Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'mijn' firetruck is een pegaso schuim/pompwagen met een watertankje van ik dacht 3m³ en een schuimtank van - sla me dood - 500 liter
pomp kan hoge en lage druk leveren
op het dak 1 schuimmonitor en 1 watermonitor
Maar water spuiten terwijl de illigalen meekijken. Het ding kan water, schuim en poeder spuiten en heeft ook een zelfprotectie systeem.
Die Steyr is ook iets zeer speciaals. Wordt bij een crash of ramp idd gebruikt als veldhospitaal. Op het dak heeft hij een omhoogklappend panneel zodat gewonden en hulpverleners kunnen zien dat het een veldhospitaal is.
Je mag natuurlijk, ben je toevallig ook pompier of gewoon fan?
Die specs zien er niet slecht uit. Je kan al een redelijke brand tegenhouden daarmee imho.
Fan. Mss dat ik wel eens bij de brandweer ga.
Idd. Op vol vermogen is je tank binnen de 2 minuten leeg, maar dan spuit je tenminste ook een serieus debiet.
Je mag natuurlijk, ben je toevallig ook pompier of gewoon fan?
Die specs zien er niet slecht uit. Je kan al een redelijke brand tegenhouden daarmee imho.
Voor 'gewone' brandbestrijding is zoiets waardeloos he....op enkele minuten ben je leeg....en dat kan je niet bijhouden met pendelende TW's van 8000l he
Ideaal voor een vliegtuigcrash, waarbij een vuur binnen enkele seconden onder controle moet zijn => snel en veel.
Comment