Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe nummerplaten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Komop Carlo, bestel 190-EVO.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CarStyling.Net Bekijk Berichten
      Vanmorgen om 8u de bevestinging gekregen dat mijn gepersonaliseerde nummerplaat (nieuwe combinatie) reeds vastgelegd is.

Grappige is dat ik gisteren om 8u30 belde met DIV en het madammeke uit de lucht viel. U weet meer dan ons meneer, we kunnen nog niets ...

In de namiddag hab ik dan een 2e actie ondernomen via internet, waarbij het wel doorgegaan is.

Dus het kan wel
      Kan je nu al gepersonaliseerde nummperplaten van het nieuwe type aanvragen?
      Ik heb op de radio gehoord dat dat pas in september zou kunnen?

Via het internet, dat is iets dat alleen verzekeringmakelaars kunnen zeker?
      anders had ik graag de URL (maar zal waarschijnlijk dan toch al te laat zijn )
      Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Nemen jullie maar allemaal die platen, ik ga dan wel voor m'n RS 004
        AutoMinded.be

Comment

Mooie platen. In NL hebben we sinds 2 weken de volgende combinatie:
          01-GBB-1

Erg dom bedacht...het ziet er zelfs niet uit vind ik.
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

De eerste gewone inversiekentekenplaat, 001 - AAA, zal op 25 juni 2008 toegekend worden aan een door WebDIV uitgevoerde inschrijving.
            Wat de toekenning betreft van de gepersionaliseerde inversiekentekenplaten,deze kunnen gereserveerd worden vanaf 26 juni 2008.

Bron : Div Alken

Comment

gatfer, gaan wij nog een "oude" plaat hebben.

Comment

Zo'n persoonlijke plaat, hoeveel moet dat nu kosten?

edit:

Of de eerste plaat van de nieuwe reeks -001-AAA dus- een gegeerde combinatie wordt (000 is immers verboden), betwijfelt Aerden. 'Wie die plaat op zijn auto wil, zou ze al moeten aanvragen als gepersonaliseerde nummerplaat. (En dat kost 620euro voor een combinatie van zes karakters en 874euro voor eentje met vijf karakters, nvdr.) Nu is er nog geen vraag naar geweest. Punt is bovendien dat je die eerste plaat met de kersverse combinatie nu nog niet kúnt aanvragen omdat het nieuwe systeem nog niet in voege is.
                WTF

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
                  De eerste gewone inversiekentekenplaat, 001 - AAA, zal op 25 juni 2008 toegekend worden aan een door WebDIV uitgevoerde inschrijving.
                  Wat de toekenning betreft van de gepersionaliseerde inversiekentekenplaten,deze kunnen gereserveerd worden vanaf 26 juni 2008.

Bron : Div Alken
                  Klopt, ik heb dit ook bevestigd gekregen van DIV Brussel naar aanleding van mijn gepersonaliseerde nummerplaat. Op 26/06 worden de papieren verstuurd voor de gepersonaliseerde platen van het nieuwe type/combinatie.

Comment

Vanaf eind deze maand zullen de eerste nieuwe nummerplaten, met eerst drie cijfers en dan pas drie letters, uitgereikt worden. De nieuwe combinatie is nodig omdat de huidige combinatiemogelijkheden uitgeput geraakten. De eerste nummerplaat van de nieuwe generatie - 001-AAA - zal op 25 juni worden uitgereikt door staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe.

Wie een nieuwe nummerplaat wil, kan zijn voertuig best online inschrijven via de applicatie WebDIV. Liefhebbers van een gepersonaliseerde nummerplaat kunnen reserveren vanaf 26 juni.
                    bron: belga

Comment

Straks gaan ze ons wellicht nog eens wat geld uit de zakken smijten voor anderskleurige nummerplaat die beter te flitsen is als het v Open VLD afhangt .

Belgische nummerplaten moeilijk leesbaar voor flitscamera’s

photo news

De modernste digitale flitscamera’s kunnen Belgische nummerplaten met rode letters op een witte achtergrond maar moeilijk lezen.

'Het contrast is onvoldoende groot en daardoor is er een foutenmarge van 14 pct', weet Kamerlid Guido De Padt (Open Vld).

'In Frankrijk, met kentekenplaten met zwarte letters op een witte of gele achtergrond, wordt maar 1 pct verkeerd gelezen.'

De Padt pleit daarom voor nieuwe, zwart-witte nummerplaten.

Staatssecretaris Etienne Schouppe (CD&V) erkent dat de huidige nummerplaten minder geschikt zijn voor digitale camera’s, maar nieuwe kleuren zijn nog niet voor meteen.

sdg
                      Bron : http://www.standaard.be/Artikel/Deta...08_029&ref=rss

Comment

waar kunt ge die platen online bestellen,

ik wil 001-TCT

Comment

Bellen naar het DIV. Staat trouwens allemaal op hun site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Bellen naar het DIV. Staat trouwens allemaal op hun site
                            en die site is...

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                waar kunt ge die platen online bestellen,

ik wil 001-TCT
                                Om online te bestellen via webdiv moet je naar uw verzekeraar, enkel zij zijn gemachtigd om webdiv te gebruiken.

Zo'n gepersonaliseeerde gaat uw wel wat kosten vrees ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                  Om online te bestellen via webdiv moet je naar uw verzekeraar, enkel zij zijn gemachtigd om webdiv te gebruiken.

Zo'n gepersonaliseeerde gaat uw wel wat kosten vrees ik.
                                  heb ik er mss wel voor over... nog ff wat peinzen... langzs den andere kant als ik het bedrag verdubbel heb ik al een set velgen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                    heb ik er mss wel voor over... nog ff wat peinzen... langzs den andere kant als ik het bedrag verdubbel heb ik al een set velgen...

Maar die plaat kunde wel meepakken naar uwe volgende auto

Comment

En je auto ziet er direct veel c.000.l -er uit.

Comment

Zijn de nieuwe nummerplaten er al?
                                        Kan ik die reserveren terwijl ik nog geen auto heb om die op te hangen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                          Zijn de nieuwe nummerplaten er al?
                                          Kan ik die reserveren terwijl ik nog geen auto heb om die op te hangen?
                                          Nieuwe nummerplaten (cijfers-letters) kan je nu enkel aanvragen via Webdiv bij uw verzekeraar. Ik denk dat het enkel mogelijk is om op voorhand te reserveren voor gepersonaliseerde (maar ik ben niet zeker wat dat betreft). 't Beste is gewoon eens bij uw verzekeraar binnen te springen en het te vragen of een mailtje te sturen naar de div.

Zo ben ik ook bij mijn verzekeraar binnengesprongen met de vraag wat je precies kan recuperen (van de rijtaks) als je de wagen zou herinschrijven onder dezelfde eigenaar (bv. 2 maanden na het betalen van de jaarlijkse rijtaks).
                                          De dame aan de balie wist het antwoord niet en zou me contacteren via e-mail. We zijn nu 2 weken verder en nog niets van gehoord. Weet er hier iemand soms het antwoord? + Of je ook iets recupereert van de rijtaks als de wagen overgelaten wordt aan een ander gezinslid.

Comment

Working...
                                          X