Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drinken/Rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    laatste 3 weken weer 2 keer mogen blazen

en van die opvoeding klopt, zelfde met snelheid natuurlijk, als vader met joelende kinderen op de achterbank van plezier omdat je snel rijdt...moet je later ook ni verwonderen dat zoon/dochter een pied lourd krijgt
    100 % eens bobo.

Controle is er na mijn mening veel te weinig,zag gister op telefact reportage over zweden,dat zou een ideaal voorbeeld voor belgie zijn iig.
    Ik heb mijn rijbewijs nu 4 jaar vast,en heb enkel 1x alcool controle gehad als ik welgetelt 3 weken mijn vast rijbewijs had (merksplas nvdr)
    Sindsdien nooit meer,en met vec reed ik 40.000 km / j,citroen 15.000/j .
    Papier controle heb ik met jaar dak met vec reed wel 2 x gehad,sinds dat jaar iig ook geen enkele andere controle geweten.
    Nu doe ik wel 95 % snelweg.

Comment

• vermits wij in kapellen de hoogste scores haalde bij bob-akties van belgie hebben wij erg veel controles op alcohol + het feit dat ik op uitgaansuren door apen-stad rijd maakt dat ik enorm veel mag blazen

Comment

laatste 3 weken weer 2 keer mogen blazen

en van die opvoeding klopt, zelfde met snelheid natuurlijk, als vader met joelende kinderen op de achterbank van plezier omdat je snel rijdt...moet je later ook ni verwonderen dat zoon/dochter een pied lourd krijgt
        Ik heb op 6 jaar tijd (+- 250.000km) welgeteld 1 keer moeten blazen. Schandalig weinig eigenlijk .

Comment

• Vorige week de eerste keer moeten blazen!
          Na 19 jaar en +1 miljoen km( werk en privé)
          Maar ik woon wel op den buiten ...

En een gele sleutelhanger gekregen

Comment

vermits wij in kapellen de hoogste scores haalde bij bob-akties van belgie hebben wij erg veel controles op alcohol + het feit dat ik op uitgaansuren door apen-stad rijd maakt dat ik enorm veel mag blazen
            Thans in mechelen,staan ze ook regelmatig,en 1 vd grootste controle posten staat zelfs nog geen 2 km van mijn deur,en passeer er altijd.
            Maar om 1 of andere reden,is ze net weg of is ze net toegekomen als ik thuis kom

Comment

• mikken rond 2 en 3 u smorgens bijna altijd prijs.

Comment

• Vandaag mogen blazen rond 12h30, safe weliswaar maar had niks bij van boorddocumenten
                Wagen staat te koop, staat op straat en papieren liggen in huis.

Bedankt aan de (vriendelijke) agent om me geen boete te geven!
                Aan 0° toch chapeau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                  mikken rond 2 en 3 u smorgens bijna altijd prijs.
                  Ook aan de volvo vermant ?
                  Klopt nu wel dat het meestal erna was,laatste keer was het 5 u smorgens in het weekend.
                  Tzal toch ke moetten lukken

Comment

vermits wij in kapellen de hoogste scores haalde bij bob-akties van belgie hebben wij erg veel controles op alcohol + het feit dat ik op uitgaansuren door apen-stad rijd maakt dat ik enorm veel mag blazen
                    Jij alleen bobo ?? Ik dacht dat alle Antwerpenaren echte blazers waren ????

Comment

• Iedereen moet zijn grenzen kennen. Sommigen zijn al zat na 2 pinten en de andere na 20pinten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        Iedereen moet zijn grenzen kennen. Sommigen zijn al zat na 2 pinten en de andere na 20pinten.
                        dat klopt maar tis niet omdat je niet zat bent dat je nog zou mogen rijden.
                        2015 BMW S1000R
                        2010 Renault Clio RS Cup
                        1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                          dat klopt maar tis niet omdat je niet zat bent dat je nog zou mogen rijden.
                          +1

Sent from my iPad 3 using Tapatalk

Comment

• Sinds dat ik met de auto rijdt. jaar of 5 nu ongeveer:

- 2x inbraakpreventies
                            - 7x blazen
                            - 2x drugscontrole.

Ik zie er een louche type uit zker
                            BMW X5 45e

Comment

• Een dertiger uit Begijnendijk heeft maandagavond blijk gegeven van een flinke dosis burgerzin toen hij een autobestuurder die dronken leek, eigenhandig deed stoppen. Bij controle door de politie bleek de autobestuurder inderdaad te veel gedronken te hebben. De politie deed vervolgens ook de motorrijder in het zakje blazen maar die bleek bloednuchter, zo meldt de Leuvense lokale politie.

Motorrijder stopt eigenhandig dronken bestuurder

11:36 BINNENLAND Een dertiger uit Begijnendijk heeft maandagavond blijk gegeven van een flinke dosis burgerzin toen hij een autobestuurder die dronken leek, eigenhandig deed stoppen. Bij controle door de politie bleek de autobestuurder inderdaad te veel gedronken te hebben. De politie deed vervolgens ook de motorrijder in het zakje blazen maar die bleek bloednuchter, zo meldt de Leuvense lokale politie.

De feiten speelden zich af op de Aarschotsesteenweg. De 37-jarige man uit Begijnendijk reed daar op zijn motor en zag een wagen over de weg zwalpen. De motorrijder ging voor de wagen rijden, remde en deed de wagen stoppen. De motorrijder vroeg de autobestuurder vervolgens om zijn sleutels af te geven, wat die laatste ook zonder tegenstribbelen deed.
                              De politie werd verwittigd en die liet de autobestuurder, een 56-jarige man uit Holsbeek, blazen. Daaruit bleek dat de vijftiger onder invloed van alcohol was. De man gaf toe dat hij in zijn toestand niet achter het stuur had mogen zitten.
                              De Leuvense politie looft de actie van de motorrijder maar heeft ook haar bedenkingen. "De motorrijder heeft niets verkeerd gedaan, integendeel", zegt woordvoerster Stephanie Gille. "Hij heeft zich nooit voorgedaan als politieman. De autobestuurder heeft zich ook zeer meewerkend getoond, die had perfect kunnen weigeren om te stoppen of zijn autosleutels af te geven. Anderzijds is het zeker niet de bedoeling dat burgers de taak van de politie gaan overnemen."
                              Ik was het niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Sinds dat ik met de auto rijdt. jaar of 5 nu ongeveer:

- 2x inbraakpreventies
                                - 7x blazen
                                - 2x drugscontrole.

Ik zie er een louche type uit zker
                                das met u verdacht voertuig he

Ik ben er vorig jaar ook eens uitgepikt door 2 gewapende flikken met machinegeweren. Zochten voortvluchtigen.

Voor de rest op 4 jaar tijd nog nooit moeten blazen(1x papiercontrole 3jaar terug)

Rij toch vaak 's nachts en 's avond en nog nooit tegengekomen.

Ik drink max 2 alcoholische dranken als ik met de auto moet rijden. Maar dan wel altijd in het begin van de avond, nooit als ik knal erna in de wagen moet stappen.
                                Zo zijn er hier wellicht heel wat maar die dat misschien niet durven toegeven.
                                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                                  Ik drink max 2 alcoholische dranken als ik met de auto moet rijden. Maar dan wel altijd in het begin van de avond, nooit als ik knal erna in de wagen moet stappen.
                                  Zo zijn er hier wellicht heel wat maar die dat misschien niet durven toegeven.
                                  Als ik dan al iets van alcohol drink dan doe ik het ook wel zo, aan het begin van de avond en dan daar na niks meer.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Inbraak preventie heb ik ook eens gehad met mijn 1ste wagen,vlak aan de oprit van de e34 in lille .
                                    Heb er toen wel even gestaan,had wel een vlindermes bij,maar dat zat in het dak,boven de leeslampjes.
                                    Die oudere auto's kon je nog eens wat verstoppen (in mijn geval uit eigen veiligheid/was weer een tijd met veel zever in bepaalde streken waar ik voorbij moest)
                                    Niet dat zoiets zou helpen,maar wel op je gemoed.

Comment

• Wat een moraalridders hier weeral .
                                      Ga naar om het even welke discotheek en de flessen alcohol vliegen je om de oren.
                                      95% van de mensen zie je alcohol drinken en de parkings staan vol wagens.

Veel taxi's zie je daar niet aan- en afrijden. Het zou zeer uitzonderlijk zijn dat alle leden van Autoforum tot die 5% zouden behoren.
                                      Ik behoor er allezins niet toe, ik ga nooit strontzat rijden maar 1 à 2 glazen alcohol per uur mag geen probleem opleveren.

's Nachts liggen de wegen er ook verlaten bij...

Comment

• Ik drink ook maar ga nooit strontzat rijden. Meer als 4 glazen drink ik wel niet als ik moet rijden.

Comment

• Volgens mij trekken de huidige controles op niets.
                                          Als ik zie hoeveel er "zat" vertrekken vanuit sporthallen,cantines,clublokalen,....
                                          Wanneer je bij een discotheek heel de tijd controles uitvoert dan trek je zeker de helft van de rijbewijzen in.
                                          Als er dan al eens een controle gedaan wordt dan trekken de uren dat ze er staan gewoon op niets.De controles die ik al heb gehad
                                          zijn altijd zaterdagavond rond 22u;dan controleer je enkel mensen die gaan eten zijn en misschien 3 wijntjes hebben gedronken.
                                          De echte drinkers blijven buiten schot.

Comment

Working...
                                          X