Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rijbewijs
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenZeg skyline uw signature werkt zo te zien ook niet van spiritmonitor?
Ik heb nog maar 2 keer getankt sinds dat in mijn sig. staat en 2 keer vergeten noteren XD en resetten.
Ook blok of werk je al ?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk heb net gezien bij u. ge moet een afstand invoeren bij distance. Anders berekent die dat niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenZeg skyline uw signature werkt zo te zien ook niet van spiritmonitor?
Ik heb nog maar 2 keer getankt sinds dat in mijn sig. staat en 2 keer vergeten noteren XD en resetten.
Ook blok of werk je al ?
Comment
-
Hi, ik heb een vraagje omtrend het motorrijbewijs.
Hoeveel praktijklesuren zijn er nu eigenlijk verplicht? 6 of 8?
En ik had graag vooraf een motor gekocht, om de kosten van de rijlessen en examen wat te drukken, gezien ik uiteindelijk toch er 1 zou kopen dacht ik van, waarom dat niet direct doen...? Maar mij lijkt het dat ik daar geen nummerplaat voor zal kunnen krijgen gezien ik die zonder rijbewijs niet kan verzekeren... Bestaat er hier een oplossing voor? Of zal ik op die manier verplicht zijn de rijlessen te volgen met een motor van de rijschool?
Alvast bedankt voor de raad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeh Bekijk BerichtenHi, ik heb een vraagje omtrend het motorrijbewijs.
Hoeveel praktijklesuren zijn er nu eigenlijk verplicht? 6 of 8?
En ik had graag vooraf een motor gekocht, om de kosten van de rijlessen en examen wat te drukken, gezien ik uiteindelijk toch er 1 zou kopen dacht ik van, waarom dat niet direct doen...? Maar mij lijkt het dat ik daar geen nummerplaat voor zal kunnen krijgen gezien ik die zonder rijbewijs niet kan verzekeren... Bestaat er hier een oplossing voor? Of zal ik op die manier verplicht zijn de rijlessen te volgen met een motor van de rijschool?
Alvast bedankt voor de raad.
en 8u kan je onmiddellijk je examen doen
weet enkel zeker dat het 6u minimum is van de rest durf ik het niet 100% met zekerheid zeggen.
zoek eens op goca.be ofzo
Comment
-
Bwa, ik had al een autorijbewijs eh, en in principe kan dat perfect verzekerd worden. Niet vergeten dat er in de lettertjes van het verzekeringscontract altijd staat dat de bestuurder een rijbewijs moet hebben, dus ook al is 'm verzekerd - zonder rijbewijs mag je er niet mee rijden.
Ik heb 'm van BMA gekocht, ingeschreven, verzekerd en een vriend 'm naar huis laten rijden. En een paar weken later pas mijn eerste les gehad .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk heb net gelezen dat als je 20u rijles neemt met de rijschool en je alle 20u gevolgd hebt, je daarna mag oefenen zonder begeleider. Klopt dit?
Ik vind dat dikke zever eigenlijk er zijn mensen die beter kunnen rijden dan sommige met 20 uur rijles en die mogen niet alleen rijden, ik zie dat dus een beetje als een rijbewijs kopen.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenInderdaad, spijtig dat het zo een geldklopperij is...
Ik vind dat dikke zever eigenlijk er zijn mensen die beter kunnen rijden dan sommige met 20 uur rijles en die mogen niet alleen rijden, ik zie dat dus een beetje als een rijbewijs kopen.
Ik moet hem enkel nog overtuigen om er een auto met manuele boite bij te kopen anders ga ik niet veel rijervaring kunnen op doen met een manuele.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk heb net gelezen dat als je 20u rijles neemt met de rijschool en je alle 20u gevolgd hebt, je daarna mag oefenen zonder begeleider. Klopt dit?
Beter goed leren rijden met een automatique dan, en een paar uur rijschool doen om met een manuele te leren rijden imo.
Een paar vrienden van mij hebben het alleszins zo gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenZo is het eigenlijk en 20u rijervaring is zo goed als niks. Rijervaring doe je op door km's te rijden en dat ben ik ook van plan om te doen. Maar mijn pa wil persé dat ik 20u volg.
Ik moet hem enkel nog overtuigen om er een auto met manuele boite bij te kopen anders ga ik niet veel rijervaring kunnen op doen met een manuele.
Hier komt de E30 ook goed van pas nu pa DKG op de 335 genomen heeft.
Gij zijt toch meer eene "5-man" als ik het mij goed herinner hé ?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baiden Bekijk BerichtenVergeet wel niet dat je hiervoor 18 jaar moet zijn.
Beter goed leren rijden met een automatique dan, en een paar uur rijschool doen om met een manuele te leren rijden imo.
Een paar vrienden van mij hebben het alleszins zo gedaan
Mijn ouders gaan mij sowieso inschrijven voor 20u les, dus dan kan ik al rijden met een manuele. Maar nadien wil ik verder rijden met manueel, anders riskeer ik misschien zoals mijn moeder het te verleren. Zij heeft haar examen met manueel gedaan en sindsdien reed ze altijd al automaat. Daarmee dat ik er graag een manuele auto bij wil, ik wel hem zelfs verzekeren op mijn naam enal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenE28 of E39
Hier komt de E30 ook goed van pas nu pa DKG op de 335 genomen heeft.
Gij zijt toch meer eene "5-man" als ik het mij goed herinner hé ?
Er is enkel 1 probleem; vind maar eens een E28 520i (Ideale mix tussen kosten en plezier van een 6cyl) in België. Je vind ze amper in deftige staat.
En ik ben (positief) jaloers op uw 320i, zalig om daar nu al mee kunnen rond te rijden. En idd, ik ben een 5-man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenInderdaad een E28
Er is enkel 1 probleem; vind maar eens een E28 520i (Ideale mix tussen kosten en plezier van een 6cyl) in België. Je vind ze amper in deftige staat.
En ik ben (positief) jaloers op uw 320i, zalig om daar nu al mee kunnen rond te rijden. En idd, ik ben een 5-man
Ook toffe bakken, Geert zijn broer heeft net een 525i gekocht en die is even snel als zijn E30 325.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenE34 zegt u niks ?
Ook toffe bakken, Geert zijn broer heeft net een 525i gekocht en die is even snel als zijn E30 325.
Helaas staat er nog niets vast dus eerst ouders overtuigen en op het gemak verder kijken voor/dromen over een E28.
Comment
Comment