Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voertuigen hulpdiensten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
    Kanne? Richting 20km met heuvels/bergen...soms zelfs holen en spelonken (mergelgrotten...)
    15 à 20 is normaal gezien, mits goede zender/antenne geen probleem...

Je moest eens weten wat sommigen met een gewone draagbare zender allemaal ontvangen

Comment

• Toen wij nog analoge posten hadden konden we soms ontvangen tot in Maldegem. Enige vereiste mooi open weer.
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Idd,

Nu, pas op....ik denk dat het een functie kan hebben voor een CP-OPS...zolang je de mannen op het veld maar een analoge radio geeft...

Bij ons heeft ASTRID dan wél weer nut wegens groooote regio.

Bijvoorbeeld: als wij een interventie hebben in Kanne, dan raken wij met analoge posten niet tot in VP, en moeten we werken met tussenzender....met ASTRID: no problem.

Ik zie ASTRID dus vooral als logistiek middel om coördinatie te doen, niet meer dan dat
        Met onze astrid postjes kan je buiten de TETRA ook naar de Direct Mode gaan.

Dus de mensen in het gebouw hebben geen ontvangst met ASTRID => gaan naar DMO.
        Er blijft iemand bij de auto en die heeft een DMO postje en kan dan alles doorspelen via TETRA ( ASTRID ).
        Is een tussenstap maar het wordt blijkbaar bij Yoda zo nu gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
          Met onze astrid postjes kan je buiten de TETRA ook naar de Direct Mode gaan.

Dus de mensen in het gebouw hebben geen ontvangst met ASTRID => gaan naar DMO.
          Er blijft iemand bij de auto en die heeft een DMO postje en kan dan alles doorspelen via TETRA ( ASTRID ).
          Is een tussenstap maar het wordt blijkbaar bij Yoda zo nu gedaan.
          DMO heb je inderdaad ook....maar wordt da bij ons gebruikt in heetst van de strijd?

+ Die draagbare postjes zijn klein! Als ge uw interventiehandschoenen aan hebt, vol roet en slijk, en ge moet daan gaan zitten klooien met da idioot draaicirkeltje aan de achterkant...kaka!

Comment

DMO heb je inderdaad ook....maar wordt da bij ons gebruikt in heetst van de strijd?

+ Die draagbare postjes zijn klein! Als ge uw interventiehandschoenen aan hebt, vol roet en slijk, en ge moet daan gaan zitten klooien met da idioot draaicirkeltje aan de achterkant...kaka!
            Das waar
            veel tijdverlies en ik vind de knopjes op onze Motorola postjes al klein .

Het zou niet mogen, het zou overal en altijd moeten werken

Comment

• Knappe beelden: camera vóór brandweer ter plaatse!!

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Deze hoort hiert ook wel thuis zeker?

Comment

• Nieuwe zware materiaalwagen brandweer Beveren

edit : merci Yoda

Last edited by McClane; 21/11/2007, 21:38.
                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                    Nieuwe pompwagen brandweer Beveren

Da's een zware materiaalwagen, vergelijkbaar met de GIW van Borgerhout of die zware van Brussel

Desalniettemin: geil ding!!

Comment

• VW Tiguan voor de brandweer van Charleroi

Comment

• 4 stuks 8O
                        Eerlijk gezegd vind ik deze auto's wat klein voor brandweer :S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dieterius Bekijk Berichten
                          4 stuks 8O
                          Eerlijk gezegd vind ik deze auto's wat klein voor brandweer :S
                          Klein?

Dit zijn naar alle waarschijnlijkheid wagens voor:

Achterwachten, dienstvoertuigen voor preventie, officiers....

Enkel transport van manschappen vermoed ik dus.

Comment

Klein?

Zouden het echt geen autopompen kunnen zijn of ladderwagens?

1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                              Zouden het echt geen autopompen kunnen zijn of ladderwagens?

Hooguit dompelpompwagens of trapladderwagens.

Comment

Klein?

Als dienstvoertuigen en voor officieren zie ik het dan wel weer, maar om ze te gebruiken voor zware interventies heb ik er mijn vragen bij...

Maar wie ben ik om daar een oordeel over te vellen, ik werk niet bij de hulpdiensten é ;-)

Comment

• Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                                  VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                                  VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                                  Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                                  Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                                  Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Comment

• nu kan ik weer met een gerust hart bij men vriendin gaan slapen
                                      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Wat doen deze jongens precies ?

Comment

• Een dienst op low budget?

Comment

Working...
                                          X