Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik herinner me van een tijdje terug nog berichten dat agenten zelf meermaals een ademtest hadden afgelegd om zo toch maar hun van bovenaf opgelegde quota te halen wegens gebrek aan personeel, gaat dat ditmaal anders zijn?
Ik ben zeker voorstander van de alcoholcontroles, zolang ze maar gericht zijn en een beetje doordacht opgesteld staan. Hier in de buurt zijn er een vijftal vaste locaties met per locatie minstens evenveel sluiproutes om ze te ontwijken dus een groot aantal chauffeurs die te diep in het glas hebben gekeken rijden sowieso om...
Ik herinner me van een tijdje terug nog berichten dat agenten zelf meermaals een ademtest hadden afgelegd om zo toch maar hun van bovenaf opgelegde quota te halen wegens gebrek aan personeel, gaat dat ditmaal anders zijn?
Ik ben zeker voorstander van de alcoholcontroles, zolang ze maar gericht zijn en een beetje doordacht opgesteld staan. Hier in de buurt zijn er een vijftal vaste locaties met per locatie minstens evenveel sluiproutes om ze te ontwijken dus een groot aantal chauffeurs die te diep in het glas hebben gekeken rijden sowieso om...
met onderstaande zouden ze zeker het quotom halen :
Stel u voor dat ge zo een kotsattack krijgt als de flikken u tegenhouden voor te blazen
Vorig jaar heb ik eens positief geblazen. Ik moest niet kotsen ofzo maar ik was vroeger naar huis gekomen omdat ik me misselijk voelde, bovendien denk ik ook wel dat het waarneembaar moet geweest zijn dat ik dronken was.
Nu, door de adrenaline-opstoot/stress (dacht dat ik mijn rijbewijs permanent zou verliezen) die ik kreeg omdat ik wist dat ik eraan ging hangen voelde ik mij plots totaal niet dronken meer, de misselijkheid was volledig verdwenen en ik kon perfect normaal doen.
Ik heb dan achteraf thuis zelfs nog een pint gedronken, dat bleek dan wel een minder goed idee.
Vorig jaar heb ik eens positief geblazen. Ik moest niet kotsen ofzo maar ik was vroeger naar huis gekomen omdat ik me misselijk voelde, bovendien denk ik ook wel dat het waarneembaar moet geweest zijn dat ik dronken was.
Nu, door de adrenaline-opstoot/stress (dacht dat ik mijn rijbewijs permanent zou verliezen) die ik kreeg omdat ik wist dat ik eraan ging hangen voelde ik mij plots totaal niet dronken meer, de misselijkheid was volledig verdwenen en ik kon perfect normaal doen.
Ik heb dan achteraf thuis zelfs nog een pint gedronken, dat bleek dan wel een minder goed idee.
zwijg mij van pinten of eender welke drank met alchool ontdek trouwens net dat er nog kots achter men oor hangt
maar ik herken mij er wel in als pa mij komt halen van een fuif kan ik soms ineens wel trg normaal doen.
OUD-HEVERLEE - Aan de Naamsesteenweg werd in de nacht van woensdag op donderdag een ravage aangericht. De bestuurster verloor rond half twee de controle over het stuur.
Ze ging met haar auto uit de bocht en ramde daarbij een viertal geparkeerde voertuigen.
Omdat de wagen van de vrouw begon te roken, moest ook de brandweer ter plaatse komen. De vrouw had een beetje te diep in het glas gekeken en was naar eigen zeggen 'vergeten de bocht te nemen'.
Gisterennacht zag ik dat ze op de oprit van de Ring in Antwerpen Zuid aan 't controleren waren. Toen ik een uur of 2 later terug voorbij kwam, was de controle gedaan maar stond er een heel rijtje auto's "geparkeerd" op de oprit, met enkele taxi's erbij
Comment