Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik was een maand geleden een keer op een site aan t kijken en ik las dat de overheid in bulgarije of hongarije, ik weet het al ni meer, voor de ziekenhuizen 32 porsche cayenne S 'en had aangekocht voor als er plaatsen zijn die te hobbelig of te gevaarlijk zijn voor met 'gewone' ambulances
ik was een maand geleden een keer op een site aan t kijken en ik las dat de overheid in bulgarije of hongarije, ik weet het al ni meer, voor de ziekenhuizen 32 porsche cayenne S 'en had aangekocht voor als er plaatsen zijn die te hobbelig of te gevaarlijk zijn voor met 'gewone' ambulances
En waar precies leggen ze de 'patiënten' dan, zo lang is een Cayenne ook niet, achterste zetelrij eruit?
foto van de hoogte van de autopomp, de zetel is ongeveer mijn lengte (+- 1.8 meter). Onze chef (grijze t-shirt) kon er bijna niet in, de eerste trap was nogal hoog .
De ambulance op onderstaande foto wordt ingezet op de werkterreinen van Porsche. Dankzij de luchtvering, sperdifferentieel en 4x4 aandrijving is deze ambulance een perfect voertuig om op moeilijke plaatsen te komen.
De ambulance op onderstaande foto wordt ingezet op de werkterreinen van Porsche. Dankzij de luchtvering, sperdifferentieel en 4x4 aandrijving is deze ambulance een perfect voertuig om op moeilijke plaatsen te komen.
Veel info m.b.t. de Bulgaarse ambulances is er niet te vinden en de informatie is niet altijd correct.
De regering van Bulgarije zou er in ieder geval mee ingestemd hebben om een lening bij de wereldbank af te sluiten voor de aanschaf van 32 nieuwe Porsche Cayenne ambulances. Deze zouden worden ingezet om onherbergzame gebieden te bezoeken.
Ondanks het feit dat Minister van volksgezondheid Radoslav Gaydarski beweert dat Porsche het scherpste voorstel deed, zou het Bulgaarse volk hier niet gelukkig mee zijn, aangezien de gezondheidszorg enorme schulden heeft en niet eens voldoende medicijnen op voorraad heeft.
De meeste sites die hierover berichten (voornamelijk Nederlandse, Spaanse en Engelse), tonen onderstaande foto:
Deze foto is echter niet die van de Bulgaarse ambulance daar het, als ik het goed voorheb, om een Russisch politie voertuig gaat.
Ook wat de prijs van het voertuig betreft, is er een groot verschil naargelang de bezochte site. Deze varieert (van 85.000 euro tot 113.000 euro).
Een Roemeense site publiceert, net als de meeste Roemeense websites deze foto:
Comment