Was nog een negatief punt aan die Cayenne dat ik expres ben 'vergeten' te vermelden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Voertuigen hulpdiensten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk BerichtenVOLKSWAGENS GEVRAAGT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenZij de daar nu weer met uw volkswagens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenwow das echt een sjiek ding, de face lift zelf. knap seg
welke motor ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtensjiek , toffe motor !
propere ambulance
heb je daar voor gezorgt ?
Met de werking van de signalisatie heb ik me bezig gehouden, ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenDat MUG-voertuig is omgebouwd in Duitsland bij Miesen.
Met de werking van de signalisatie heb ik me bezig gehouden, ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenwerking ? ow zekers , den elektriek ?
Deze is programmeerbaar via software waardoor het aangaan van het blauw, wit of oranje van de signalisatie kan worden bepaald en gewijzigd.
Zo kan je de verschillende lichtniveaus van de lichtbalk instellen, bepalen dat het wit in de lichtbalk enkel aangaat wanneer de sirene aanligt en dat het wit en de sirene weer automatisch uitslaan en je naar een lager lichtniveau gaat (met minder blauw) wanneer je de handrem aantrekt (een van de mogelijkheden).
Comment
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenknap seg , alles meegespoten (zelf de grille)
veel te schoon materiaal é
Comment
Comment