Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verplicht ritsen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ritsen:

"Vanaf het oranje aankondigingbord F79 passen weggebruikers op de rijstrook die eindigt hun snelheid aan aan de snelheid van de voertuigen op de rijstrook waar zij naar toe moeten. Het vlotst gaat het als er vanaf dit bord niet meer wordt ingehaald of voorbijgereden, en iedereen in elke rijstrook voldoende afstand houdt op zijn voorligger."

Maar hoe kan je vooraan in de rij geraken als er rechts al een file van 1 km staat en je dezelfde snelheid moet aanhouden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
      Een ritspaal zetten?
      Hier moest ik toch even om lachen.
      Last edited by ; 19/11/2009, 13:21.

Comment

Best dat ze dat eindelijk verplichten.

Hoewel ik het voor een stuk ook spijtig vind, nu is het vaak zo leuk om een hele rij wachtende schapen voorbij te rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten

Hoewel ik het voor een stuk ook spijtig vind, nu is het vaak zo leuk om een hele rij wachtende schapen voorbij te rijden
          Tja, kip en ei he...
          Door dat soort "ik wil in het laatste gaatje"-gedrag wek je bij veel mensen de reactie op van "die laat ik niet tussen want die wil zijn beurt niet afwachten".
          Als je je snelheid gewoon aanpast aan de file naast jou, ga je daarentegen in 90% van de gevallen probleemloos kunnen invoegen.
          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Als ze links al van 500 meter op voorhand stilstaan en het rechtervak is zo goed als vrij, dan rijd ik vlot door tot aan de versperring. Als er dan een pipo mij niet wil doorlaten, vind ik ervoor of erna wel een gaatje.

Comment

't is goe dat het teken van hoffelijkheid wet is geworden, maar ik in de praktijk zal er weinig veranderen vrees ik. Hiervoor is controle nodig en dit krijgt (terecht) geen prioriteit.

Comment

Inderdaad, EINDELIJK. Ik heb mijzelf serieuze cohones moeten kweken om komende van de Craeybeckx in te voegen toen ik net mijn rijbewijs had hoor. Eens gekweekt gaat het wel vlotjes moet ik zeggen hoor, niet echt problemen mee.
                Last edited by ; 14/12/2009, 14:28.

Comment

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                  X