Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rijden met een "L"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    en natuurlijk spiegels afstellen doe je als laatste: eerst zithouding, stuur, en dan pas spiegels

als laatste indien mogelijk bij de auto: hoogte gordel afstellen

zithouding instellen (want dat hebben veel mensen dus niet door hoe dat moet, zelfs autojournalisten niet als ik hun commentaar lees)

1. lengte instellen: linkerbeen moet nog wat gebogen staan zodat men vlot het ontkoppelingspedaal kan indrukken
    2. rugleuning: polsen moeten ongeveer op de bovenste stuurrand liggen met schouders tegen de rugleuning. Rugleuning moet altijd recht genoeg staan.
    3. hoogte: zonneklep naar beneden en men moet daar net kunnen onderzien. Anders heeft zonneklep geen enkele nut bij laagstaande zon
    4. hoogte hoofdsteun: bovenzijde hoofd komt gelijk met bovenzijde hoofdsteun. Indien niet mogelijk wegens te grote lengte, hoofdsteun zo hoog mogelijk
    handig maar dan ben ik eigenlijk te groot voor met een bmw e91 te rijden. zonneklep na beneden en ik heb geen goed zicht meer. maar mijn zithouding is niet 100 % in men focus
    Last edited by J_o_n_a_s_; 23/07/2014, 23:00.
    RIP Den borre!

Comment

• dan stelt ge uw stoel zo in dat ge goed zit, onthoudt ge dat van uw zonneklep en stelt ge die schuiner in als ge die nodig hebt

't is een richtlijn die ge niet altijd kunt toepassen. Grote mensen hebben soms ook problemen in de leswagens om het goed ingesteld te krijgen. Ik ben dan ook al gene kleine en dan is het voor de examinator niet altijd evident om achter ons te zitten
      www.peugeotforum.be

Comment

• Heb me zelf en zonebril van verduistering 2 en laat deze in de auto liggen geen zonneklep meer nodig.
        RIP Den borre!

Comment

Working...
        X