Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drinken/Rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Laatste keer dat iemand nog een opmerking maakte over het feit dat ik een colaake wou bestellen op zijn kosten, heb ik dan maar een Rochefort 8 besteld.

Sjans dat ik niet moest rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
      3.10 tot 3.40 nikske op cafe met maten
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

die auto's spreken me wel aan

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Waar ik me blauw aan erger is:
        Ik drink NOOIT alcohol. en met NOOIT, bedoel ik ook NOOIT. Niet thuis, niet op café, niet op feestjes, restaurant ...

En telkens je in een groep mensen terecht komt die dat niet van je weten en je bestelt een cola/ice-tea terwijl iedereen een pint bestelt krijg je daar een hoop vragen op je af en moet je je daarvoor gaan verantwoorden.

Dat begint zo stillekesaan mijn voeten uit te hangen...
        De reden waarom je er steeds vragen over krijgt is volgens mij vooral omdat anderen het jammer vinden dat je niet net zoals hen kan genieten van een drankje en je dus iets lijkt te missen. Ikzelf heb ook de neiging om zo te denken bij iemand die geheelonthouder is al zal ik daar nooit een opmerking over maken laat staan vragen naar de reden ervoor.
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Dronken zijn op u eerste fuif en nie weten hoe ge zijt thuis geraakt is pas leuk
          maar mensen die drinken als ze teveel op hebben vind ik nie kunnen die voelen dat nog nie van hun eigen en worden agressief als ge t hun zegt
          mr 3 pintjes moet toch kunne meh dat hangt van persoon tot persoon af goeie raad van men broer u pens goet vol freten voor dat ge derop uit gaat
          Last edited by Ambi; 07/10/2009, 19:16.
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
            De reden waarom je er steeds vragen over krijgt is volgens mij vooral omdat anderen het jammer vinden dat je niet net zoals hen kan genieten van een drankje en je dus iets lijkt te missen. Ikzelf heb ook de neiging om zo te denken bij iemand die geheelonthouder is al zal ik daar nooit een opmerking over maken laat staan vragen naar de reden ervoor.
            ik heb compassie met mensen die hun eigen grenzen niet kennen.
            Nog meer met mensen die ze wel kennen en er steevast over gaan.

En ik WALG van de gedachte dat alcohol het enige is om genot te hebben of plezier te maken. Ik heb geen alcohol nodig om los onnozel te doen.
            Ik heb het niet persoonlijk tegen jou, want ik vind je een toffe gast, maar ik bedoel het heel algemeen.

Ik weet zeer goed wat alcohol kan aanrichten, als je wil kan ik er een heel topic aan spenderen, maar ik heb er geen energie meer voor, heb al te veel gezien. En het gaat deze keer niet om ongevallen, maar om sluipende verslaving met droevig eind. Doodgedronken.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
              Dronken zijn op u eerste fuif en nie weten hoe ge zijt thuis geraakt is pas leuk
              maar mensen die drinken als ze teveel op hebben vind ik nie kunnen die voelen dat nog nie van hun eigen en worden agressief als ge t hun zegt
              mr 3 pintjes moet toch kunne meh dat hangt van persoon tot persoon af goeie raad van men broer u pens goet vol freten voor dat ge derop uit gaat
              ow ja, nog iets saais aan mij (volgens jullie waarschijnlijk): ik heb een hekel aan controle over mezelf verliezen
              (omdat ik al genoeg zattekloten gezien heb met hun marginaal walgelijk gedrag)

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                ow ja, nog iets saais aan mij (volgens jullie waarschijnlijk): ik heb een hekel aan controle over mezelf verliezen
                (omdat ik al genoeg zattekloten gezien heb met hun marginaal walgelijk gedrag)
                ach jah ge hebt er altijd en overal wel een paar die nie mee willen doenmet de rest
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

Het is toch al een stuk verbeterd met vroeger. Dertigers en veertigers zijn in een zuipcultuur opgegroeid en zijn hardleerser op dat vlak.
                  Ik heb de *indruk* (in mijn omgeving toch) dat dit bij de tieners en twintigers een stuk minder is (op een harde kern margi's na misschien)
                  2.0 JTDm

Comment

Mja, mss niet dagelijks, maar er wordt nog veel afgezopen de dag van vandaag door de jongeren hoor

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Op school zelfs
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                        Het is toch al een stuk verbeterd met vroeger. Dertigers en veertigers zijn in een zuipcultuur opgegroeid en zijn hardleerser op dat vlak.
                        Ik heb de *indruk* (in mijn omgeving toch) dat dit bij de tieners en twintigers een stuk minder is (op een harde kern margi's na misschien)
                        lees eens de vijf posts boven de uwe en kijk ook eens naar de leeftijden.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

ach jah ge hebt er altijd en overal wel een paar die nie mee willen doenmet de rest
                          what's your point?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Ik stoor mij er ook wel aan dat er altijd mensen zijn die, nadat je hebt gezegd dat je met de auto bent, toch nog aandringen op nog 1 laatste pintje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                              what's your point?
                              In elk café hebt ge wel mensen die eenzaam in hun hoekske eene cola zijn aant drinken.
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

In elk café hebt ge wel mensen die eenzaam in hun hoekske eene cola zijn aant drinken.

't ventje van 15 gaat het eens gaan uitleggen ze

Comment

daar is nix mis mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten

't ventje van 15 gaat het eens gaan uitleggen ze
                                    hij mag nog gelijk welke leeftijd hebben, dit is een uitspraak die bewijst hoe goed hij zijn wereld kent

"eenzaam in een hoekje een cola zijn aan 't drinken"

1. het gaat hier niet over op café gaan
                                    2. eenzaam: ik ga nooit alleen naar café, da's voor mensen zonder leven
                                    3. ik heb al veel meer op café gezeten dan gij, en ik kan gerust zeggen dat ik de slimste ben. Als ik met zakenpartners eentje drink en ik hou het deftig, en zij niet, kom ik meer te weten van hen dan zij van mij. Maar da's iets dat jij met jouw super levensvisie niet zal snappen.

edit: trouwens, jij bent van Tongeren zie ik. Ik kom daar ook af en toe voor m'n werk. Als kenner, wat zijn de goede kroegen, niet de marginale café's waar mensen in hun eentje een cola zitten drinken in een hoekje.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Ik dacht vroeger ook dat ik nooit niks kon tegenkomen. Maar heb mijn lesjes wel geleerd. Nu beperk ik het. Of het is in het stad dat ik nog noodzakelijk eventjes rondrij snachts. Ook niet slim natuurlijk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                                        Ik heb mezelf voorgehouden om geen druppel alcohol te drinken als ik nog moet rijden.
                                        Idem. Ik vind dat het zwaarste misdrijf achter het stuur van een auto. Als we even afzien van dingen zoals een drive-by shooting en vluchtmisdrijf uiteraard.

Comment

wat als ik een dronken drive-by shooting doe met vluchtmisdrijf ?

want uit de wiskunde leren we dat negatief x negatief positief word he

Comment

Working...
                                          X