Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drinken/Rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    zone kapellen ook zoiets, elke ploeg 2 uur per dag controleren op papieren en drank
    Ik sta er positief tegenover

Comment

• Ik herinner me van een tijdje terug nog berichten dat agenten zelf meermaals een ademtest hadden afgelegd om zo toch maar hun van bovenaf opgelegde quota te halen wegens gebrek aan personeel, gaat dat ditmaal anders zijn?

Ik ben zeker voorstander van de alcoholcontroles, zolang ze maar gericht zijn en een beetje doordacht opgesteld staan. Hier in de buurt zijn er een vijftal vaste locaties met per locatie minstens evenveel sluiproutes om ze te ontwijken dus een groot aantal chauffeurs die te diep in het glas hebben gekeken rijden sowieso om...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
        Ik herinner me van een tijdje terug nog berichten dat agenten zelf meermaals een ademtest hadden afgelegd om zo toch maar hun van bovenaf opgelegde quota te halen wegens gebrek aan personeel, gaat dat ditmaal anders zijn?

Ik ben zeker voorstander van de alcoholcontroles, zolang ze maar gericht zijn en een beetje doordacht opgesteld staan. Hier in de buurt zijn er een vijftal vaste locaties met per locatie minstens evenveel sluiproutes om ze te ontwijken dus een groot aantal chauffeurs die te diep in het glas hebben gekeken rijden sowieso om...

met onderstaande zouden ze zeker het quotom halen :

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• Ik drink nooit meer van men leven.
          Doe het gwn nie mensen ge voelt u veels te slecht.
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
            Ik drink nooit meer van men leven.
            Doe het gwn nie mensen ge voelt u veels te slecht.
            En volgende week sta je ladderzat bij een tentfuif te springen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
              En volgende week sta je ladderzat bij een tentfuif te springen.
              Neeeh ik drink echt nooit meer van men leven ik wil mij nooit meer onderkotsen in men slaap
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

Neeeh ik drink echt nooit meer van men leven ik wil mij nooit meer onderkotsen in men slaap

Comment

Ge krijgt brandwonden in uw gezicht van dat maagzuur he Altijd direct opstaan en er niet in blijven liggen tot de volgende morgen!
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Stel u voor dat ge zo een kotsattack krijgt als de flikken u tegenhouden voor te blazen
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

Stel u voor dat ge zo een kotsattack krijgt als de flikken u tegenhouden voor te blazen
                      Vorig jaar heb ik eens positief geblazen. Ik moest niet kotsen ofzo maar ik was vroeger naar huis gekomen omdat ik me misselijk voelde, bovendien denk ik ook wel dat het waarneembaar moet geweest zijn dat ik dronken was.

Nu, door de adrenaline-opstoot/stress (dacht dat ik mijn rijbewijs permanent zou verliezen) die ik kreeg omdat ik wist dat ik eraan ging hangen voelde ik mij plots totaal niet dronken meer, de misselijkheid was volledig verdwenen en ik kon perfect normaal doen.
                      Ik heb dan achteraf thuis zelfs nog een pint gedronken, dat bleek dan wel een minder goed idee.
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                        Vorig jaar heb ik eens positief geblazen. Ik moest niet kotsen ofzo maar ik was vroeger naar huis gekomen omdat ik me misselijk voelde, bovendien denk ik ook wel dat het waarneembaar moet geweest zijn dat ik dronken was.

Nu, door de adrenaline-opstoot/stress (dacht dat ik mijn rijbewijs permanent zou verliezen) die ik kreeg omdat ik wist dat ik eraan ging hangen voelde ik mij plots totaal niet dronken meer, de misselijkheid was volledig verdwenen en ik kon perfect normaal doen.
                        Ik heb dan achteraf thuis zelfs nog een pint gedronken, dat bleek dan wel een minder goed idee.
                        zwijg mij van pinten of eender welke drank met alchool ontdek trouwens net dat er nog kots achter men oor hangt
                        maar ik herken mij er wel in als pa mij komt halen van een fuif kan ik soms ineens wel trg normaal doen.
                        Last edited by Ambi; 15/12/2009, 19:19.
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

Stel u voor dat ge zo een kotsattack krijgt als de flikken u tegenhouden voor te blazen

1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• jammer van de carosserie

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Dronken vrouw ramt vier wagens

OUD-HEVERLEE - Aan de Naamsesteenweg werd in de nacht van woensdag op donderdag een ravage aangericht. De bestuurster verloor rond half twee de controle over het stuur.

Ze ging met haar auto uit de bocht en ramde daarbij een viertal geparkeerde voertuigen.

Omdat de wagen van de vrouw begon te roken, moest ook de brandweer ter plaatse komen. De vrouw had een beetje te diep in het glas gekeken en was naar eigen zeggen 'vergeten de bocht te nemen'.

Ze liep bij het ongeval verwondingen op.

(IBO)

Comment

Ja, man

Comment

• Gisterennacht zag ik dat ze op de oprit van de Ring in Antwerpen Zuid aan 't controleren waren. Toen ik een uur of 2 later terug voorbij kwam, was de controle gedaan maar stond er een heel rijtje auto's "geparkeerd" op de oprit, met enkele taxi's erbij
                                  AutoMinded.be

Comment

• jah, ik heb die ook nog zien staan ( allee de auto's, ni de taxi's )

Comment

• zaterdag voor de 3de keer in 2 maand moeten blazen.. De 3de keer save.
                                      Eindelijk een bob-sleutelhanger gekregen! Maar de hond heeft hem op gegeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                        zaterdag voor de 3de keer in 2 maand moeten blazen.. De 3de keer save.
                                        Eindelijk een bob-sleutelhanger gekregen! Maar de hond heeft hem op gegeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                          zaterdag voor de 3de keer in 2 maand moeten blazen.. De 3de keer save.
                                          er wordt echt wel werk gemaakt van het ongenoegen van de hardrijders dat zatten nooit gecontroleerd worden
                                          en das goe !

Comment

Working...
                                          X