Maar jouw auto is ervoor gehomologeerd, Nikske. Nu, het plan gaat toch niet door, toegelaten of niet.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US-pinkers
Collapse
X
-
ja 'k weet het wel, maar de agent op de straat weet dat toch niet (buiten enkele liefhebbers)?
Op de keuring gaan ze 't waarschijnlijk wel merken.
Maar als je ziet dat er hier al mini's bekeurd geweest zijn voor mistlichtengebruik terwijl het de DRL's zijn ... dan denk ik dat je omgekeerd ook je pinkers kan omvormen en zeggen aan die agent dat dat af fabriek is__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Ik wou gewoon effe laten weten dat ik hiervoor zonet ben afgekeurd op de keuring.
Als ik men dimlichten aanzet, dan branden men pinkers + dimlichten ( dus dat is een combinatie wit + geel). Het moet ofwel volledig geel zijn ofwel volledig wit. Dus ik hoef er gewoon men dimlichten uit te halen, dan brand alleen het oranje van men pinkers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenDimlichten zijn toch je normale lichten? Bedoel je de standlichten misschien? En stel dat het de standlichten zijn, vanaf het moment dat je de dimlichten opzet, dan zit je toch weer met de combinatie wit-geel?
Als de dimlichten aanstaan speelt het geen rol wit-oranje combinatie. Bij standlichten wel, althans zo vertelde de man van de keuring me.
Comment
Comment