...goed mogelijk hoor
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dagrijlichten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk BerichtenEn natuurlijk ook constructeurs die niet altijd alles even logisch maken.Uit respect voor de beheerder van dé site, hier géén perso-foto's ...
Mijn recentst gespotte Europese plaat =
2-EFT-538 op 05/10/2023 en dit op een MAN camionette te Kobbegem met als id: 27/09/2023
Mijn laatst gespotte Europese plaat met een 1 =
1-YXY-493 op een Renault te Haaltert op 27/02/2021
Mijn laatst gespotte oude Belgische plaat =
073-CFC op een Audi A1 te Dendermonde op 09/12/2015
www.vanityplates.be
Comment
-
Iedereen zou beter eerst is zijn handleiding lezen voor em op de baan komt. En ook, tegenwoordig is alles automatisch en daar gaat men dan ook op vertrouwen. Maar bijvoorbeeld. Als het wat klaar is en er is een dikke mist, dan gaan de automatische lichten ni aan en dan zie je er ook vaak rijden zonder licht. Super gevaarlijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk BerichtenMensen denken gewoon zelf niet meer na als ze per auto rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenIedereen zou beter eerst is zijn handleiding lezen voor em op de baan komt. En ook, tegenwoordig is alles automatisch en daar gaat men dan ook op vertrouwen. Maar bijvoorbeeld. Als het wat klaar is en er is een dikke mist, dan gaan de automatische lichten ni aan en dan zie je er ook vaak rijden zonder licht. Super gevaarlijk!2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Welk model astra? Zowel bij de J als K gaan de lichten aan als de ruitenwissers 4x 'meteen' achtereen gewist hebben met de regensensor.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenWelk model astra? Zowel bij de J als K gaan de lichten aan als de ruitenwissers 4x 'meteen' achtereen gewist hebben met de regensensor.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenBij de H weet ik het niet zeker. Das van voor mijnen tijd sinds da ik bij opel werk. :p2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denewprof Bekijk BerichtenNu deze morgen in de Citroën was het wel duidelijk een vrouwelijk persoon die leek zich van geen kwaad bewust ...
Een gelijkaardig verhaal enkele weken geleden, met parkeerlichten op inclusief de voorste mistlichten, typisch jonge gasten zeker ?
Maar doe gij of ik dat nekeer, direct een boete of minstens een berisping.
Och arm België zeker ?
Ik moet nu ineens aan het liedje denken van Admiral Freebee met: Too Much Of Everything ... Snap je ;-)
mistlichten vooraan mogen de dimlichten vervangen in geval van beperkte zichtbaarheid door het weer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenOf wanneer het regent. Als het regent en het is grijs weer zet ik mijn lichten ook altijd aan, alleen gaan dan de lichten van mijn Astra ook niet aan (sensor). Eigenlijk zouden ze de regensensor met de lichtsensor moeten 'verbinden' wanneer de regensensor (wat felle) regen detecteert dat de lichten dan ook gaan branden. Allee kan zijn dat het bij sommige auto's al is dat weet nu niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenKan idd zijn dat het bij de nieuwe auto's al beter is, maar of ze mist detecteren? Geen idee hoe ze dit kunnen toepassen. Toch wel gevaarlijk eigenlijk. Het valt me wel op hoe snel men gemak gewoon is, als ik in een auto stap zonder automatische lichten durf ik die al is vergeten.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenKan idd zijn dat het bij de nieuwe auto's al beter is, maar of ze mist detecteren? Geen idee hoe ze dit kunnen toepassen. Toch wel gevaarlijk eigenlijk. Het valt me wel op hoe snel men gemak gewoon is, als ik in een auto stap zonder automatische lichten durf ik die al is vergeten.
- zitpositie aanpassen
- zien of dat het een manuele of elektrische handrem is
- zien of dat het manuele / auto lichten zijn en al dan niet aanzetten
Kwestie van iets meer aandacht te hebben dan in uw eigen wagen. Maar het doet wel veel aan de zichtbaarheid. Soms zie ik dan mensen zonder drl's en het is toch merkbaar minder zichtbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenOh echt? Wist ik dus niet. Ik heb een h, nog net een model te vroeg dus.lets have some more member berries
Comment
-
Bij mijn C4 van 2007 gaan de lichten ook al automatisch aan wanneer de ruitenwissers werken.
Alleen bij mist moet je er zelf voor zorgen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment