Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Technische keuring.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog een vraagje, moet uw tank volledig vol zijn?
    hoe kan da nu als ge bv naar keuring rijdt, daar kunt ge niet tanken éh.

Comment

• Tank vol of niet maakt niet uit, dit is enkel voor kampeerwagens .

Comment

• Aah ok ( gewicht speelt daar een rol zeker ^^)

laatste vraag, ik heb op km.be een lijstje gezien met wat je zeker moet meehebben voor een vlotte keuring of dergelijke. maar nu vindt ik dit niet meer terug -,-'

Comment

• Het enige dat je moet meenemen is het inschrijvingsbewijs, vorig keuringsbewijs en het gelijkvormigheidsattest ! En eventueel attesten van uitlaat ofzo ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xaven Bekijk Berichten
            Het enige dat je moet meenemen is het inschrijvingsbewijs, vorig keuringsbewijs en het gelijkvormigheidsattest ! En eventueel attesten van uitlaat ofzo ...
            uitlaat ik heb een franse koekendoos!!

Maar ik kan dus niet LEGAAL rondrijden achter 08/10 want dan verloopt mijn keuring?

Comment

• Zij er keuringen zaterdag open? Buurt van diksmuide

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                uitlaat ik heb een franse koekendoos!!

Maar ik kan dus niet LEGAAL rondrijden achter 08/10 want dan verloopt mijn keuring?
                100% Legaal ben je dan inderdaad niet, maar 9/10 als je nu een controle krijgt sturen ze je toch direct naar het keuringstation .. over boetes dat de politie hiervoor uitschrijft heb ik wel geen idee. Ik heb wel is 1 keer geweten van iemand die al van 2009 met een rode kaart rondreed, ik dacht dat die man 250€ moest betalen + politierechtbank. Nu geen enkel keuringstation is op zaterdag open

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xaven Bekijk Berichten
                  100% Legaal ben je dan inderdaad niet, maar 9/10 als je nu een controle krijgt sturen ze je toch direct naar het keuringstation .. over boetes dat de politie hiervoor uitschrijft heb ik wel geen idee. Ik heb wel is 1 keer geweten van iemand die al van 2009 met een rode kaart rondreed, ik dacht dat die man 250€ moest betalen + politierechtbank. Nu geen enkel keuringstation is op zaterdag open
                  vandaag vervalt hij éh, kan maar maandag gaan en 'k heb gereserveerd

Comment

• Jach lap, afspraak gemaakt in Diksmuide terwijl ik eigenlijk beter in kortrijk ga

Kan je dat annuleren op de site of moet je bellen om te annuleren?

Comment

• Belgische autokeuring, ongelooflijk soms...

Twee weken geleden met mijn wagen naar de keuring gegaan. Hij werd afgekeurd voor 2 dingen:
                      - Speling ophangingsgewrichten
                      - Speling stuurhuis
                      De keurder zei toen nog tegen mij dat het aan beide kanten zat.

Nu was ik vandaag terug gereden voor herkeuring. Ik had echter nog geen tijd gehad om de wagen binnen te brengen in de garage. Maar aangezien die keuring morgen zou verlopen, was ik vandaag terug gegaan voor dat dan eigenlijk terug met 2 weken te verlengen. Voor het geval dat ik toch eens op een controle moest botsen...

Wat was het resultaat vandaag:
                      - Speling stuurhuis
                      En volgens de keurder enkel aan de rechterkant . En die ophangingsgewrichten hebben blijkbaar zichzelf herstelt.
                      En nogmaals: ben er dus niet mee naar de garage geweest.

Ik vraag me soms echt af hoe dat mogelijk is

Comment

• Geen grote kosten hopelijk?

(alé hop 45€)
                        hoeveel kost een herkeuring x'D?
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten

Geen grote kosten hopelijk?

(alé hop 45€)
                          hoeveel kost een herkeuring x'D?
                          Herkeuring is 11€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                            Herkeuring is 11€
                            oh thx, das nog çava

Comment

• iemand die weet hoe breed je mag gaan met je banden op een audi a5 3.0 met 18 inch velgen?
                              Momenteel liggen er standaard zowel voor -als achteraan 245 op. Maar ik zou er graag achteraan 265 opleggen.

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soulphonic Bekijk Berichten
                                iemand die weet hoe breed je mag gaan met je banden op een audi a5 3.0 met 18 inch velgen?
                                Momenteel liggen er standaard zowel voor -als achteraan 245 op. Maar ik zou er graag achteraan 265 opleggen.

Alvast bedankt!
                                Zie op uw coc, daar staan alle maten op.

Comment

• ni al uw bandenmaten staan er op hoor. Ge moet gewoon zien da de verhoudingen kloppen en da uw totale diameter gelijk blijft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soulphonic Bekijk Berichten
                                    iemand die weet hoe breed je mag gaan met je banden op een audi a5 3.0 met 18 inch velgen?

Alvast bedankt!
                                    klinkt heel vet.. ziet er ook vet uit maar de banden gaan veel sneller slijten aan de binnenkant !
                                    trouwens op de zelfde velgen zal je nooit 265 kunnen monteren 255 mss..

ps: zeker eens foto posten !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                      klinkt heel vet.. ziet er ook vet uit maar de banden gaan veel sneller slijten aan de binnenkant !
                                      trouwens op de zelfde velgen zal je nooit 265 kunnen monteren 255 mss..

ps: zeker eens foto posten !
                                      Bedankt! Met 255 zou ik ook al tevreden zijn. Ondertussen wel al serieus aan het overwegen om gewoon nieuwe velgen aan te schaffen, 19 inch.

Hier alvast de foto's:

Comment

• Specialekes die ik moet weten voor Herkeuring?

Comment

• Factuur van garagist moesten ze meuten dat nog nie in orde is.

Comment

Working...
                                          X