Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe nummerplaten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voila 't is gebeurd ...

Zelfs de minister heeft de 1e nieuwe nummerplaat
    mogen uitreiken ( heeft die niet wat beters te doen ... )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
      Voila 't is gebeurd ...

Zelfs de minister heeft de 1e nieuwe nummerplaat
      mogen uitreiken ( heeft die niet wat beters te doen ... )

Ja inderdaad, de 001-AAA is vandaag vrijgegeven.

Comment

• wo 25/06/08 12:00 (UPDATE audio) - In Brussel is vanochtend de eerste nieuwe nummerplaat uitgereikt die begint met drie cijfers, gevolgd door drie letters. De eerste nummerplaat, 001-AAA, ging naar Hassan Hamdar uit Anderlecht.

25 jaar lang reikte de DIV, de Dienst Inschrijving Voertuigen, nummerplaten uit met eerst drie letters en dan drie cijfers. Goed voor 12,5 miljoen nummerplaten maar alle mogelijke combinaties daarvan zijn nu uitgeput.

Aan het uitzicht van de nummerplaat is niets veranderd. België kiest dus nog niet voor het systeem van Europese nummerplaten. Die zijn groter en beginnen met de landletter in een Europese vlag.

Op deze plaats staat een flash die audio aanbiedt. Hieronder vindt u de informatie van deze audio en een link naar het fragment.

Staatssecretaris Schouppe had het graag anders gezien maar verwijst naar de vorige regering.

"Dat is een beslissing van mijn voorganger. Die moest indertijd dringend een beslissing nemen omdat de voorraad nummerplaten op was", aldus Schouppe. "België kiest ook nog niet voor de nieuwe nummerplaten omdat er geen duidelijkheid is over de normen", luidt het voorts.

De nieuwe nummerplaten kunnen voorlopig alleen online aangevraagd worden. Wie per post of aan het loket een nieuwe nummerplaat aanvraagt, krijgt nog tot begin volgend jaar een nummerplaat van het oude type.

Bron: deredactie.be

Comment

• Toch wel een opvallende plaat, het is maar wat je wilt.

Comment

• Ben eens benieuwd hoelang diene mens er mee kan rondrijden voor ze die zijn nummerplaat stelen voor de fun.
            Dan moet diene terug een nieuw aanvragen en is het gedaan met 001-AAA te zien rondrijden.
            Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Vanmorgen heeft mijn verzekeringsagent toevallig ook mijn nieuwe plak aangevraagd.
              Ben benieuwd wat het geworden is

Comment

• on topic!!

Comment

• Die van mij is ook al in orde . ik heb al ...- AAB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                    het zulle gewoon de bestaande plate omgedraaid zijn, dan moet hem minder onthoude
                    onthoud jij maar eerst hoe je deftig schrijft.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                      lach niet met mosselmat. 't is misschien all muscles, no brains. of zo.

Comment

• *edit* posts herlezen.

Comment

• Op de autostrade vanmiddag 615-AAC gezien. Heb meer dan 1x moeten kijken voordat ik het geloofde maar het was effectief 615-AAC...

Comment

• Vandaag ook m'n eerste nieuwe gezien, 004-AAD

Comment

• Ik vind dat je ze al zeer veel ziet in het straatbeeld .

Comment

• Ben toevallig vandaag de auto met deze nummerplaat tegengekomen.

Comment

• Op een Golf 3 zeker?

Comment

• heb ook mijn eerste gezien vandaag

444-AAE

Comment

• Euh ... hier mag allicht een slotje op zeker?

Zie hier

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Op een Golf 3 zeker?
                                      passat toch?

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                      lach niet met mosselmat. 't is misschien all muscles, no brains. of zo.
                                      dan nog.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                        volvo eigenaars zijn ambetante gasten

Comment

Working...
                                        X