .... Naar ik kan zien is het een van de laatste modellen die op de markt gekomen zijn, er zijn nl. sleuven in de voorkant waarin men direkt de boete kan betalen hetzij met biljetten hetzij met een bankkaart ......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                        Er staan rode lichten op en het was te breed om op het fietspad te zetten, zodus .... Naar ik kan zien is het een van de laatste modellen die op de markt gekomen zijn, er zijn nl. sleuven in de voorkant waarin men direkt de boete kan betalen hetzij met biljetten hetzij met een bankkaart ......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          Ik erger mij niet vlug maar dit moet ik toch vertellen !

Daarstraks reed ik in Kortrijk op een rondpunt als een politie combi die van rechts komt zich voor mij het rondpunt opschiet waardoor ik hard moest remmen of ik zat er zeker tegen , en de volgende afslag van het rondpunt gaan ze naar rechts zonder hun richtingaanwijzer te gebruiken

Ik heb toch "efkes" op mijnen claxon geduwd

(hopelijk geven ze mij daarvoor wel geen boete nu
                          Heb hetzelfde gehad aan 't rondpunt van cowboy henk.. Ook mijn remmen mogen toesmijten, de kombi ging ook op de remmen. Ben er dan langsgereden al nee schuddend in lage toeren. Hier wat gebrul in je wezen stomme flik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                            't is gelijk naar de hoeren gaan zonder condoom.
                            't Was plezant voor efkes, maar nu zit hij met de schrik

lach maar, ouwe ;-)

mijn vriend vroeg mij jullie te laten weten dat hij nog steeds niks ontvangen heeft. er zijn nog goeie flikken.
                            bmw 116d sportshatch

Comment

• zo veel te beter!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                snachts flitsen ze vanop de bruggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                  snachts flitsen ze vanop de bruggen

hebben we het over het traject gent/eekloo R4? daar flitsen ze bij mijn weten niet hé, voor zover ik het mij herinner
                                  bmw 116d sportshatch

Comment

• Gisteren, flikken schuin geparkeerd op een zebrapad.

Comment

• daaaaaamn, dees topic heb ik gemist! Hier ga ik nog regelmatig op komen denk ik :-p
                                      Tijdje geleden een klein groepje gevonden op facebook:
                                      iedereen gelijk aan de wet, flikken ook hehe

van de week waren ze weer goe bezig. In't straat bij ons op't werk ziet ge ze nooit. En als ge ze ziet moete al heel veel chans hebbe, want ze vlamme erdoor alsof da het een autostrade is en dan meestal nog in de verkeerde richting. Effe ter info, tis een zone 30 en een "speelstraat"
                                      Nochtans, vorige week stonde ze er elke dag, toen ze wisten dat er bij ons werkmannen bezig waren die hun (te) grote bestelwagens ni binnenkregen op de parking. Raar hé! Chans da ze deze keer wel langs de juiste kant kwamen afgereden, anders stond er hier nog een schoon fotoke

Comment

• straat in Leuven -> enkelrichting. Politie is te lui om rond te rijden, dus zetten ze gewoon hun zwaailicht op en rijden de straat in, in de verkeerde richting...

Wel enkele dingen die erop vooruitgegaan zijn.
                                        1 ze zetten hun zwaailicht op
                                        2 ze reden aan een respectabele snelheid

Comment

Working...
                                        X