Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Technische keuring.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Dat is inderdaad al lang en al overal meermaals in het nieuws geweest.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenMoet naar de keuring, alles blijkbaar op afspraak. Zal twee weken na einddatum zijn, tof datte…Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHoezo alles op afspraak?
Comment
-
Meeste keuringen pakken er nog wel tussen zonder afspraak maar moet echt geluk hebben dat er net 1tje niet is komen opdagen/nog opening was.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Raar, als ik op de website van de keuring ga kijken staat er bij elk keuringstation waar ik ook op klik dat ze zonder afspraak werken
Een van de buren hier is vorige week nog zonder afspraak in Heers geweest en een andere in Alken.
Nog iemand die ik ken gaat deze of volgende week naar Heers.
Het enige verschil is dat je zelf niet binnen mag in het gebouw, je zet de papieren jaar, klikt alle gordels in en iemand van de keuring rijd zelf je auto binnen, jij mag dan aan de uitgang op je auto gaan wachten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Mijn vader heeft vorige week ook zijn brief gehad. In zijn voiture gesprongen, naar de keuring gereden en zijn 17 jaar oud Mercedeske met ocharme 44000 km was gekeurd. Zonder afspraak dus.
Comment
-
de keuring is geen staatsbedrijf meer en kan binnen bepaalde normen zijn eigen regels maken, beetje zoals corona, elk dorp heeft zijn eigen behoeftes, je bent ook vrij te gaan waar je wil (edit: normaal gezien toch, onze vrijheden zijn ze in sneltempo aan het afnemen)
op de noorderlaan ben je er zo door, véél sneller als normaal en zij verdienen natuurlijk goed geld nu , maar er werken ook een pak meer mensen (tijdelijken?)Last edited by bobo; 18/08/2020, 01:44.
Comment
-
Hier allemaal enkel op afspraak zoals vermeld in het nieuws.
Dat zijn daar allemaal sjoemelaars in de Kempen en Limburg.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Daarnet nog eens even gekeken, zo goed als alle keuringstations werken gewoon zonder afspraak.
Er zijn er een aantal die enkel op afspraak werken, maar dat is toch de uitzondering.
Alleen tweedehandskeuring is blijkbaar altijd op afspraak en ook de dagen dat er 's avonds later open is, is het op afspraak.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDaarnet nog eens even gekeken, zo goed als alle keuringstations werken gewoon zonder afspraak.
Er zijn er een aantal die enkel op afspraak werken, maar dat is toch de uitzondering.
Alleen tweedehandskeuring is blijkbaar altijd op afspraak en ook de dagen dat er 's avonds later open is, is het op afspraak.
Comment
-
Daarstraks zei de website van Sbat maar bij 3 of 4 keuringsstations dat "personenwagens enkel op afspraak", nu staat het ineens overal
Bij KM in West-Vlaanderen ook alles op afspraak zie ik.
Dan is het alleen nog bij Autoveiligheid dat er nog keuringsstations zonder afspraak werken.
Zelfs alle keuringsstations zie ik nu, terwijl er hier vorig week ook nog enkele plaatsen waren die op afspraak werkten ...Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Je krijgt sowieso 4 maanden uitstel met Corona“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
UPDATE CORONA - AUTOKEURING – DIENSTVERLENING
30/04/2020 UPDATE CORONA - AUTOKEURING – DIENSTVERLENING
DIENSTVERLENING:
Alle keuringen kunnen uitgevoerd worden.
OPGELET: voor de normale keuringen van personenwagens en lichte vrachtvoertuigen die tussen 13 maart en 3 juni 2020 naar de keuring moesten:- Uitstel/verlenging tot en met 4 november 2020.
- U betaalt geen toeslag.
- U behoudt uw (eventuele) recht op bonusgeldigheid.
- U ontvangt een (nieuwe) uitnodiging voor keuring. Het voertuig kan uiteraard vroeger worden voorgereden.
- De politiediensten en verzekeringsmaatschappijen houden rekening met dit wettelijk uitstel/verlenging.
- Uw huidige referentiedatum wijzigt evenwel niet ten gevolge van dit uitstel.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenMoet naar de keuring, alles blijkbaar op afspraak. Zal twee weken na einddatum zijn, tof datte…
Comment
-
In het ene station kun je zonder afspraak, in het andere alleen met, in het ene mag je gewoon meewandelen binnen, in het andere mag je in de regen wachten omdat het betalingsgebouwtje vol staat met wachtenden
t is een soep...MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
Comment