Proficiat
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rijbewijs
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenProficiat éh wat is/wordt uw ride?Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenProficiat
Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenAwtch, goedkoop rijden
hopelijk vindt je dan vlug werkDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenAls student niet, gelukkig kreeg ik mijn pug, van m'n ouders die hebben dan maar een nieuwe kar gekocht
std velgjes zouden voor mij al meer dan voldoende zijnDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
1 inschrijven op daddy's name
2 pug is volledig gesponserd mazout en al( spoiled ) "eigenlijk is het meer een gedeelde auto van m'n ma en ik, maar zij heeft de auto nooit nodig"
e30 zou ook op m'n pa z'n naam verzekerd worden dat is 500€ verzekering alleen al.
Kans is groot dat pug verkocht wordt ofzo... idk (zien wat m'n pa zegt)
"Vervloekte e30 ziekte "
Ik hang mijn geld ook niet aan drank en vrouwen (In het weekend mss iets van 10 - 15€)
Gamen ook niet, sporadisch 2de hands games voor m'n xbox360, en op pc 1 vaste game, of gratis games.
Ik bedoelde dat die op de foto gelijkt op de mijnen een wereld van verschil tussen coupe en sedan XD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten1 inschrijven op daddy's name
2 pug is volledig gesponserd mazout en al( spoiled ) "eigenlijk is het meer een gedeelde auto van m'n ma en ik, maar zij heeft de auto nooit nodig"
e30 zou ook op m'n pa z'n naam verzekerd worden dat is 500€ verzekering alleen al.
Kans is groot dat pug verkocht wordt ofzo... idk (zien wat m'n pa zegt)
"Vervloekte e30 ziekte "
Ik hang mijn geld ook niet aan drank en vrouwen (In het weekend mss iets van 10 - 15€)
Gamen ook niet, sporadisch 2de hands games voor m'n xbox360, en op pc 1 vaste game, of gratis games.
Ik bedoelde dat die op de foto gelijkt op de mijnen een wereld van verschil tussen coupe en sedan XDDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenGeslaagd
Proficiat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenWe zijn hier wel wat aan het afdwalen Heb je een sedan of coupé? Voor een 406 coupé heb ik altijd al een zwak gehad en die gaan tweedehands ook niet veel geld!
std velgjes zouden voor mij al meer dan voldoende zijn
Ik heb er eens 100km mee gereden toen ik m'n L nog had!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenMoet men nu om de 10jaar het rijbewijs opnieuw afleggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenoef. pak van mijn hart.
hoe kom je daar eigenlijk bij ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenBinnen 5 jaar heeft iedereen een kaart als rijbewijs. Geen papier meer in 't spel dus.
Comment
Comment