Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Poeder volgens mij. Onlangs een auto gezien in de garage waarvan de kop van de brandblusser losgekomen was. Boel was dan 'ontploft' eigenlijk. Resultaat was immens. Alles wit, tot in de roostertjes. Hoe diene mens dat ooit moet proper krijgen? En dat was zo'n blusser met een metertje erop...
ik heb een auto moeten blussen (dashboard achter de tellers in brand door geknoei met de electriciteit door een vorige eigenaar). hoe vaak je ook stofzuigt, er blijft altijd wit poeder naar boven komen en rondvliegen. uiteindelijk de auto verkocht voor onderdelen
die met de metertjes moeten gewoon nog in het groene gebied staan. Wat je wel best doet is minstens 1x per jaar die eens onderste boven houden zodat je de massa (poeder) voelt loskomen en dan eens goed schudden. Dit laatste is een tip van persoon die jaarlijks onze blussers komt controleren op het werk. CO2 blussers hebben een soort slang aan met een trechtermond op. Als je daar nog niet mee gespoten hebt geef ik als tip maak dat je die altijd op de juiste plaats vasthebt of je handen zouden wel eens kunnen vastvriezen aan de houder CO2 zal je normaal gezien niet terugvinden in een auto
Die staat nog in 't groen, maar volgens mij is 't meterke zelf ook gewoon vastgekoekt.
In elk geval goed genoeg voor politie en keuring.
Comment