Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Voertuigen hulpdiensten
Collapse
X
-
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichtenputain, zie hoe die kerel de wet effe overtreed, de laatste seconden
Dioe filmpjes doen me zo hard verlangen naar een echte intevrentie, het laatste half jaar niks anders gehad dan enkele wateroverlasten en stormschade. Zo'n interventie met sirene en stress en adrenaline samen is toch zoooooo zalig. Man, ik krijg kippevel als ik die filmpjes zie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenIk doe dat met de auto als het dringend is .
Dioe filmpjes doen me zo hard verlangen naar een echte intevrentie, het laatste half jaar niks anders gehad dan enkele wateroverlasten en stormschade. Zo'n interventie met sirene en stress en adrenaline samen is toch zoooooo zalig. Man, ik krijg kippevel als ik die filmpjes zie
sindsdien erg kalm in Tongeren....
Volgende week ben ik weer van wacht, wie weet een autobrandje of zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenHet is voor mij toch ook al weer 3 weken geleden, een gasgeurtje....
sindsdien erg kalm in Tongeren....
Volgende week ben ik weer van wacht, wie weet een autobrandje of zo1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenBij ons was het eergisterennacht megadruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenAaah, da's wanneer m'n tongerse connectie Officier van dienst is bij Brw A'werpen he
In alle geval we waren nog maar net op de ene interventie of er was al een andere te doen.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Last edited by McClane; 07/09/2007, 09:05.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Vanmiddag gekiekt wegens VKO met geknelden:
Omstreeks 13u werd BW Tongeren gealarmeerd voor een ongeval met geknelden te Zichen Zussen Bolder.
Ploeg van wacht kwam ter plaatse met:
Bevrijdingswagen (ikke)
TAP Mercedes Atego
CoDo VW
Lokale politie
3 - tal ambulances
Mug Vezalius Tongeren.
Bij aankomst waren de slachtoffers reeds uit het voertuig, en hebben we het nodige gedaan om alles te beveilgen.
Nota: erg opvallend hoe Nederlandse Auto's niet aan de kant gaan bij het naderen van een brandweervoertuig. Zo fel gewend aan de 3-toon? Erg vreemd...
Onze nieuwe Atego (mag binnenkort binnen voor nieuwe banden + schokdempers!!! )
En ikzelf, derde brandweerman van rechts te beginnen
foto's: ©rubenket.be
Comment
-
ideetje voor de volgende AW-meeting! toch genoeg flikken hier op het forum (No Offence )
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autowereld.comPorsche Cayenne als brandweerauto
maandag 17 september 2007
Porsche heeft een speciale Cayenne S brandweerauto geschonken aan de stad Moskou. Porsche wil met deze 385 pk sterke brandweer-Cayenne de stad bedanken voor de soepele samenwerking voor de bouw en opening van een nieuwe Porsche-vestiging in Moskou. De stad Moskou bestaat 860 jaar en is dit jaar bovendien een Porsche-vestiging rijker geworden. Om deze beide feiten te vieren heeft Porsche een speciale Cayenne brandweerauto aan de stad geschonken. De Cayenne S is met zijn 385 pk sterke V8 ongetwijfeld één van de snelste brandweerauto´s ter wereld. Voor de gelegenheid is de Cayenne gespoten in brandweerauto-rood, voorzien van bestickering en uiteraard de nodige extra verlichting. Om de auto ook daadwerkelijk in te kunnen zetten is bij Porsche is Zuffenhausen ook binnenin de auto het nodige veranderd. Zo werden diverse gereedschappen ingebouwd en is de auto voorzien van een beademingsmachine.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Comment