Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe nummerplaten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Kennis gaat er vandaag of morgen al een paar aanvragen

450-SEL
    220-SEB
    300-SEL

En ik blijf hopen op 190 EVO

Comment

zalig!!!!!
      325-BMW
      325-CAB
      BMW E10 1600ti 1967
      BMW E10 2002tii 1973
      BMW E30 325i sedan 1986
      BMW E36 318is cabrio 1995
      BMW E36 320i cabrio 1994
      BMW E91 318d touring 2006
      MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

ik zou graag zo'n nieuwe gepersonaliseerde nummerplaat aanvragen (allé, als mijn combinatie nog niet in gebruik is natuurlijk)

weet hier iemand soms hoe dat concreet in z'n werk gaat?
        op de website van DIV staat : Stuur uw aanvraag met het gewenste nummer naar de DIV - Dienst Gepersonaliseerde kentekenplaat

Gaat dat dus ook gewoon per post? maar er staat geen adres bij, is dat dan naar Brussel of een regionaal kantoor?

Bellen naar de centrale infokiosk is blijkbaar ook niet ideaal (lange wachttijden)
        Kan moeilijk efkes op m'n werk een half uur of meer aan de telefon hangen

Gaat het dus ook gewoon met de post? of krijg je daar geen respons op (ambtenaren e )
        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
          Dus ze gaan tóch nog eerst ongebruikte nummerplaten opnieuw uitgeven
          cool, ik wil wel een 5-tekens nummerplaat !
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
            ik zou graag zo'n nieuwe gepersonaliseerde nummerplaat aanvragen (allé, als mijn combinatie nog niet in gebruik is natuurlijk)

weet hier iemand soms hoe dat concreet in z'n werk gaat?
            op de website van DIV staat : Stuur uw aanvraag met het gewenste nummer naar de DIV - Dienst Gepersonaliseerde kentekenplaat

Gaat dat dus ook gewoon per post? maar er staat geen adres bij, is dat dan naar Brussel of een regionaal kantoor?

Bellen naar de centrale infokiosk is blijkbaar ook niet ideaal (lange wachttijden)
            Kan moeilijk efkes op m'n werk een half uur of meer aan de telefon hangen

Gaat het dus ook gewoon met de post? of krijg je daar geen respons op (ambtenaren e )
            Ge kunt da gerust per post opvragen in Brussel. Binnen de 2 weken heb je normaal antwoord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              cool, ik wil wel een 5-tekens nummerplaat !
              Die zal je dan zowieso moeten betalen

Comment

wat een klucht is me dat daar bij DIV
                ik doe dus schriftelijk een aanvraag voor een gepersonaliseerde nummerplaat van het nieuwe type 3 cijfers - 3 letters

krijg ik vandaag zo'n standaard brief van de DIV met daaraan een blad waar vanboven op staat "u heeft een niet beschikbare lettercombinatie gevraagd"
                en daaronder gewoon heel diene tekst van welke dingen ge wel en niet moogt gebruiken.
                In het deel volgende combinaties kunnen worden aangevraagd:
                In fluo is daarin aangeduid: alle combinaties van drie letters gevolgd door drie cijfers

ja hallo, een woordje meer uitleg kon er niet vanaf zeker.
                Het systeem van drie cijfers - drie letters ging toch vanaf maart 2008 ingevoerd worden?
                Ok, de brief is bij hun 27 februari aangekomen ...
                Zijn ze daar bij de DIV wel van op de hoogte dat er nieuwe nummerplaten gaan komen? LOL

Kan ik weeral een brief schrijven met verwijzingen naar de desbetreffende wetteksten en al, en als het nog niet gaat dat ze dan op z'n minst de moeite willen doen om te zeggen vanaf wanneer je wel zo'n nieuwe gepersonaliseerde nummerplaat kunt aanvragen.
                Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

weet iemand of er een "O" in de letterreeks mag voor komen? bvb 001-OEM?

Comment

Vandaag met DIV getelefoneerd. Men heeft op dit ogenblik geen instructies voor de nummerplaten met cijfers - letters en wanneer het wel zal kunnen weet men ook niet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
                      weet iemand of er een "O" in de letterreeks mag voor komen? bvb 001-OEM?
                      Naar verluidt zou men ook bij de nieuwe combinaties de lijn doortrekken. D.w.z. dat de O aan het begin van de lettercombinatie niet mogelijk is behalve voor de inschrijving van een oldtimer.

Comment

Hoeveel kost zo'n perso plaat?

051-MON wil ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Hoeveel kost zo'n perso plaat?

051-MON wil ik

Teveel

Comment

620 euro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                              U vergeet de hongaarse

(krek dezelfde van de onze, maar dan met zwarte letters, dus nog net iets "strakker")
                              rood wit is den antwerp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                rood wit is den antwerp
                                Ah ? Spelde gellen ook voebal daar ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Kennis gaat er vandaag of morgen al een paar aanvragen

450-SEL
                                  220-SEB
                                  300-SEL

En ik blijf hopen op 190 EVO

fak, ik wil 190-AMG

Comment

850-GLT wil ik wel
                                    ook al hoop ik ooit een 850-t5r te bezitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      620 euro
                                      Zot!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                        Ah ? Spelde gellen ook voebal daar ?

...

Comment

Ik heb een lange tijd geleden al een auto gezien met omgekeerde nummerplaat. Eerst de cijfers en dan de letters. Dat was november ofzo denk ik in Kontich. Ik heb een foto ervan gemaakt door mijn achteruitkijkspiegel maar die was zo goed als onleesbaar .
                                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                                          X