Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rijbewijs

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Proficiat
    BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
      Proficiat éh wat is/wordt uw ride?
      Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Proficiat
      Thanks! Momenteel kan ik wat rondtuffen met onderstaande kar The one and only Toyota Yaris 1000cc (3-cilinder) met de toch wel verwoestende 65pk Van zodra ik werk komt er wel wat leukers in de plaats, voorlopig ben ik tevreden met dit bakje aangezien het mij quasi niks kost en mij droog van plaats A naar B brengt.

Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Awtch, goedkoop rijden
        hopelijk vindt je dan vlug werk

Comment

Awtch, goedkoop rijden
          hopelijk vindt je dan vlug werk
          Ben maandag gaan solliciteren, eerste gesprek verliep alvast vlotjes. Als student heb je niet veel te willen op vlak van karren, dan neem je wat thuis beschikbaar is, want is het toch financieel niet haalbaar om zelf iets te kopen en rijdende te houden/verzekeren/(on)voorziene kosten... Ik zag het liever ook anders uiteraard

Comment

Als student niet, gelukkig kreeg ik mijn pug, van m'n ouders die hebben dan maar een nieuwe kar gekocht

Comment

Als student niet, gelukkig kreeg ik mijn pug, van m'n ouders die hebben dan maar een nieuwe kar gekocht
              We zijn hier wel wat aan het afdwalen Heb je een sedan of coupé? Voor een 406 coupé heb ik altijd al een zwak gehad en die gaan tweedehands ook niet veel geld!

std velgjes zouden voor mij al meer dan voldoende zijn

Comment

Ziet er compleet hetzelfde uit met hier en daar een deuk (niet door mij )

'K heb eigenlijk een bmw e30 320i op het oog
                Wel een klein dilemma 2 auto's als student ^^

Comment

Je moet al echt goed kijken om het verschil te zien Zou me ook graag een E30 aanschaffen binnen x-aantal tijd, een 318is'je graag Twee wagens onderhouden als student?! Jij moet me duidelijk eens zeggen wat voor weekendwerk je doet

Comment

1 inschrijven op daddy's name
                    2 pug is volledig gesponserd mazout en al( spoiled ) "eigenlijk is het meer een gedeelde auto van m'n ma en ik, maar zij heeft de auto nooit nodig"

e30 zou ook op m'n pa z'n naam verzekerd worden dat is 500€ verzekering alleen al.
                    Kans is groot dat pug verkocht wordt ofzo... idk (zien wat m'n pa zegt)

"Vervloekte e30 ziekte "

Ik hang mijn geld ook niet aan drank en vrouwen (In het weekend mss iets van 10 - 15€)
                    Gamen ook niet, sporadisch 2de hands games voor m'n xbox360, en op pc 1 vaste game, of gratis games.

Ik bedoelde dat die op de foto gelijkt op de mijnen een wereld van verschil tussen coupe en sedan XD

Comment

1 inschrijven op daddy's name
                      2 pug is volledig gesponserd mazout en al( spoiled ) "eigenlijk is het meer een gedeelde auto van m'n ma en ik, maar zij heeft de auto nooit nodig"

e30 zou ook op m'n pa z'n naam verzekerd worden dat is 500€ verzekering alleen al.
                      Kans is groot dat pug verkocht wordt ofzo... idk (zien wat m'n pa zegt)

"Vervloekte e30 ziekte "

Ik hang mijn geld ook niet aan drank en vrouwen (In het weekend mss iets van 10 - 15€)
                      Gamen ook niet, sporadisch 2de hands games voor m'n xbox360, en op pc 1 vaste game, of gratis games.

Ik bedoelde dat die op de foto gelijkt op de mijnen een wereld van verschil tussen coupe en sedan XD
                      Herkenbaarheid Ivm die foto was mijn frank te laat gevallen, maar maakt niet uit Als ik mag kiezen, mogen ze me wel degene geven die ik heb gepost

Comment

IDEM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                          Geslaagd
                          Ma how, ik had nu ook echt niet gedacht dat jij de enige aanwezige was zonder rijbewijs die avond

Proficiat!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                            We zijn hier wel wat aan het afdwalen Heb je een sedan of coupé? Voor een 406 coupé heb ik altijd al een zwak gehad en die gaan tweedehands ook niet veel geld!

std velgjes zouden voor mij al meer dan voldoende zijn
                            Ik ook, mijn nonkel heeft er zo een. Donkergroen, lichtbruin leder, gechipte diesel

Ik heb er eens 100km mee gereden toen ik m'n L nog had!

Comment

Moet men nu om de 10jaar het rijbewijs opnieuw afleggen?

Comment

Moet men nu om de 10jaar het rijbewijs opnieuw afleggen?
                                Ben je nou helemaal betoeterd!?

Comment

oef. pak van mijn hart.

Comment

oef. pak van mijn hart.

hoe kom je daar eigenlijk bij ???

Comment

Daddy, maar ik zal het wel misverstaan hebben met om de 10 jaar nieuw papier halen

Comment

Binnen 5 jaar heeft iedereen een kaart als rijbewijs. Geen papier meer in 't spel dus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                                          Binnen 5 jaar heeft iedereen een kaart als rijbewijs. Geen papier meer in 't spel dus.
                                          Dus dat betekent weer betalen binnen 5 jaar voor iets waar ik normaal maar binnen 10 jaar moet voor betalen

Comment

Working...
                                          X