Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drinken/Rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hasselt: Bestuurder betrapt met 4,05 promille in bloed (13 juli 2016)

http://www.limburgnieuws.be/hasselt/...n-bloed-a.html

Comment

• How jong wat heeft die wel niet gedronken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        How jong wat heeft die wel niet gedronken
        Alcohol?

Comment

• Neenee, de vraag is wat hij niet gedronken heeft.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Snap dergelijke types toch niet hoor. Je bent met een potentieel moordwapen onder baan dat je even in dronken toestand gaat besturen. Waar is je zin voor verantwoordelijkheid dan?
            Op het werk van mijn vriendin zijn er ook zoveel. Feestje, je ziet dan de man en vrouw lustig drinken tot ze alletwee teveel op hebben en dan aan elkaar vragen: wie is er bob :-s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
              Snap dergelijke types toch niet hoor. Je bent met een potentieel moordwapen onder baan dat je even in dronken toestand gaat besturen. Waar is je zin voor verantwoordelijkheid dan?
              Op het werk van mijn vriendin zijn er ook zoveel. Feestje, je ziet dan de man en vrouw lustig drinken tot ze alletwee teveel op hebben en dan aan elkaar vragen: wie is er bob :-s
              Dat ge u al zo lam zuipt zegt al genoeg over de verantwoordelijkheidszin, los van of ge daarna nog een voertuig gaat besturen.

Comment

• Het interessante hieraan is dat op dit forum bijvoorbeeld iedereen drinken en rijden afkeurt. En terecht.

En als ge dan op HLN of zo iets leest van alcoholcontroles, die marginalen daar die vinden dat dan burgertje pesten. Een pure schande, de politie zou beter boeven pakken (dat soort kleutertaal en cafépraat).

Elke avond ziet ge hier de zatlappen uit de café komen en dan rijden ze gewoon thuis. Ah ja, opt gemak hee. Of via de veldbanen. Hik. Ge moogt ook niks meer. Als ze u pakken, dan moet ge weer een boete betalen (boete, dat is het eerste waar ze aan denken. Dat ze een accident kunnen krijgen, daar denken ze nog niet eens aan. Ah nee, want ze zijn pas zat (volgens zichzelf) na 10 pinten. Waggel waggel.

Er moet echt een mentaliteitswijziging komen bij de oudere garde op vlak van rijden en drinken:

- sensibiliseren
                - publiek afkeuren
                - meer controle
                - effectieve opvolging van de straf
                - bij recidivisme celstraffen of effectief wagen afnemen.

Comment

• Gewoon goed, zwaar en effectief straffen zoals je al een stuk aanhaalt, zal al veel doen.
                  De modale Belg lacht gewoon met het gerecht, en heeft een mentaliteit 'dat je toch niet gestraft wordt'.

Comment

• Kantine's van "sportclubs" zijn steevast ho(o)f(d)leveranciers van dronken chauffeurs. Onbegrijpelijk, maar sociaal aanvaardt.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk Berichten
                      Het interessante hieraan is dat op dit forum bijvoorbeeld iedereen drinken en rijden afkeurt. En terecht.

En als ge dan op HLN of zo iets leest van alcoholcontroles, die marginalen daar die vinden dat dan burgertje pesten. Een pure schande, de politie zou beter boeven pakken (dat soort kleutertaal en cafépraat).

Elke avond ziet ge hier de zatlappen uit de café komen en dan rijden ze gewoon thuis. Ah ja, opt gemak hee. Of via de veldbanen. Hik. Ge moogt ook niks meer. Als ze u pakken, dan moet ge weer een boete betalen (boete, dat is het eerste waar ze aan denken. Dat ze een accident kunnen krijgen, daar denken ze nog niet eens aan. Ah nee, want ze zijn pas zat (volgens zichzelf) na 10 pinten. Waggel waggel.

Er moet echt een mentaliteitswijziging komen bij de oudere garde op vlak van rijden en drinken:

- sensibiliseren
                      - publiek afkeuren
                      - meer controle
                      - effectieve opvolging van de straf
                      - bij recidivisme celstraffen of effectief wagen afnemen.
                      Als ge ooit in de politiek gaat, laat het me weten. Mijn stem heb je.

Te snel rijden, dat is tegenwoordig stigmatiserend. Dit moeten we bekomen voor drinken en rijden ook.
                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk Berichten
                        Het interessante hieraan is dat op dit forum bijvoorbeeld iedereen drinken en rijden afkeurt. En terecht.

Op Facebook heb je zo een pagina 'politiecontrole' wat je daar soms leest in de commentaren... onlangs waren ze zelfs aan het 'stoefen' tegen elkaar van hoeveel ze wel niet gedronken hadden en daarna nog met de auto gingen rijden.

Overigens pakt de politie het ook verkeerd aan imo. In Corsendonk heb je het Corsendonks hof, waar op zondag menig 60 plussers hun pintjes en trappisten gaan drinken en uiteraard zijn ze daar met de auto want fietsen gaat op die leeftijd al wat minder goed. Als ze daar eens zouden staan controleren hebben ze de ene na de andere. Maar nee, waar staan ze? Juist, op plaatsen waar ze altijd staan en waar iedereen het ook verwacht dat ze daar staan en dus die plaats ook gaan vermijden..
                        2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• "Niets gedronken" en toch record voor politierechtbank: 5,4 promille :

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2848918/2016/09/03/quot-Niets-gedronken-quot-en-toch-record-voor-politierechtbank-5-4-promille.dhtml

Comment

• Dat ze doen wat ze willen, maar kom zo 1 tegen. Met een klein auto komt dat aangevlogen,niks reserve PK. Gehaast,geen tijd,super goed gevoel. Gaat dat nog vlug 2 auto's voorbijsteken met een tegenligger in't zicht.
                            Omdat ik in de 2° auto zit heb ik moeten remmen. Die gast sleurt meerdere mensen de dood in.
                            Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

• Hier zat er op de hoek van de straat weer 1 in de haag. ( met betonnen muurtje in de haag )

Ze was gaan tanken maar was int slaap gevallen ( maar wel de 2 bochten ervoor kunnen nemen )
                              Dan kwam ze van haar werk waar ze al 24u aant werken was.

Dan wast een catering waar ze maar 2 cavas gedronken had.

Opt einde agenten erbij en was zwaar beschonken ....

Comment

• Met 6,4 promille alcohol op spoed : “Vorig record lag op 6,2 promille” :

Op de spoedafdeling van het Onze-Lieve-Vrouwziekenhuis van Aalst is in de nacht van vrijdag op zaterdag een jongeman van 21 opgenomen met 6,4 promille alcohol in zijn bloed. "Volgens de dokter op spoed was dat het hoogste dat hij in zijn carrière tegenkwam", zegt de moeder van de jongen. "Het vorige record was 6,2 promille."

ja santé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                                  Met 6,4 promille alcohol op spoed : “Vorig record lag op 6,2 promille” :

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ille~a75d06d8/

ja santé
                                  Die moet nogal een blaas hebben... 33 pinten x 25 cl = méér dan 8 liter, of een emmer bier. De zeikstraal.
                                  Ik vraag me af hoe ge dat kunt blijven binnen kappen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P.

Die moet nogal een blaas hebben... 33 pinten x 25 cl = méér dan 8 liter, of een emmer bier. De zeikstraal.
                                    Gewoon eens proberen Maurice.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Ik heb toch al gasten geweten die zulke dingen kunnen. Ge kunt tijdens 't zuipen ook eens gaan kotsen en pissen hé. 8 liter bier in een maag gaat bij niemand denk ik.

Comment

• Ik kende enen en die kon 50 potten pakken per dag. Hij sliep niet meer in zijn bed, maar in een zetel met steeds een glas bij hem. Is ni oud geworden zulle.

Comment

• Opletten dat er nog wat bloed in uw alcohol zit ook he
                                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Working...
                                          X