Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Technische keuring.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als uwe auto technisch in orde is maakt da toch nie uit waar ge naar de keuring gaat.
    Is hem nie technisch in orde, dan blijft ge beter ook van de weg af.

Comment

• 6 maand valt nog mee, echter bij mij is het een jaar meer. Om dat een kameraad onlangs geflitst is geweest een die was ook te laat met zijn keuring en die had dus zijn boete + extra boete van 300 euro.

Mijn auto is in orde, juist de remmen gedaan, distributieriem, nieuwe banden laten steken en dan toch is een nazicht om zeker te zijn. Dus is i orde.

Maakt ni uit waar? Man man, ik kan u nen boek schrijven over bepaalde keuringstations..
      Maar ok, zal maar is passeren dan voor ik ook en boete aan mijn broek heb.

Comment

• Ja, als de politie u pakt dan hebt ge het natuurlijk wel vlaggen.
        Maar dat heeft niets met de keuring te maken.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik ging altijd naar heers.

Comment

• Ik ook.

Mijne pa ging vroeger altijd in Alken, veel problemen daar was zogezegd altijd iets mis met de auto.
            Eens terug in de garage was er dan niks mis.
            Sinds hij naar Heers ging nooit meer meegemaakt.

Ondertussen kan het in Alken wel verbeterd zijn, want waarover ik spreek is al meer dan 10 jaar geleden.
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Voor het werk gaan we met al de camionnetjes naar Alken, daar scheelt idd bijna altijd iets. Zagen over eender wat. Op punten waar ze al 7 jaar op rij niets van zeggen. En plots dit jaar hadden ze het "mankement" gezien. En het leukste is dat als ge aan de éne iets vraagt en dan aan de volgende, dan geven die alle2 een compleet verschillend antwoord :-D

Comment

• Nog altijd hetzelfde dus

Comment

• Ik ben voor mijn verlaging te keuren van mijne vorige ook naar alken gegaan. Iedereen zedat het daar belachekijk streng was maar niks van gemerkt. Mijn auto kon ook net niet over het 9cm balkske en hebben er ook geen probleem van gemaakt.
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Keuring 3% duurder vanaf 1/1/2014 !

Bekijk je tv-programma's, films en series rechtstreeks live of uitgesteld in replay, raadpleeg je tv-gids en geniet van exclusieve inhoud over sport, films, series ... Proximus Pickx is beschikbaar op al je schermen: pc, smartphone, tablet en tv.

Comment

• Als ze vanaf nu op de keuring dan ook eens alles gaan doen wat ze moeten doen.
                      Maar daar zal wel weer niks van komen.

Comment

• +1..Denk het ook niet, spijtig genoeg.

Comment

• Dit gaat misschien een domme vraag zijn maar in België weet je maar nooit:

Vorige lente ben ik naar Brussel verhuisd. Al jaren ga ik naar de keuring in Londerzeel, mag ik nog steeds in Vlaanderen naar de keuring of moet ik vanaf nu naar een brussels keuringstation?

Comment

• Me dunkt dat ge vrij te kiezen hebt waar ge gaat? Tenzij bij een herkeuring moet ge terug naar hetzelfde station. Correct me if i'm wrong?
                            VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                              Me dunkt dat ge vrij te kiezen hebt waar ge gaat? Tenzij bij een herkeuring moet ge terug naar hetzelfde station. Correct me if i'm wrong?
                              volledig juist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                                Me dunkt dat ge vrij te kiezen hebt waar ge gaat? Tenzij bij een herkeuring moet ge terug naar hetzelfde station. Correct me if i'm wrong?
                                En zelfs dan mag men nog naar een ander keuringsstation alleen zal men dan terug een volledige keuring moeten ondergaan ipv een herkeuring .
                                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Ik bouw binnen dit en 2 weken mijn FMIC in, deze is volledig in het zwart gespoten zodat dit niet opvalt.

Heeft iemand enig idee als ik hiermee door de keuring zou raken?

Ziet er ongeveer zo uit enkel de blauwe silicone slangen zijn ook zwart.
                                  2006 Alfa Romeo 147 JTD http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54429
                                  1989 BMW 320i E30 http://www.autoforum.be/showthread.p...9-BMW-320i-E30

Comment

• Als ze daar effe naar kijken zien ze dat toch zitten Maar ik weet het niet, nog nooit zelf naar de keuring geweest.

Comment

• Intercooler is geen motortuning eh.
                                      En mag ook niet bevestigd zijn op de kreukelzone ofzo.

PS: als je afgekeurd wordt met een vijfletterplak omdat je naar het EU formaat moet is dat tegen volgend jaar of weerkeren na 3maand.
                                      Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                                        Intercooler is geen motortuning eh.
                                        En mag ook niet bevestigd zijn op de kreukelzone ofzo.

PS: als je afgekeurd wordt met een vijfletterplak omdat je naar het EU formaat moet is dat tegen volgend jaar of weerkeren na 3maand.
                                        Zou dat niet gewoon een opmerking zijn, en dat je dat dan tegen het volgende jaar in orde moet hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Zou dat niet gewoon een opmerking zijn, en dat je dat dan tegen het volgende jaar in orde moet hebben?
                                          Haha dat vroeg ik me af, maar je zet er nu zelf een ? achter. Nu weet ik het nog niet hé :p?
                                          Polo 6n 1.4

Comment

Working...
                                          X