Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
ik zou graag zo'n nieuwe gepersonaliseerde nummerplaat aanvragen (allé, als mijn combinatie nog niet in gebruik is natuurlijk)
weet hier iemand soms hoe dat concreet in z'n werk gaat?
op de website van DIV staat : Stuur uw aanvraag met het gewenste nummer naar de DIV - Dienst Gepersonaliseerde kentekenplaat
Gaat dat dus ook gewoon per post? maar er staat geen adres bij, is dat dan naar Brussel of een regionaal kantoor?
Bellen naar de centrale infokiosk is blijkbaar ook niet ideaal (lange wachttijden)
Kan moeilijk efkes op m'n werk een half uur of meer aan de telefon hangen
Gaat het dus ook gewoon met de post? of krijg je daar geen respons op (ambtenaren e )
ik zou graag zo'n nieuwe gepersonaliseerde nummerplaat aanvragen (allé, als mijn combinatie nog niet in gebruik is natuurlijk)
weet hier iemand soms hoe dat concreet in z'n werk gaat?
op de website van DIV staat : Stuur uw aanvraag met het gewenste nummer naar de DIV - Dienst Gepersonaliseerde kentekenplaat
Gaat dat dus ook gewoon per post? maar er staat geen adres bij, is dat dan naar Brussel of een regionaal kantoor?
Bellen naar de centrale infokiosk is blijkbaar ook niet ideaal (lange wachttijden)
Kan moeilijk efkes op m'n werk een half uur of meer aan de telefon hangen
Gaat het dus ook gewoon met de post? of krijg je daar geen respons op (ambtenaren e )
Ge kunt da gerust per post opvragen in Brussel. Binnen de 2 weken heb je normaal antwoord.
wat een klucht is me dat daar bij DIV
ik doe dus schriftelijk een aanvraag voor een gepersonaliseerde nummerplaat van het nieuwe type 3 cijfers - 3 letters
krijg ik vandaag zo'n standaard brief van de DIV met daaraan een blad waar vanboven op staat "u heeft een niet beschikbare lettercombinatie gevraagd"
en daaronder gewoon heel diene tekst van welke dingen ge wel en niet moogt gebruiken.
In het deel volgende combinaties kunnen worden aangevraagd:
In fluo is daarin aangeduid: alle combinaties van drie letters gevolgd door drie cijfers
ja hallo, een woordje meer uitleg kon er niet vanaf zeker.
Het systeem van drie cijfers - drie letters ging toch vanaf maart 2008 ingevoerd worden?
Ok, de brief is bij hun 27 februari aangekomen ...
Zijn ze daar bij de DIV wel van op de hoogte dat er nieuwe nummerplaten gaan komen? LOL
Kan ik weeral een brief schrijven met verwijzingen naar de desbetreffende wetteksten en al, en als het nog niet gaat dat ze dan op z'n minst de moeite willen doen om te zeggen vanaf wanneer je wel zo'n nieuwe gepersonaliseerde nummerplaat kunt aanvragen.
Vandaag met DIV getelefoneerd. Men heeft op dit ogenblik geen instructies voor de nummerplaten met cijfers - letters en wanneer het wel zal kunnen weet men ook niet...
weet iemand of er een "O" in de letterreeks mag voor komen? bvb 001-OEM?
Naar verluidt zou men ook bij de nieuwe combinaties de lijn doortrekken. D.w.z. dat de O aan het begin van de lettercombinatie niet mogelijk is behalve voor de inschrijving van een oldtimer.
Ik heb een lange tijd geleden al een auto gezien met omgekeerde nummerplaat. Eerst de cijfers en dan de letters. Dat was november ofzo denk ik in Kontich. Ik heb een foto ervan gemaakt door mijn achteruitkijkspiegel maar die was zo goed als onleesbaar .
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment