Morgen FULDA!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Voertuigen hulpdiensten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEen klein beetje uitleg graag?
Comment
-
In Fulda vindt jaarlijks RETTmobil plaats, een beurs voor hulpdiensten, gaande van medisch materiaal tot voertuigen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenIn Fulda vindt jaarlijks RETTmobil plaats, een beurs voor hulpdiensten, gaande van medisch materiaal tot voertuigen...
http://www.rettmobil.com/
Niet echt de meest fantastische autobahnen richting ginder, maar soit
Ik dacht eerst, die heeft het over een of ander nieuw model van opel ofzo, de Opel Fulda
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNiet echt de meest fantastische autobahnen richting ginder, maar soit
Ik dacht eerst, die heeft het over een of ander nieuw model van opel ofzo, de Opel Fulda
Geen Opel Fulda dus, maar RETTmobil.
RETTmobil is de grootste internationale vakbeurs op het gebied van de hulpverlening. Ambulances zie ik hier al zoveel, maar ik vind de brandweervoertuigen (vooral de vrachtwagens) echt spectaculair.
Zal hier zeker een aantal foto's posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenHehe, nee klopt. Ik vertrek dan ook zeer vroeg...
RETTmobil is de grootste internationale vakbeurs op het gebied van de hulpverlening. Ambulances zie ik hier al zoveel, maar ik vind de brandweervoertuigen (vooral de vrachtwagens) echt spectaculair.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZeker doen, en goeie reis he, trap is lekker door maar be careful
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenUiteindelijk toch niet geweest. Maar ik zal zien of ik ergens aan foto's geraak.
Karin toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKarin toch
Om daar met een grieperig gevoel een beetje in de regen te gaan lopen...
Nee, ik zag het niet zitten.
De beurs vindt elk jaar plaats, dus volgend jaar beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenRotslecht weer en mijn vrachtwagens stonden buiten.
Damn dat moet vet zijn om dat te kunnen zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDamn dat moet vet zijn om dat te kunnen zeggen
Heb er zelfs geen foto's van...
Heb daarnet mogen horen dat ze daar toch niet voor in de gietende regen gingen staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenHehe, nee klopt. Ik vertrek dan ook zeer vroeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenIs interschütz niet vetter? Maar da's om de 4 jaar zekers?
Maar ze vindt maar om de 5 jaar plaats.
In 2005, was ik erbij in Hannover, de volgende vindt plaats in Leipzig van 7 tot 12 juni 2010.
Ik veronderstel dat het er gewoonweg van afhangt waarom je naar die beurzen gaat. Wat je interesses zijn.
Op XPO112 had iedereen het over Fulda. Waarschijnlijk is die beurs bekender omdat ze elk jaar plaatsvindt.
Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest (voornamelijk voor de ambulance van Beerse die bij BAUS stond en die van Aalst op de HOSPIMOBIL stand, beide uitgerust met Code3 materiaal). Ik had toen gedacht dat het groter zou zijn...
Comment
Comment